Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

yardım gerekiyor...

Konu, 'Tekerlekler' kısmında ÖZHAN GÖFNER tarafından paylaşıldı.

  1. ÖZHAN GÖFNER

    ÖZHAN GÖFNER Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bolu
    Seviye:
    arkadaşlar cahilliğimi bağışlayın küçük bir sorum olacak. ön tekerleği sökmüştüm. fakat takarken aklıma bir şey takıldı. tekerleği maşaya ve disklere denk getirip taktım. kilidi de taktım ama diğer taraftaki vidayı sökünce içinden bir de yay çıktı. bu yay maşa ve tekerlek arasında mı yoksa maşa ve vida arasında mı olacak. bir sorum çıkarırı mı yanlış takılsa??
     
  2. A.Kadir Ünal

    A.Kadir Ünal Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Şubat 2011
    Mesajlar:
    417
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Maşa ve tekerlek. hiç bir sorunda çıkartmaz. tekerleği sökerken sadece size yardımcı olmak için bişi o. Yani bişi olmaz takılmasa bile.
     
  3. ÖZHAN GÖFNER

    ÖZHAN GÖFNER Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bolu
    Seviye:
    bilgilendirdiğiniz için teşekkürlr ederim. sanırım ben takarken maşa ve vida arasına takmıştım yarın düzeltirim. iyi geceler...:D
     
  4. CandanC

    CandanC Onursal Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    13 Nisan 2011
    Mesajlar:
    2.181
    Beğeniler:
    1.657
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    her acemi bu sorunu yaşıyor demek ki :D
    benim bisikletten parça arttırmaya niyetim yok valla, dolayısıyla taktım yerine :D