Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

yarım moifiyeli sacano - efes

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında efes-2005 tarafından paylaşıldı.

  1. efes-2005

    efes-2005 Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar sizlere daha önceden disk fren ve amartüsör ü taktırma konusunda soru sormuştum ve sizlerde paraya yazık edeceğimi söylemiştiniz ama ben de düşündüm ki ben bir profesyonel bisikletci değilim amatörüm.....
    ve prof şeyleri almayı tabiki isterim fakat prof olan şeylerin paraları da prof;)
    ben öğrenciyim bu para bana toplu olarak babamlar tarafından verildi ben para biriktiremiyorum ya bu toplu para ile yaptıracaktım modifiye yi ya da hiç:(
    yine de yardım eden ve görüşlerini bildiren arkadaşlara burdan tekrar teşekkürlerimi sunayım..


    arkadaşlar bu arada ben süspansiyon dan son derece memnunum zoom a yakın dediler zoom amartüsör değilşmiş buna göre;)

    diskler de ufak bir sorun var ama onu frenler topiğiğne açacağım;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    resimlerden neyin ne olduğunu tam seçemiyorum

    ama bisikletin gayet hoş olmuş

    ve kadro süspansiyonu rulmanlı ise biraz sıkman ve gress lemen tavsiye olunur !!

    neden? çok fazla süspansiyonun çalışması senin sürüş gücünün yaylanma ile performansının düşmesine sebep olur
    o sebeple kadro süspansiyonu rulmanlı ise sık farkı gör!!!


    neden gress ful süspansiyonlu bisikletleri sevmem ve gress madem icat olmuş neden kullanmazlar ve gıcık sesler çıkartmalarına izin verirler

    bisiklette en sevmediğim şey sestir
    en ufak arızayı bu şekilde saptamak süper oluyor ;)

    kazasız belasız Bol pedallı günler :)
     
    efes-2005 bunu beğendi.
  3. efes-2005

    efes-2005 Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:

    ben de bisiklette sese gıcık kaparım ve benim bir önceki biiskletim bianchi aspid sf idi bir türlü sesi kesemedim 100 ytl para harcadım ses kesilsin diye yok yok en sonunda efes aldım ve sadece o orta yaydan ses geliyor onudayağlayarak ve biraz sıkarak engelliyorum sesnin dediklerin zaten bisiklete uygulanmış durumda;)

    sana da kazasız belasız Bol pedallı günler :) :D
     
  4. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    keşke aspid sf i satmasaydın
    o full süspansiyondan daha iyi durumdadır...

    yada duruyorsa bundaki malzemeleri aktar derim ben...
    yolda yorulmaktan sa full süspansiyon ile
    aspid sf daha iyidir
     
  5. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    bencede,bunda ki parçaları aspid sf ye topla derim ben...
     
  6. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    arka nın disk olması şart değil ise bence aspid SF e geri dön
    arkaya da alivio v-fren bacak takarsın süper olur ;)
     
  7. efes-2005

    efes-2005 Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    aspid sf duruyor fakat ona geri dönmem imkansız gibi bişe çünkü her tarafından ses geliyorm ve aort makort hiç bişey yok:D
     
  8. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    efes deki tüm malzemeyi ona aktar demiştim...

    ses kadrodan helmiyordur o kadro epey sağlamdır...
    tümünü aktar sorunsuz olacaktır...........
     
  9. efes-2005

    efes-2005 Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkdaşlar dediğinize karşı çıkmak gibi olmasın ama benim için gösteriş çok önemli ve aspid sf de aradığım gösteriş yok bu bisiklet baya bi göstrerişli duruyor ve modifiyeyi kaldırabilri aspid de o kapasiteyi göremiyorum ve çift amartüsör de önemli bir nokta bence benm oturduğum semtte çift amartüsörlü denilince insanlar şöyle bir duruyor :D yine de düşünceleriniz için teşekkürler ama ben bisikletimin bu halinden memnunum ve Allah izin verirse daha çok yol kat edeceğim ben bu bisikletle
     
  10. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    sölenecek birşey bulamıyorum ben olsam
    aspid SF in boyasını söker

    Bembeyaz bir renge çevirir maşa ve gidon boğazını Kırmızı yapıp diğer efesdeki malzemeleri
    aktarırdım ki inan ki daha çok dikkat çeker!!!
     
