Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yaptığım yama tutmadı.

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Bahadır Ulusoy tarafından paylaşıldı.

  1. Bahadır Ulusoy

    Bahadır Ulusoy Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    31 Aralık 2011
    Mesajlar:
    732
    Beğeniler:
    211
    Şehir:
    Karabük
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Arkadaşlar ön lastiğim patladı yama yaptım ama tutmadı.şimdi yamayı sökmem lazım söküldüğünü biliyorum ama nasıl kargaburun la falan mı sökecegiz acaba yada zımparayla girsem oraya nasıl olur?
     
  2. Orhanalkaya

    Orhanalkaya Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    197
    Şehir:
    Macaristan-Kayseri-İzmir
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    elinle söküceksin bunun yapmasında bir şey yok ki ne kargaburunu olmadı spiralle(canavar) sökün bari :) yamanın üstüne yama da yapmayın :D
     
  3. Berksan

    Berksan Onursal Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2013
    Mesajlar:
    2.277
    Beğeniler:
    2.368
    Şehir:
    Kocaeli
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Hafifçe ve kibarca çekin, hemen çıkacak zaten.
     
  4. Bahadır Ulusoy

    Bahadır Ulusoy Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    31 Aralık 2011
    Mesajlar:
    732
    Beğeniler:
    211
    Şehir:
    Karabük
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Eyvallah hocam deneyecegim teravihten sonra
     
  5. Msgl

    Msgl Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Ekim 2011
    Mesajlar:
    898
    Beğeniler:
    357
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Musa
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Yamayı sökünce kalan tutkal parçalarını güzelce zımpara ile çıkartın :in:
     
  6. hakan çelik

    hakan çelik Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    533
    Beğeniler:
    287
    Şehir:
    Çanakkale
    Adı:
    Hakan ÇELİK
    Seviye:
    Bahadır 4 gün geçmiş üstünden sonuç nedir başarabildinmi ?
    Benimde teker patladı 2 saat uğraş verdim fakat tuttu benim ki.
     
  7. Bahadır Ulusoy

    Bahadır Ulusoy Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    31 Aralık 2011
    Mesajlar:
    732
    Beğeniler:
    211
    Şehir:
    Karabük
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    yaptım hakan zaten yama tutmus lastigin icini kontrol etmeyi unuttum ve 2 patlak daha cıktı.diken dıs lastikte kalmıs.benim yaptıgım yama tutmazmı yaw :)
     
  8. hakan çelik

    hakan çelik Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    533
    Beğeniler:
    287
    Şehir:
    Çanakkale
    Adı:
    Hakan ÇELİK
    Seviye:
    :D benim de tekeri pıtrak patlamışbaya uğraşmıştım. Şimdi sağlam tekerler. Ah o pıtrakların ben :D :D
     
    Bahadır Ulusoy bunu beğendi.