Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yeni modeller güzel de, servisler hala eski... ŞİKAYET

Konu, 'Salcano' kısmında Tuğrul Tomba tarafından paylaşıldı.

  1. Tuğrul Tomba

    Tuğrul Tomba Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    235
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    AYDIN
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar,
    bu mesajı yazmak istemezdim, tam da yeni modellerin lanse edildiği dönem ancak, aşağıya ilave edeceğim epostaya 1,5 ay boyunca hiçbir cevap gelmeyince, yazmak zorunda kaldım.
    Geçen yıl ilk bisikletimle gelen "shimano nexus 3 vites" göbekten vitesi ayarlayamayıp, sturmey archer 3 vites modeliyle değişmesini sağlayan, ancak bu gelen vitesi de ayalayamayıp en sonunda bana: "sana saygı duyuyorum ama senle aynı fikirde değilim" diyen, bütün bunlar için beni tam 3 ay oyalayan motorsiklet tamircisinin yeniden salcano aydın yetkili servisi olduğunu öğrenince, bunu yazmak şart oldu. Bu sorunun çözümü için de salcanoya eposta gönderdim ancak, hiçbir geri dönüş olmadı. Forumda sayfalar dolusu salcano yetkili servis şikayeti varken neden bu konuda bir türlü ilerleme yok. Ve de burada sorunu çözen bir usta varken neden yine aynı ustaya dönüş oldu.
    Sağlıcakla kalınız... Buyrun salcanoya gönderdiğim eposta aşağıda:

    Sayın Yetkili,
    öncelikle hayırlı işler dilerim. Geçen yıl firmanızdan farklı zamanlarda 2 bisiklet satın aldım (Ammaco Christina ve Astro 241 SV).
    Geçen yıl ilk aldığım bisiklet Ammaco’da ki arka vites sorununu 3 ay boyunca (ayarlayamadığı shimano nexus’u değiştirtti- belki
    değişmesine bile gerek yoktu- ardından gelen sturmey archer’ı da ayarlayamadı) beni oyalayarak bir türlü çözemeyen servisinizden
    sonuç alamayınca Abalı bisiklete yönlendirerek sorunumu çözmüştünüz. Bu sorunumun sağlıklı bir şekilde çözülmesi sonucunda
    2. bisiklet tercihimizi de salcanodan yana kullandık ve 241 sv aldık. Geçen hafta periyodik bakımı için yine abalı bisiklete gittiğimde
    usta artık salcano ile ile yetkili servis anlaşmasını bitirdiğini söyledi. Yetkili servisin yine, benim sorunumu bir türlü çözemeyen ve de
    “sana saygı duyuyorum ama senle aynı fikirde değilim” diyen motorsiklet tamircisi Arif usta olduğunu öğrendim. bundan sonra
    bisikletlerimin garantisinin bozulmasını da göze alarak tekrar asla arif ustaya bisikletlerimi götürmeyeceğimi bildirmek isterim.
    Bu konuyu da, daha önce 2 defa teşekkürlerimi bildirdiğim bisiklet forum sitesinde, markalar kısmında yazacağımı da ilave etmek isterim.
    iyi günler dilerim. sağlıcakla kalınız.
    Saygılarımla
    Tuğrul Tomba
    0505 736 01 56
     
    Mahsus Mahal bunu beğendi.
  2. Salcano Dizayn

    Salcano Dizayn Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2011
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Tuğrul Bey,
    Daha önce yaşadığınız sorunlardan dolayı servisimize karşı bir ön yargınız oluşmuş. Şu an için Aydın’da ki tek servisimiz. Kısa bir süre sonra Aydın’da yeni servisimiz olacaktır. Sorunlarınızla ilgili olarak ordan yardım alabilirsiniz.
     
    Tuğrul Tomba bunu beğendi.
  3. Tuğrul Tomba

    Tuğrul Tomba Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    235
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    AYDIN
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Salcano Dizayn,
    size saygı duyuyorum ama sizle ayn fikirde değilim. Önyargılı olsaydım ikinci bisiklet tercihimizi Salcano'dan yana kullanmazdık. Umarım Arif ustaya mahkum olmayız da, başka servisinizi de kısa zamanda öğreniriz.

    Yeni modelleriniz de çok güzel, hayırlı satışlar bol kazançlar, yeni müşteriler dilerim. Sağlıcakla kalınız.
     
    Salcano Dizayn bunu beğendi.
  4. selami atay

    selami atay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2011
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    179
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    arkadaş haklısın servisleri değiştirmeleri ve işin ehline vermleri gerekir.ben şikayetci oldum alanya servisinden salcanoyu aradım şikayetci oldum.alanya servisi bisikleti bakım iin götürdüğümde orta göbek ve arka dişli montaj yaparken çekiç kullandı salcano daki kişide bu işleme normal dedi hayret.adam orta göbeği çekiç toravida ile sökmeye çalıştı ya salcano bu adam servisliği nasıl veriyor ya sıradan bir bisiklet olsa ok ama bin tl üzeri bisikletlere yapıyor bu işlemi
     
    Tuğrul Tomba bunu beğendi.
  5. erkan sozoren

    erkan sozoren Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    279
    Beğeniler:
    85
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    ben dahıl herkeste su kanı ortaya cıkmıs sanırım salcano artık fıyat performansı ıyı albenılı bısıkletler yapıyor ama satıs sonrası hızmette pekte ıyı degıller asıl onemlı olan konuda ıyı degıller.bence bu durum duzeltılmelı
     
    Murat Çetinkale ve Tuğrul Tomba bunu beğendi.
  6. selami atay

    selami atay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2011
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    179
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    kesinlikle haklsın arkadaş salcano kullancıları bir olup bu servisleri değiştirmelerini sağlamalıyız.satış sonrası hizmet önemli müşteri kazanımı veya kaybetme şeklinde olur.kaliteli güzel bisiklet üreten salcano nasıl oluyorda servisinin yaptığı büyük hataya normal diyor anlamış değilim
     
    erkan sozoren ve Tuğrul Tomba bunu beğendi.
  7. Murat Çetinkale

    Murat Çetinkale Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    580
    Beğeniler:
    326
    Şehir:
    Ankara/Batıkent
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Bu servis konusundaki sıkıntılara ben de katılıyorum. Bizdeki Salcano'yu bana en yakın servise 1 aylık bakımına (ücretsiz olan!) götürmek istedim. Evime en yakın servis olan Batıkent servisi "gerek yok, bir süre kullanın, sıkıntı olursa getirin" dedi. Peki, 1. bakıma gitmeyen bisikletim, garanti kapsamından çıkmış olmuyor mu???? Bisiklet şu an aynı sorunsuz haliyle evde duruyor. Yakında 6 ayı dolacak. Sanırım paralı bakıma götürmek istediğimde itiraz etmeyecektir aynı servis!..

    Buradan Salcano yetkililerine sesleniyor ve kendilerinden istirham ediyorum ki; Lütfen bizler için yetkin, becerikli ve iş ahlakı güzel olan servislerle anlaşınız. Az olsun, ama öz olsun. Saygılarımla.
     
    Tuğrul Tomba bunu beğendi.