Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yardımlarınızı bekliyorum!

Konu, 'Delta Bisiklet' kısmında İsmail ŞEN tarafından paylaşıldı.

  1. İsmail ŞEN

    İsmail ŞEN Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    528
    Beğeniler:
    435
    Şehir:
    Isparta-Eskişehir
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Merhaba.Yaklaşık olarak 5 ay önce internet üzerinden Delta Bisikletten 1 çift ön arka olmak üzere Hutchınson Bulldog Tubeless Lastik aldım.3 hafta önce arka lastiğim inanılmaz bir şekilde şişik yaptı bende hemen resimlerini çekip yardım için Delta Bisiklete gönderdim.Gönderdiğim mail şu;

    Sent: Friday, July 30, 2010 5:16 PM
    To: delta@deltabisiklet.com
    Subject: Hutchınson Bulldog Tubeless Lastik İçin Yardım

    Merhaba.Ben Isparta'dan İsmail ŞEN.Yaklaşık 5 ay önce almış olduğum Hutchınson Bulldog Tubeless lastikleri 3 ay önce bisikletime taktım.Lastiklerim durduğu yerde ilginç bir şekilde farklı bir yerden şişik yapmış.Eğer mümkünse garanti kapsamında değiştirebilirmisiniz? Resimleri mevcuttur.İlgilenirseniz sevinirim.İyi günler, iyi çalışmalar dilerim.

    Ve bana ertesi gün bir mail geldi ve mail de şunlar yazıyordu...

    İsmail Bey Merhabalar.
    Benim elimde de uzun süreler bekleyen lastikler oluyor , ancak böyle bir durumu ilk defa görüyorum.
    Acaba üzerine herhangi bir şey konmuş yada sıcağa maruz kalmış olabilirmi ?
    Normal şartlarda lastiğin böyle şekil değiştirmesi pekte mümkün değil.
    Ancak yardımcı olmak için yeni bir lastik isterseniz eğer size bayi fiyatı (%20 iskonto)ndan verebilirim.

    Saygılarımızla,

    Delta Bisiklet İstanbul

    Bağdat Caddesi No:9/A
    Kızıltoprak Kadıköy İSTANBUL

    Tel :0 216 450 66 30
    Faks :0 216 550 77 27

    www.deltabisiklet.com
    delta@deltabisiklet.com

    Ben gelen mail üzerine hemen Delta Bisikleti aradım.Ankara şubesinden Murat Bey ile görüştüm.Nasıl olduğunu tekrar anlattım Murat Bey'de bilir kişilerle konuşup size haber veririz dedi.O gün bu gündür bekliyorum son 1 haftadır neredeyse hergün Delta Bisikleti arıyorum ve bana bir türlü yardım eden çıkmadı aksine Murat Bey'e de bir türlü ulaşamıyorum.Telefon numaramı alıyorlar sizi arıyacağız diyorlar ve kimseden bir cevap gelmiyor.Kendimi iyice kimsesiz ve mağdur hissetmeye başladım.Bisikletimi mümkün olduğunca evin içerisinde tutuyorum ve bisikletimin üzerine dahi herhangi birşey koymamda ben böyle birşeyi ilk defa görüyorum.Lastiğimin resimlerini ekliyorum.İlgilenirseniz sevinirim.İyi günler.İyi çalışmalar dilerim.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. pınar kacakkiz

    pınar kacakkiz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    706
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    İsmail ŞEN bunu beğendi.
  3. İsmail ŞEN

    İsmail ŞEN Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    528
    Beğeniler:
    435
    Şehir:
    Isparta-Eskişehir
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Yardımınız için teşekkür ederim.Ama güzellikle halledileceğine inanıyorum.Sanuçta çok pahalı birşey değil ama mağdur olduğum için böyle bir konu açma gereği duydum.Sonuçta Delta Bisiklet alışveriş yaptığım bir yer ama neden böyle olduğunu anlamıyorum.
     
    pınar kacakkiz bunu beğendi.
  4. özcan parlakoğlu

    özcan parlakoğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Haziran 2010
    Mesajlar:
    845
    Beğeniler:
    387
    Şehir:
    İstanbuL / PendiK
    Seviye:
    hatalı üretimden kaynaklı bir sorun olsa gerek, delta bisikletin bu soruna çözüm getireceğine inanıyorum.
     
    İsmail ŞEN bunu beğendi.
  5. pınar kacakkiz

    pınar kacakkiz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    706
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    sen müşterisin onlarda satıcı sattığı üründe bir sorun varsa bununla derhal ilgilenmek zorundalar eğer ilgilenmezlerse işlerini yeterince iyi yapmıyor anlamına gelir.

