Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yanlis kadro seciminden sonra dogruyu sonunda buldum.

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Murat Cömez tarafından paylaşıldı.

  1. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.885
    Beğeniler:
    9.298
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Arkadaslar kendi basima anlamadan dinlemeden gitdim cyclocross kadrosu diye yanlis bir kadro aldim, ben bilmiyordum sagolsun arkadaslar yanlis oldugunu söylediler. Yanlis kadro oldugunu ögrenince hayalkirikligina ugramistim ama yine sagolsun Bülent abi, Kudret abi ve diger arkadaslar söyle söyle yap ve düz gidonlu cyclocrossa benzer bir bisiklet olsun diyerek morelimi düzelttiler. Bu kadroya bir ultegra 6700 aynakolu aldim ama kadronun aynakol yuvasi 73mm oldugundan malesef aynakolun mili yuvaya kisa geldi, ben de kadroyu ve ayanakolu aldim bisikletci arkadasimin yanina gitdim oda olmuyor diye kesin onayladi. Artik bu kadrodan sogdum cünkü benim istedigim bir bisiklet tarzi ortaya cikmiyor. Gitdim bugün birtane yeni yol kadrosu aldim, zaten koleksiyonumda bir yolbisikleti eksikti, onuda bu vesileyle koleksiyona eklemis olurum.

    Yanlis kadro secimimi bu linkte görebilirsiniz.
    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=126796

    Buda bugünki aldigim yeni kadro ve fotograflar. Umarim en son fotografa bakarak bana toparlamam icin fikirler verir yardimci olursunuz. :)

    Kadro bilgisi...
    http://www.tour-magazin.de/technik/...nraeder/centurion-hyperdrive-4200/a13931.html
    Marka: Centurion 2012/2013
    Model: Hyperdrive 4200
    Boy: 55cm
    Furj takimi: FSA Rulmanli bilya semi tapered üst 1 1/8" alt 1,5"
    Aynakol göbek yuvasi: Pressfit BB30
    Frenler: Shimano Ultegra
    Aynakol: Shimano Ultegra 6700
    Jantlar: DT Swiss R1800
    Masa: Cneturion Carbon

    Resimler...
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Sehir kadrosu arayan arkadaslarin bilgisine, eski kadro satiliktir özelden bana mesaj atabilirsiniz.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 15 Ocak 2014
  2. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.447
    Beğeniler:
    40.841
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    murat dostum
    şart değil tabi cyclo cross olayı asfaltta yol ile stres atarsın artık ,
     
    Murat Cömez bunu beğendi.
  3. Turan Babacan

    Turan Babacan Bisikletkolik

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    18 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.460
    Beğeniler:
    1.453
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Forumda Cyclocross ile ilgili paylaşım yapmak yasaklansa iyi olacak. Psikolojim bozulacak bu gidişte. Alacağım var alamıyorum alamayınca cyclocross alamıyorum. Kafayı yiyecem bu gidişte.

    Güle güle kullan. ^^
     
    ihtiyar ve Murat Cömez bunu beğendi.
  4. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.885
    Beğeniler:
    9.298
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Bu forumda bu bisiklet icin hic öneri de bulunacak bir kisi yokmu ya. Ben yolbisikletlerinden fazla anlamadigmdan yardim beklemistim. Arka, ön aktarici ve sti'ler tamam bunlar ultegra takim olacak. Ama lastik, gidon, üzerndeki aynakola (39/52yaprak) hangi kasset uyumlu ve diger eksikler. eyse yardimci olandolmayanda sagolsun. :)
     
