Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yırtılan lastik yanağı

Konu, 'Tekerlekler' kısmında kadir karademir tarafından paylaşıldı.

  1. kadir karademir

    kadir karademir Aktif Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    159
    Beğeniler:
    132
    Şehir:
    Balıkesir Dursunbey- Eskişehir
    Bisiklet:
    Lapierre
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar. Bu gün turda ön dış lastiğimin yanağında 1 cm lik bir kesik oluştu. Lastiği daha 300 km bile kullanmadan değiştirmek istemiyorum. 1 cm ( belki daha az) yanak yırtığı nasıl tamir edilir? İç tarafından iç lastik yaması yaptım ama yinede biraz balon yapmış. Tavsiye verecek yada yardımcı olacak var mı? Bu arada lastik bu. Şimdiden teşekkürler.

    Continental Grand Prix 4000 S II Folding Road Tyres - GP4000s II with 2 Free Inner Tubes - 700c | Road Parts & Accessories | Merlin Cycles

    uploadfromtaptalk1470080954786.png uploadfromtaptalk1470080977681.png uploadfromtaptalk1470080995564.png uploadfromtaptalk1470081011377.png

    MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Kuzey Ege

    Kuzey Ege Single Speed

    Kayıt:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    2.156
    Beğeniler:
    5.181
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    @kadir karademir abi at çöpe gitsin. Rampa inerken aşırı hizda bi cortlarsa ordan, Allah korusun, riskli bir durum. Yol lastiklerini yuksek basinçlarda kullaniyoruz, maalesef tamiri pek mümkün, edilse de sağlıklı değil.
    Pahali da bir lastik conti ama, önce güvenlik kardeşim.
     
  3. Auron Sanchez

    Auron Sanchez Le Sprinto Espanola

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    29 Nisan 2016
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.194
    Şehir:
    Isparta
    Adı:
    Ahmet Bilge Kaan AKIN
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Hocam cidden hızlı giderken tehlike oluşturabilir. Lastik ucuz da değilmiş :eek::eek: Böyle şeyler nasıl oluyor ki. Geçmiş olsun çok can sıkıcı bir durum :( Bugün benim arka lastiğe zımba teli girip patlatmış onda bile çok kötü oldum :agla::agla::agla:
     
  4. Serkan Mıstınoğlu

    Serkan Mıstınoğlu Road Runner

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.743
    Beğeniler:
    10.830
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cervélo
    Seviye:
    Yarığın çok yanda olması insanı ümitlendiriyor. Ama ne şekilde onarılırsa onarılsın, o bölge özellikle sola dönüşlerde kötü yol tutuşu olarak size dönecek. Bir yokuş indiğinizi düşünürsek, sola dönüşlerde hep risk altında olacaksınız. Üstelik ön teker. Arkaya taksanız da bir şey değişmeyecek, hatta ağırlığın daha büyük kısmını taşıdığı için her turda o hafif bombeyi daha da hissedeceksiniz. Dikmek denenebilir belki...

    Siz iyisi mi 150 lirayı gözden çıkarın :(

    Geleceğe yönelik öneri: Jantınızın kenarlarında çok sayıda vuruk var ve bu normal değil. Bu, jantın asfaltla çok fazla temas halinde olduğunu gösteriyor. Sebebi, düşük lastik basıncı. Bu, lastiğinizin daha kolay patlaması anlamına da geliyor. Örümünden kestirebildiğim kadarıyla jantınız alt seviye bir jant. Çok pahalı bir lastik alarak lastik patlağının önüne geçmeye çalışmışsınız ama görünüşe göre bir şeyi eksik yapıyorsunuz, az hava basıyorsunuz :(
    Çözüm: Göstergeli ayak pompası alın ve her sürüş öncesi lastiklerin 90-95 PSI basınçta olduklarına emin olun.
     
    kadir karademir bunu beğendi.
  5. alper 76

    alper 76 Bisikletkolik

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.323
    Beğeniler:
    1.147
    Şehir:
    mersin
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Eğer @Serkan Mıstınoğlu nun tahmini doğru ise ayak pompası gerçekten faydalı... benim yarilan değil ama patlayan çok ladtigim yanlış basınç nedeniyle olmuştu. Geçmiş olsun
    Lastik sizden değerli değil. Allah korusun düşerseniz zaten hastaneye adim atınca o parayı alirlar. Çekeceğiniz acıya değmez