    ünlü bir ayakabı mağazasından güzel botlar almıştım ama botların kalitesinden memnun kalmadım geri getirdiğimde davranışları beni rahatsız etti kulanım hatası gibi :) bende sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim kimin hatası olduğuna onlar karar versinler dediğimde hemen aldılar ve firmaya yolladılar 15 gün sonra telefon ile görüştüm ve botlarımı değiştirdim.
    karşı taraf ne kadar büyük firma olursa olsun çalışanları bunun farkında olamayabiliyor.
     
    İsmail ŞEN bunu beğendi.
  6. tolgayalcin

    tolgayalcin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    847
    Beğeniler:
    1.531
    Şehir:
    İstanbul/Beşiktaş
    Seviye:
    maduriyetiniz için üzüldüm. umarım çözüm bulunur, fakat özel yazışmaları bu şekilde afişe ederek sonuca gitmeye çalışmayı uygun görmüyorum.
     
    İsmail ŞEN bunu beğendi.
  7. İsmail ŞEN

    İsmail ŞEN Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    528
    Beğeniler:
    435
    Şehir:
    Isparta-Eskişehir
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Teşekkür ederim.Haklısınız ama benim bu yazışmaları koyma amacım belge görevi görmesi içindir.Ama birazda bana hak verin çünkü 3 haftadır bekliyorum.Saygılarımla...
     
  8. Oğuzhan Arslan

    Oğuzhan Arslan Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    çok fazla bekletmişler...umarım ilgilenirler.. biraz daha ara ilgilenmeme durumu devam ederse tüketici haklarına git işlemler hiç vakit almıyor..
     
    pınar kacakkiz ve İsmail ŞEN bunu beğendi.
  9. Buğra Celayir

    Buğra Celayir Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    297
    Beğeniler:
    103
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Tüketici haklarına gitmiş olsaydınız 4 haftada sorununuz, sorunsuz bir şekilde çözülecekti :) İyilikle halletmek tabikide daha iyi bir davranış bence de ama eşiniz dostunuz bile olsa, onlar birer satıcı sizde ürünü alansınız.

    Kaymakamlığın içinde oluyor tüketici hakları ve dilekçe vermekle filan uğraşmıyorsunuz. Size bölümlere ayrılmış bir kağıt veriyorlar nereye ne yazmanız gerektiğini söylüyorlar sizde maduriyetinizi yazıyorsunuz.

    Samsungun garanti servisiyle aylarca uğraştıktan sonra öğrendim bende bu durumu. Sonra kafamı boşuna yorduğum için üzüldüm :) Faturayı götürüp faturanın üzerinde yazan tutarı nakit olarak geri alıyorsunuz. 3 lira 5 lira da olsa göz ardı edilmemeli bence :)

    Saygılar
     
    pınar kacakkiz ve İsmail ŞEN bunu beğendi.
  10. Delta

    Delta Delta Yetkilisi Delta Bisiklet

    Kayıt:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Delta
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    İsmail Bey Özel Mesaj ile bilgi geçmiştim size ,
    Buradan'da Murat Bey'in Mail'ini paylaşıyorum.

    Merhaba İsmail bey,

    Huthinson Lastikleriyle iligi yaşadığınız problemli ürünü görmek isteriz. Her ne kadar Hutchinson Lastikleri nin Türkiye Distrübitörü biz olmasakta bizden satın aldığınız bu ürün için Türkiye yetkilileriyle konuşup sonucu size aktarırız. Anlatmanızdan anladığım kadarıyla ilk taktığınızda bu şekilde bir sorun yoktu sonradan ve aniden değişikilik gösterdi. (Yanılıyorsam düzeltiniz).

    Siz bize en kısa zamanda problemli ürünü yollarsanız seviniriz.

    İyi Günler...

    İsmail Bey ürünün Ankara Merkezimize gönderirseniz mail'de de belirttiğimiz üzere sorununuzla ilgileneceğiz.

    Gecikme için özür dileriz.

    Bilginize...
     
    İsmail ŞEN ve Mustafa Volkan Koca bunu beğendi.
  11. İsmail ŞEN

    İsmail ŞEN Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    528
    Beğeniler:
    435
    Şehir:
    Isparta-Eskişehir
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    İlginiz için çok teşekkür ederim.Lastiği ilk aldığımda o bölgede çok hafif bir seyrime vardı.Ben çok önemli değil diye size geri göndermedim ama birgün birden öyle olunca keşke gönderseydim dedim ve çok pişman oldum.Çünkü ön lastikte aynı gün takıldı ve seyrime vs. olmamıştı.