  5. Onur Kuzik

    Onur Kuzik Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    20 Kasım 2013
    Mesajlar:
    512
    Beğeniler:
    422
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Abi selam, benim şahsi fikrim, ruble için yine ultegra tercih etmen olacaktır. 11-25 veya 11-28 olabilir. Ayrıca aktarıcılar içinde Ultegra'ya yönelebilirsin, tabiki bu biraz bütçe ile alakalı. Ultegra, 2014'te yeni seri çıkardığı için 2013 serisi şuan daha uygun fiyata bulabilrsin.
    Bu sayede Ultegra set yapmış olursun. Ben full setin kendi içinde bir uyum ve ahenk oluşturduğunu savunan kesimdeyim :) diğer görüşlerede saygılıyım.
    Gidon için omuz genişliğin önemli olduğunu düşünüyorum, ayrıca gidon boynu ise yine boy ölçün ile uyumlu olarak bulunabilir.
    Şahsi fikrim, 42 cm gidon genişliği, ve 110 mm gidon boynu uzunluğu senin için doğru olacaktır. Ama daha ince hesaplama da yapabiliriz.
    Sele hakkında çok yorum yapamıyorum çünkü seninde bildiğin gibi yol bisikletlerinin oturuuş biçimi biraz farklı bu nedenle bu konuda vücüduna uygun seleyi seçmek gerekir. Özellikle selede oturduğun (oturma kemikleri üzerine gelen) kısmın genişliği önemli olabilir.
    Eğer geniş tercih edersen, 130 - 140 mm genişlik olabilir. Bir noktada eğer pedli tayt giyersen, jel oranı yoğun olan seleler sorun olabiliyor. Bu noktaya dikkat etmek gerekebilir.

    Bu arada, Full Ultegra set olcakmış zaten mesajında yazmışsın, şimdi gördüm :) aynı görüşteniz demekki :)
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 16 Ocak 2014
  6. Tolga Günsezer

    Tolga Günsezer Bisikletkolik

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Manisa / Sarıgöl
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Arka kaset(ruble) için 11-25 ilk zamanlar biraz zorlasa da alışınca en avantajlısı olur diye düşünüyorum. Çokça tırmanış yaparım dersen 11-28 de tercih edebilirsin ama vitesler arası diş sayısı arttıkça düzgün ve sabit kadans tutturmak zorlaşıyor. Yol sürüşü için sabit kadans esas olduğundan 11-25 senin için ideal görünüyor.

    Lastikler için ilk etapta 700x28 alışınca 700x25 öneririm 23 lastikler bence çok mantıklı değil. Marka konusunda İhtiyar ağabey daha iyi fikir verebilir.

    Gidon bandı konusunu kafana takma sıklıkla değiştirmek en iyisi orta karar birşeyler alsan yeter.

    Vites sistemi için bir değişik fikir olarak Ultegra Dİ2 düşünebilirsin bir araştırmaya değer fiyatları ilk zamanlara göre biraz ucuzladı ama hala pahalı.

    Sele konusunda yeterli bilgiye sahipsin zaten.
     
  7. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.885
    Beğeniler:
    9.298
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Önerilerin icin cok sagol onur, inan gidon ölcüsü icin verdigin bilgi beni birazdaha bilgilendirdi. :)

    Sanada cok tesekkür ederim tolga, lastik ve ruble önerilerin aklima yatti. Simdi su DI2 olayini aklima soktun birdaha cikmaz. Ebay'de bir takibe alayim bakalim fiyatlari nekadar cikiyor. Eger uygun olursa alirim.
     
  8. Doruk.

    Doruk. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2012
    Mesajlar:
    299
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    yanlış anlamayın ama alu kadroya bu kadar kaliteli parçalarla toplamak biraz abes kaçıyor bana göre karbon bi kadroya 105 bile toplasanız çok daha performanslı olur lastik olarak 28 çok fazla ben 23 kullanıyorum heryerde hiç bir sorunum yok rahat etmek isterseniz 25 alın daha fazlasına gerek yok şahsi düşüncem yine söylüyorum yanlış anlamayın. İyi akşamlar
     
  9. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.885
    Beğeniler:
    9.298
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Abes olan ney, yani bu kadro cokmu kalitesiz? Her Karbon her alu kadrodan daha iyi diye bir olay varmi? Bence carbon dan daha performasli, daha hafif ve iyi alu kadrolar var. Ben sahsen karbon kadrolari sevmiyorum, karbon almayisimin tek nedeni de bu.

