Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yardım lütfen...

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Abdullah Onur Şimşek tarafından paylaşıldı.

  1. Abdullah Onur Şimşek

    Abdullah Onur Şimşek Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ankara
    Benim şu an bir bianchi thomisus bisikletim var... iyi bir bisikletti :D ben normal sokakta sürerdim yıllarca fakat bu mayıs ayı gibi bir istek doğdu , şehirler arası yollarda zayıflamak için sürmeye başladım... şu an günde 20-25 km ye yakın sorunsuz sürebiliyorum... zorladığımda bi 35 km falan buluyorum... Bisikletim zaten çok iyi değildi , arka jantım ufaktan yamuktu falan , şu an sorunlar iyice arttı ... arka jantın yamuk olmasından ötürü arka freni iptal etmiştim , öndeki diski kullanıyordum o diskte artık gitti :D bildiğiniz tutmuyor artık... bisikletin başka sorunlarıda var , zaten ön vites değiştirici falan bozuktu pek sağlam değildi...

    Asıl kısma gelirsek ben bisiklet almak istiyorum yeni fakat hiç bir şey bilmiyorum bisikletler hakkında :) yani hangisi iyidir , nasıldır tarzı bir bilgim yok... Ufaktan profesyonelliğe girişmek istiyorum , kondisyonumu arttırmak , iyice zayıflamak falan istiyorum... Ben normal de dediğim gibi şehirler arası yolda kullanıyorum fakat ben normalde bi yerlere falan giderkende hep bisiklet kullanıyorum , ara sırada dağımsı , ormanlık alanlara giriyorum...

    öncelikle hangi tür almalıyım sizce , dağ mı yoksa şehir yol mu yoksa yarış mı ?
    bana 1.000 tl yi geçmeyecek bisiklet önerisinde bulunabilir misiniz ?
     
  2. mesut emin yarıcı

    mesut emin yarıcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    323
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    Karabük
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    siz daha çok ne amaçla kullanacaksınız. Bu konuda fazla tecrübeli değilim ama tour bike sizin için iyi bir tercih olacaktır diye düşünüyorum tabi dh yapmayacaksanız :D
     
    hüseyin özer bunu beğendi.
  3. Abdullah Onur Şimşek

    Abdullah Onur Şimşek Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ankara
    kondisyonumu geliştirmek isteyerek kullanacağım genel olarak :) birde ulaşım amaçlı...
     
  4. sonerveozer

    sonerveozer Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    780
    Beğeniler:
    187
    Şehir:
    MANİSA
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    nerede kullanıcağına iyi karar ver ;

    1. arazi : MTB 8 li sistem bir bisiklet işini görecektir, ( hatta forumdan 1.000 liraya iyi donanımlı bir 2.el bisiklet bulmanı öneririm)

    2. city bike : uzun yol gideceksen, 28 jant , ön amortisörlü bir bisiklet alabilirsin,
     
  5. Abdullah Onur Şimşek

    Abdullah Onur Şimşek Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ankara
    marka - model olarak önerebileceğiniz bir şey var mıdır ? şehir bisikleti daha iyi olur sanırsam , arada bir ormanda kullanıyorum...
     
  6. hüseyin özer

    hüseyin özer Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    uşak
    Seviye:
    benim de size benzer beklentilerim vardı, çözüm olarak 28 jant tur bisikletini gördüm, ancak aldıktan sonra 700 37C olan lastikleri 28 1.75 ile,orijinal ince selesini de daha geniş yaylı sele ile değiştirdim. daha iyi oldu, saygılar...
     
  7. hüseyin özer

    hüseyin özer Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    uşak
    Seviye:
    affedersiniz dh nedir?
     
  8. ARJİN

    ARJİN Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    45
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    şehirde kullanacaksanız, trek 7.x serisine bakın.. giriş modeli fx 7.0, birçok kez kullanmış biri olarak, oldukça ideal ve yormayan bi bisiklet.
     
  9. çağrı ekşi

    çağrı ekşi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    242
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    edirne
    Seviye:
    merhabalar.. eğer şehir bisikleti düşünürseniz yol bisikletine geçiceğim için bisikletimi satıyorum hemen hemen tüm yüksek modellerle değiştirim hem akıcı hem görsel açıdan daha çekici oldu..düşünürseniz telefon:0544 972 81 74

    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=90333
     
  10. mesut emin yarıcı

    mesut emin yarıcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    323
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    Karabük
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    sedona 321
     
  11. Abdullah Onur Şimşek

    Abdullah Onur Şimşek Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ankara
    yol bisikleti alıp şehir içinde de kullansam sorun yaşar mıyım :D yani yaşadığım yer şehir içi kısımları biraz çukurlu falan filan...
     
  12. mesut emin yarıcı

    mesut emin yarıcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    323
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    Karabük
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    alacğın bisikletin jantlarının çift kat olması avantaj sağlayabilir ve amartisörlü maşası olursa yine senin için iyi olur ufak çukurlar pek sıkıntı çıkartmaz ama sert darbelerde her bisiklette olduğu gibi bunda da jantlar eğilebilir ve akort bozulabilir ama dediğim gibi çok sert darbelerde onun dışında şehir içinde mtb kullanmaktan iyidir city bike kullanmak