Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

yeni topladıgım bisiklet

Konu, 'Dağ Bisikleti / MTB / Mountain Bike' kısmında abdullah toprak tarafından paylaşıldı.

  1. abdullah toprak

    abdullah toprak Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    s.a arkadaşlar sonunda istedigim gibi bi şase buldum ve toplamaya çalıştım diyelim :)parcalar kalıteli degil elimde olan bisikletlerden topladıgım parçalar ama cantlar ve amortsör yeni sele borusunun rengine bakmayın deneme amaçlı boyadım :) şaseyide aynı o renge boyamayı düşünuyorum bu şaseye kalıteli parcalar alsam vites kolları arka aktarıcı gidon falan degermi yaptıgım masrafa yorumlarınız için şimdiden sagln..
    [​IMG]
     
  2. Umut Kılınç37

    Umut Kılınç37 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Mart 2013
    Mesajlar:
    624
    Beğeniler:
    221
    Şehir:
    ISTANBUL~BAĞCILAR
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Toplama bisikletin masrafı,piyasadaki o düzeyde olan bisikletlerin fiyatlarından daha fazladır.Yani;bu bisiklete masraf yapmak yerine,alacağın parçaların parası+resimdeki bisikleti satıp onun parası= yeni bisiklet.(Bu tamamen benim kendi düşüncem)
     
  3. abdullah toprak

    abdullah toprak Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    yanı deymez boşuna ugrasma diyorsun ..
     
  4. Umut Kılınç37

    Umut Kılınç37 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Mart 2013
    Mesajlar:
    624
    Beğeniler:
    221
    Şehir:
    ISTANBUL~BAĞCILAR
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Evet kendimden biliyorum vites ve vites kolu aldım eski bisiklete sonrada maşa,jant,aynakol falan almam gerekiyordu 200 tl falan tutardı onun yerine biraz daha para koyup sıfır aldım çokta memnunum.
     
  5. Eray Geçay

    Eray Geçay Kıdemli Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    27 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    399
    Beğeniler:
    143
    Şehir:
    Bolu
    Seviye:
    Bisikletimi 850 liraya aldım üstüne aldığım yeni parçaların toplam fiyatı 650 tl :D
     
  6. abdullah toprak

    abdullah toprak Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    eray kardesim yorum için teşkrederim kafam iyice karıştı şimdi toplasam dahamı ucuza gelir yani