    Lastik önerisi icin tesekkürler.
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  10. Doruk.

    Doruk. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2012
    Mesajlar:
    299
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    seviyosanız diycek bişey yok hayırlı olsun
     
    Murat Cömez bunu beğendi.
  11. Serden Us

    Serden Us Onursal Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    2 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.762
    Beğeniler:
    1.540
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Amoeba
    Seviye:
    Anlamıyorum, yardımcı olamayacağım. Ama bu alet çok hoşuma gitti. Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
     
  12. Onur Kuzik

    Onur Kuzik Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    20 Kasım 2013
    Mesajlar:
    512
    Beğeniler:
    422
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    DI2 ile ilgili bir kaç şey söyleyebilirim. Öncelikle DI2 kullanmanı kesinlikle isterim. Çünkü kusursuza yakın işleyen bir vites geçiş performansı var.
    Bunların dışında kadro bağlantıları hakkında dikkat edilmesi gereken hususlar var. Öncelikle bazı kadrolar DI2 ready üretiliyor. Yani üzerinde DI2 kablolarının kadro içinden geçmesi için delikler ve kanallar hazır oluyor. Bu demek değildir ki DI2 ready olmayan kadrolar DI2 kullanamaz. Rahatlıkla kullanır ama kablolar dış etkenlere maruz kalma riski daha yüksek olduğu için biraz daha dikkat etmelidir. Eğer kablolar koparsa tamir şansı eğer yanılmıyorsam bulunmuyor.
    Centurion Hyperdrive 4200 kadro içi kablo geçişine hazır görünmüyor. Bu nedenle tavsiyem araştırırken kablo setlerini "external routing" olarak aramak gerekiyor. Pil konusuna gelince, kadro içi kablolama olmadığı için orta göbek altına vidalama veya sele borusu içine pil yerleştirme şansı bulunmuyor. Bu nedenle suluk aparatı kullanarak pili monte etmek gerekiyor. Aynı şekilde "junction box" ta kadro içine giremeyeceği için "external junction box" almak gerekiyor.
    DI2 uzun yıllar kullanılabilecek bir set ve bu nedenle kadro değişimi bile yapsanız setinizi kullanmaya devam edersiniz.
     
  13. Ömer KARAN

    Ömer KARAN Onursal Üye

    Kayıt:
    21 Aralık 2012
    Mesajlar:
    1.745
    Beğeniler:
    1.803
    Şehir:
    DENİZLİ
    Adı:
    Ömer KARAN
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Murat abi diğer konuna yorum yazmıştım ama bu konuyu yeni açtığınızı gördüm. Kadro bilgilerini göz attım biraz şahsımca alacağınız parçalar bunlar diye düşünüyorum. Ultegra 6700 stı vites fren kolları, Ultegra 6700 ruble (25*11 yada 28*11), ultegra 6700 zincir, ultegra fd 6700 arka aktarıcı ultegra rd 670 ön aktarıcı ( 31,8 mm kelepçeli olacak diğerleri uymaz.) herhangi bir marka sele borusu 27.2 mm çap ölçülü, uygun ölçüde 31.8 tutma alanı olan drop bar bir gidon, 31.8 mm tutma çaplı 10cm (100mm) uzunluğunda gidon boynu. Mtb lerinizde kullanıp raha ettiğiniz herhangi bir seleden alıp takabilirsiniz. Kir tutmayacak yapılı yada koyu renkli bir gidon bandı. Vites fren telleri ve kablolar, bir çift 700*25 yada 700*28 dış lastik ve bunlara uyumlu iç lastikte aldınız mı eksik kalmıyor galiba.
     
