Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

yeni bir bisiklet almak istiyorum öneri lazım (yol)

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Emre Güder tarafından paylaşıldı.

  1. Emre Güder

    Emre Güder Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    arkadaşlar mtb bisikletimden çok memnunum ondan vaz geçemem yalnız birde yol bisikletim olsun istiyorum çünkü son derece uzun mesafelere gitme planlarım var o yüzden yormayacak hızlı hafif bir bisiklet lazım. fakat mtb bisikletim bana yaklaşık 4000 tl ye maal olduğu için çok pahalı bir bisiklet alacak kadar lüksüm yok o yüzden maksimum 1500 tl lik bir yol bisikleti istiyorum yol bisikletleri hakkında deneyim ve bilgim olmadığı, hangi marka yol bisikletinde nekadar güvenilir bilmediğim için bu konuyu açtım bana önerileriniz nelerdir ??
     
  2. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    MTB ye verdiğiniz parayı öğrenince yol bisikleti üzülür ama sonra.
    Şaka bir yana, yol bisikletine sonradan geçen benim gibi birçok insan gibi, sizde bir süre sonra yol bisikletinize daha çok para harcamaya başlayacaksınız belkide ?
    Yol bambaşka bir şey çünkü.

    İkinci el mi sıfır mı aradığınızı yazarsanız arkadaşlar daha verimli katkıda bulunabilirler .

    Selamlar
     
    Emre Güder bunu beğendi.
  3. Emre Güder

    Emre Güder Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    yol bisikletlerini çok sevmiyorum sadece uzun yol için almak istiyorum çünkü mtb mi arazi dışında kullanmak istemiyorum. kendimi dağa taşa vurmadan duramıyorum eve yeni geldim az önce tahminimce 1.20 metrelik bir duvarın üstünden uçmaya çalışırken gene düştüm kolum hala kanıyo xD yani bi kere alırım yol bisikletini km göstergesini takarım spd sini takarım yoluma bakarım başka harcama yapmam ve 2. el fikride baya aklıma yattı 2. el olursa daha üst model bir bisikleti alabilirim hem 2. el hemde sıfır önerilerinizi bekliyorum ayrıca halil beyin önerisi Corratec Dolomiti çok hoşuma gitti görünüm olarak