  11. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Evet gerçekten düz yolda kullanan için hardtail daha iyi bir seçimn...Aspid in kadro da maaşallah bayağı sağlam...Bundaki bütün malzemeler güzel boyanmış aspid kadrosunda çok da güzel durur...
    Ama tabiiki kişisel bir görüş...;)
     
  12. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Arkadaşımız gösteriş önemli demiş duyduğuma göre. Onun için söylenecek bişey yok. Sanırım sen şehir içi kısa turlar yapıyorsun. Bendede çift süspansiyon var Salcano Nova ama ben en kısa zamanda elimde çıkarmaya bakıyorum. Uzun turlar yapıyorum ve aşırı derecede yoruyor.
    Uzun yol (bir binmede 100-150 km) bisikletçisi gösterişten çok rahatlığa bakar.

    Sevgiler...
     
  13. efes-2005

    efes-2005 Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    iyi de ben rahatım aspid de bu konfor yok bence bir de ben yokuş fln çıkarım bizim buralar dağ tepe düz ova ne arasasn var bu bisiklette maşallah her şey mevcut arkadaşların neden aspid i bu kadr sevdiklerini de anlamış değilim madem tek amartüsör daha iyi neden çift amartüsörlü bisikletleri yollarda daha çok görüyoruz veya neden önde giden bisiklet firmaları çift amartüsörlülere ağırlık veriyor?
     
  14. efes-2005

    efes-2005 Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    iyi de ben rahatım aspid de bu konfor yok bence bir de ben yokuş fln çıkarım bizim buralar dağ tepe düz ova ne arasasn var bu bisiklette maşallah her şey mevcut arkadaşların neden aspid i bu kadr sevdiklerini de anlamış değilim madem tek amartüsör daha iyi neden çift amartüsörlü bisikletleri yollarda daha çok görüyoruz veya neden önde giden bisiklet firmaları çift amartüsörlülere ağırlık veriyor?


    arkdaşlar kusrua bakmayın pc dondu iki defa göndermiş oldum bende 2 defa basmışım:mad: :(
     
  15. hornetyasin

    hornetyasin Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Haziran 2005
    Mesajlar:
    1.282
    Beğeniler:
    1.710
    Şehir:
    üsküdar
    Seviye:
    Yazdıklarım yanlış anlaşılmasın ama önde giden firmalar dediklerin bisiklet konusunda bilinçsiz halkımıza sadece görüntüden oluşan içi boş bisikletleri satmaktadır. Bence çift amortisörlü olan bisikletlerin de sokaklarda daha çok görülmesinin sebebi budur.

    İnanın insanlara onun ekstra ağırlık yaptığını, şehir içi kullanımda hiç bir işe yaramayacağını ve eğer yayı çalışırsa daha fazla güç harcamak zorunda kalacaklarını bilseler bence sokaklarda o bisiklerin sayıları azalır. Tabii bunun yanında 2 taneli olan varken niye 1 taneli olanı alayım düşünceside var :)
     
    İLKER TAŞ bunu beğendi.
  16. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    @efes-2005:
    Yokuş çıkıyorsan daha da kötü hem ön güçten yiyor hem arka...
    Bu yüzden çatallarda dahi kilitli sistem tercihi önceliklidir...Bisikletde herşey mevcutsa yokuşlarda taşıdığın ekstra yükü de eklersek bence bu durumda aspid en güzeli...
    Ayrıca hornet'e katılıyorum...Önde giden markalar dediklerin hangileri onuda sormak istiyorum...
    Eğer sözde önde giden markalar bianchi ve bisan gibi firmalarsa zaten bunların o ağırlıkla önde gitmeleri biraz zor :D
    Buna ek olarak eğer sözde önde giden markalar Trek Kron Giant corratec vs.vs. ise zaten bunları alacak ilgili kesim bunların tüm özelliklerini kendi kullanım şartlarına göre seçerler...;)
    Saygılar iyi günler...:)
     
  17. efes-2005

    efes-2005 Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Anladım arkadaşlar bilgiler için teşekkürler

    ama dedğim gibi benm için güç vs. önemli değil görüntü

    aspid görüntü güzel olabilir ama boyası çok kötü ve yeni boya da bisikletlerde pek güzel durmuyo fırın boya lazm:) yaws neyse bu konuyla daha fazla ilgilenmesek arkdaşlar;) konuyu kapatalım bence ;) inşallah ağır konuşmamışımdır:(
     
  18. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Yok ağır konuşma görmüyorum...ama sorun dahilinde bilgilendirmeye çalıştık hep beraber...Ve bu tamamen senin kişisel zevkine kalmış birşey dostum...
    Sağlıklı sürüşler dilerim....:)
     
  19. İLKER TAŞ

    İLKER TAŞ SPECİALİZED. S-WORKS M5 HARDTRAİLL ALL......

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    10 Aralık 2005
    Mesajlar:
    1.955
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    İLKER
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    gösteriş bir yaşam bicimidir ama güvenlik kalite yaşamın ta kendisidir