    ufuk şimşek bunu beğendi.
  14. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.885
    Beğeniler:
    9.298
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Serden yine de cok sagol, anlamasanda düsünmen yeterli benim icin. :)

    Onur bilgiler icin cok sagol, bu kadronun DI2 icin kablo kanallari yok bunu biliyorum. Aceba kadroya kanal yani kablo delikleri actirmak mümkünmü, bunu tanidigim kadro üreten yerler var bir sormam gerek. Simdilik zaten takip deyim eger uygun bir DI2 seti bulabilrsem almayi düsünüyorum ama bulana kadar yine de ultegra setini takmam gerekiyor yoksa bisiklet bitmez ve kullanamam.
    Ayrica mesajini aldim, bana fazla uzaga gelmiyorsun.:) Zamanin nasil olur bilmiyorum ama görüsüp tanisma kesin olur allahin iznigle ama beraber bir de turlaya bilirmiyiz aceba? Tur icin zamanin olsa cok güzel olurdu. Diyer konunu da buraya gelince daha iyi ve daha kolay halederiz.

    Ömer bilgilerin icin cok sagol, gercekten cok aciklayici ve yardimci olcak blgiler vermissin. Bence bu bilgilerle bisiklet tamamlanir. Inan yardimci oldugun icin sana nekadar tesekkür etsem azdir.

    Gercekten ömer sen, bülent abi onur ve 2-3 kisi haric, sizden basaka bir bilgi veren olmadi. Demekki beni seven sizden haric baska bir kisi burada yokmus, ama olsun gün gelir kervan döner. Hic kimse yardimci olmasa ben bu bisikleti tamamlayamazmiyin, hayir aksine dahada iyi tamamlarim. Bilgi kayanaklarim yokmu sanki, tabiki var tek forum burasi degil sonucta ama baskalarini danismaktansa burada arkadaslar danisayim dedim ama yanilmisim.

    Bilgi veren ve vermeyen arkadaslara tekrar cok cok tesekkür ederim.
     
  15. Ömer KARAN

    Ömer KARAN Onursal Üye

    Kayıt:
    21 Aralık 2012
    Mesajlar:
    1.745
    Beğeniler:
    1.803
    Şehir:
    DENİZLİ
    Adı:
    Ömer KARAN
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Murat abi eğer elim erdi bilgilerim yetti de gereken yardımı verebildiysem ne güzel. En ufak bir yardımım dokunduysa gerçekten çok mutlu olurum. Bu zamana kadar bir kaç bisiklet kullandım. Bunlarda sadece bir tanesi marka olarak alınan toplu bir bisikletti. Geri kalan bisikletlerimin tamamını kendim toplayarak bindim. Açıkçası böyle yapmak daha cazip geldi. İmzamda da görünüyor zaten. Şuan yeni bir bisiklet toplamaktayım. Öğrenci durumumla ( hiçbir yerden burs veya kredi almıyorum) biriktirdiğim harçlıklarımla uzun uğraşlar ve ardı arkası kesilmeyen sıkıntılarla boğuştuktan sonra ulaşabildim hep bisikletlerime. Bu yüzdendir ki ne zaman bu sıkıntının altına elini sokan birini görsem elimden gelen yardımı yapmak bir huy oldu bende. Ben böyle yaptıkça da hep hedeflerime ulaştım bisikletlerimi topladım. Bu bisikletleri toplarken 2 tane çok sevdiğim arkadaşımın bilgilerinden yararlandım. Zamanla da bir çok şeyi öğrendim. Yaptığım araştırmalarla da kendimi sürekli geliştirdim. Ve bildiklerim eğer insanların işine yarıyorsa ben bundan büyük mutluluk duyarım. Bilgisayar başında harcadığım saatlerimin bir işe yaradığını görmek gerçekten güzel bir duygu yaratıyor çünkü.

