LeoFaT
Üye
- Kayıt
- 22 Şubat 2017
- Mesaj
- 17
- Tepki
- 75
- Yaş
- 31
- Şehir
- KAYSERİ
- Bisiklet
- Focus
Merhabalar, Foruma yeni üye oldum ama bisiklet hususunda birazcık mazimiz vardır
Sizlere en az 15 senelik olan bisikletimin toplama evrelerini sunacağım,
Kendisi ilk bisikletimdir, klasik karne hediyesi olan ama o zamanlar[1998-2000] hatrı sayılır derecede karizması olan ve neredeyse her çocuğun hayallerini süsleyip rüyalarına giren Bianchi'lerdendir.
Önceki seneler giriş seviye parçalarla topladığım, kadro yüzeyine karbon vinil kapladığım bisiklet şu son evrede altın çağını yaşıyor diyebilirim çünkü bu defa oldukça yüksek seviye parçalar ve aksesuarlar ile toplandı, (gerçi daha hiç süremedik ama).. Kendisinden bir tek Kadro ve Maşa kaldı.
İlk olarak kadrosu tamamen kazındı söküldü, astarıydı, boyasıydı, cilasıydı... elden geçti. Daha sonra sticker uygulamasına geçildi ve bu konuda kadroya başka marka stickerlar yapıştırma önerisi geldiysede ben net olarak reddettim, çünkü o zamanların karizma bisikletinin dimdik ayakta kalmasının, ''ben hala burdayım'' demesinin taraftarıydım ve yine bu şekilde stickerları tamamen kendim tasarladım.
Parça listesine gelecek olursak;
Kadro-Maşa; Çelik Bianchi Leopard, Kadro ağırlığı 3.2 kilogram, maşayla birlikte yaklaşık 4 kiloyu buluyor.
Frenler; Bisiklette her parça mühimdir özellikle rahat ilerlemesi için fakat bir parça var ki ilerleyen bisikleti [helede hızlıysa] durdurmaktır görevi; ve o parça bence en mühimidir, bu düşünceyle piyasadaki en kaliteli ve bir o kadarda hafif olan Avid'in Single Digit SL modelli frenlerini paraya kıyıp aldım. Fren koluda yine avidin en üst v frenli koludur, modeli ise Speed Dial 7 dir.
Çekiş Sistemi; Kollar,Alivio SL-M430 9 vites, Arka aktarıcı XT M772 shadow, Ön aktarıcı Alivio M430
Zincir Kmc, Ruble shımano Hg-50 Pedal, PD M-520,, spd ayakkabı henüz alamadım..
Gidon Truvativ Noir T-30 Karbon.. Gidon boğazı Ritchey.. Elcikler Sram Red, Lastikler, Dış lastik Schwalbe Marathon XR 26 2.10, İç lastik Maxxis'dir.. Tel ve Kablo setleride Shımano'dur.
Henüz jant seti alamadığım için bisikleti ayaklandıramadım ama en kısa zamanda onuda halledeceğim.
Her zaman olduğu gibi bu toplama evresinde de çevremden klasik aynı görüşler geldi [oğlum o kadro ağır boşver ne uğraşıyon,, öbür bisikletine yatırım yapsana, lan sen ne laf anlamazsın o kadar parayı bu kadroya harcıyosun.. vs vs..] ama ben kulak asmayıp hayalimdeki bisikleti canlandırmak için kış sezonu boyunca uğraştım ettim ve nihayet filmin galasına geldim diyim Ne olursa olsun bu emeğin verdiği hazzı hiçbirşey vermiyor,
Sizleri galadan fotoğraflar ile yalnız bırakıyorum
Bunlar ilk ve orjin hali, Daha sonraki toplama,, Karbon kaplama ve giriş seviyesi parçalar ile.
ve de son toplama evresi,,
Parçalar,
kadro koruyucusu bile Bianchi
Fotoğrafların devamı sürmeye başladığımda gelecektir inşAllah... umarım beğenirsiniz
Sizlere en az 15 senelik olan bisikletimin toplama evrelerini sunacağım,
Kendisi ilk bisikletimdir, klasik karne hediyesi olan ama o zamanlar[1998-2000] hatrı sayılır derecede karizması olan ve neredeyse her çocuğun hayallerini süsleyip rüyalarına giren Bianchi'lerdendir.
Önceki seneler giriş seviye parçalarla topladığım, kadro yüzeyine karbon vinil kapladığım bisiklet şu son evrede altın çağını yaşıyor diyebilirim çünkü bu defa oldukça yüksek seviye parçalar ve aksesuarlar ile toplandı, (gerçi daha hiç süremedik ama).. Kendisinden bir tek Kadro ve Maşa kaldı.
İlk olarak kadrosu tamamen kazındı söküldü, astarıydı, boyasıydı, cilasıydı... elden geçti. Daha sonra sticker uygulamasına geçildi ve bu konuda kadroya başka marka stickerlar yapıştırma önerisi geldiysede ben net olarak reddettim, çünkü o zamanların karizma bisikletinin dimdik ayakta kalmasının, ''ben hala burdayım'' demesinin taraftarıydım ve yine bu şekilde stickerları tamamen kendim tasarladım.
Parça listesine gelecek olursak;
Kadro-Maşa; Çelik Bianchi Leopard, Kadro ağırlığı 3.2 kilogram, maşayla birlikte yaklaşık 4 kiloyu buluyor.
Frenler; Bisiklette her parça mühimdir özellikle rahat ilerlemesi için fakat bir parça var ki ilerleyen bisikleti [helede hızlıysa] durdurmaktır görevi; ve o parça bence en mühimidir, bu düşünceyle piyasadaki en kaliteli ve bir o kadarda hafif olan Avid'in Single Digit SL modelli frenlerini paraya kıyıp aldım. Fren koluda yine avidin en üst v frenli koludur, modeli ise Speed Dial 7 dir.
Çekiş Sistemi; Kollar,Alivio SL-M430 9 vites, Arka aktarıcı XT M772 shadow, Ön aktarıcı Alivio M430
Zincir Kmc, Ruble shımano Hg-50 Pedal, PD M-520,, spd ayakkabı henüz alamadım..
Gidon Truvativ Noir T-30 Karbon.. Gidon boğazı Ritchey.. Elcikler Sram Red, Lastikler, Dış lastik Schwalbe Marathon XR 26 2.10, İç lastik Maxxis'dir.. Tel ve Kablo setleride Shımano'dur.
Henüz jant seti alamadığım için bisikleti ayaklandıramadım ama en kısa zamanda onuda halledeceğim.
Her zaman olduğu gibi bu toplama evresinde de çevremden klasik aynı görüşler geldi [oğlum o kadro ağır boşver ne uğraşıyon,, öbür bisikletine yatırım yapsana, lan sen ne laf anlamazsın o kadar parayı bu kadroya harcıyosun.. vs vs..] ama ben kulak asmayıp hayalimdeki bisikleti canlandırmak için kış sezonu boyunca uğraştım ettim ve nihayet filmin galasına geldim diyim Ne olursa olsun bu emeğin verdiği hazzı hiçbirşey vermiyor,
Sizleri galadan fotoğraflar ile yalnız bırakıyorum
Bunlar ilk ve orjin hali, Daha sonraki toplama,, Karbon kaplama ve giriş seviyesi parçalar ile.
ve de son toplama evresi,,
Parçalar,
kadro koruyucusu bile Bianchi
Fotoğrafların devamı sürmeye başladığımda gelecektir inşAllah... umarım beğenirsiniz