    Diğer konuda bisikleti daha hafif yapabilmek için bir bilgi alışverişi dönmüş konuyu çok dağıtmadan burdan yazmak isterim düşüncelerimi. Kadro maşa teker seti ve aynakolunuz elinizde. Bu malzemeler üzerinden pek bir hafifletme yapamayız artık. Bu yüzden elinizde bulunmayan malzemelerin ağırlıklarınıda hesaba katıp minimum ağırlığa indirmeye çalışmak en isabetli karar olacaktır. Önce vites fren donanımına değineyim. Ultegra donanım yapma düşünceniz var. Donanımdan hafiflik sağlamaya çalışmak pek mantıklı olmayacak şuan. Zaten ultegra nın üzeri dura ace donanım var onda da grup set olarak çok aşırı bir ağırlık karı sağlayamayız. Ama fiyat farkı çok yüksek. Bu yüzden biraz mantıksız olacak zaten. O zaman geriye gidon gidon boynu lastikler jant mandalları (QR) sele borusu vs malzemeler kalıyor. Karbon gidon ve gidon boynu almak biraz daha hafifletebilir bisikleti. 200 gr lara kadar düşen karbon gidonlar ve 100 gramlara kadar düşen gidon boyunları mevcut. Bu parçalardan bu şekilde hafiflik sağlanabilir. Bunun yanında karbon sele borusu da hafiflik sağlayabilir. Genelde sele borusu ağırlıkları 330 gram ile 160 gram arası değişiyor. 160 gram civarı bir sele borusu 300 gram olana göre 140 gram kar getirecektir. Bunun yanında hafif bir sele alarak oradan da kar etmek mümkün. Ayrıca 40 gramlara kadar hafifletilmiş titanyum jant mandalları satılıyor. Jant setlerinin üzerinde gelen mandallar 100 120 hatta 160 170 gram kadar olabiliyor. 40 50 gram lık bir jant mandalıda haybeden kazanılan gayet iyidir ağırlık olacaktır. Son olarak lastik mevzusu kalıyor. Tubeless lastikler in çok hafif olduğu konusunda bilgiler var ama maalesef bu konuda hiçbir bilgim yok. Yıllardan beri iç lastikli teker seti kullanıyorum. İç dış lastiğimi alıp takıyorum. Yol dış lastiklerinde üst düzey lastikler 200 grama kadar hafifletilebiliyor. Şu ana kadar bildiğim en hafif lastikler 190 gramdı galiba. bunların yanına ultralight iç lastikte alındımı birazda oradan hafifletilebiliyor ama dediğim gibi iç lastiksiz sistemler hakkında tek bildiğim iç lastik olmaması :) ve buna uyumlu jant setlerinin baya hafif olduğu. Maalesef ki o konu beni aşıyor :) Son olarakta bu kadroya 2 tane karbon suluk kafesi alınabilir. Normalleri 30 40 50 gram hatta dahada agır olabliyor ama 10 20 gram arası ağırlığa sahip karbon kafesler var bunlarda hem güzel durur. Hemde son olarak üç beş gram buradan da elde edilebilir. Bu kadronun ulteğra grup set ile toplu halini 8.7 gram olarak gördüm. Şu iç lastikli iç lastiksiz jant lastik olayını hariç tutarsak düşüncelerime göre 8.1kg bir bisiklet elde edebiliriz. Zaten şunu belirtmek isterim grup set ten ağırlık konusunda kar edebilmek için ödenecek olan miktar çok çok yüksektir. Yada yüksek fiyatlara çok az bir hafiflik elde edilebiliyor. Bunun yanında sele sele borusu gidon gidon boynu gibi malzemelerden de edebildiğimiz kadar hafiflik elde etmeye çalışacağız. Zaten yol bisikletinde hafiflik büyük oranda kadro set te bitiyor. Örnegin şuan benim kullandığım maşa 550 gram civarı bir ağırlıkta karbon bir maşa ama benim kadroma yakın bir kadro kullanan arkadaş 300 gramlık giant marka ful karbon maşa kullanıyor. bakın sadece maşadan 200 gram bir fark doğuyor. Ayrıca kadrosu da benimkinden 300 gram hafif. İkisini topladığımızda 500 gramlık bir fark var. Yani kısacası bence elde edebileceğimiz hafiflik bu kadar olacaktır. Yani bisiklet 8.1 civarı olabilir ( tekrar söylüyorum şu jant lastik olayı hariç) Birde şu nokta var ki bisikleti 7 li rakamlara indirmek gayet zor ve maddi olanaklar ister. Ayrıca donanımı sele sele borusu gidon vs parçaları ne kadar karbon kullansakta kadro set ten bir miktar hafiflik sağlamazsak neredeyse mümkün değil gibi görünen bir şey. Bence şu andan itibaren alacağınız parçaları imkanlarınız doğrultusunda en hafiflerini alarak temin ederseniz ve 8.1 civarı bir bisiklet toplarsanız gayet iyi bir sonuç olur kanaatindeyim. Bu yaz kullandığım bisiketim tahmini 8.8 kg civarı bir ağırlıktaydı ve gidişinden gayet memnundum. Ağırlık mevzusunu çokta takmayın derim. Kardo geometri ve aerodinami bakımından gayet iyi bunlar gayet akıcılık kazandıracaktır bisiklete. Kolay gelsin saygılar..
     
    ihtiyar, ufuk şimşek ve MehmetAliB. bunu beğendi.
  16. Onur Kuzik

    Onur Kuzik Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    20 Kasım 2013
    Mesajlar:
    512
    Beğeniler:
    422
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Rica ederim, kadro üreticisi tanıdığın varsa mutlaka ona danış. Seninde bildiğin gibi bu konuda deneyimi olmayan birisinin kadro üzerine delik açması çok riskli çünkü kadronun mukavemetini ve esnekliğnini etkileme ihtimali var. Bir delik olsa yine iyi, en az 6-8 delik açılacak :) Aman dikkat diyim :)

    Diğer konuya gelince, nasıl olur nasıl yaparız gerçekten hiç bir fikrim yok, tamamen sana bırakıyorum. Sen uygun birinibulursan ben buradan ödemeyi hemen yaparım.
    Almanya'da olacağım süre zarfında ne kadar boş vaktim olacak, hangi günler olacak hiç bir fikrim yok. Tek bildiğim şey, 9 - 14 Mart arasında, Starnberg gölü civarında bir otelde olacağım :)
     
  17. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.885
    Beğeniler:
    9.298
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Ömer, sana yine tesekkür ederim. en ufak yardimim demissin. Ne ufagi tam detayli bir yardimim dokundu. Agirlik konusuna gelince, bir bisikleti hafifletmenin cok püfnoktalari var, senin dediklerin dogrudur ama bir kac noktasi daha var. Sen merak etme bu konuda bilgiliyim. :)

     
  18. MehmetAliB.

    MehmetAliB. VivaVelo

    Kayıt:
    20 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.802
    Beğeniler:
    3.785
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    murat gidon ve gidon boynunun bütün olduğu dropbarlar var. görsel olarak çok güzel gözüküyorlar. hem tümleşik olduğu için daha hafif. ondan bulabilirsen süper olur. bir ara forumdan bi arkadaş satıyordu. ikinci el bölümünde hala var mı bilmiyorum.
     
  19. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.885
    Beğeniler:
    9.298
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Onur, kadro üreticisi arkadasim degil sadece kadro üreten yer taniyorum demek istemistim ve sordum onlar delik acilir problem degil ama deliklerin acildigi yer bir islemden geciyormus kadro catlamasin diye ve hic bir sorumluluk kabul etmiyorlar. Bu durumda di2 olayindan vaz geciyorum. Ultegra yeterli diye düsünüyorum.
    Diger konuyu merak etme gldigin de hazir olur. Insallah görüsme sansimiz olur ama olmasada kaldigin hotele ben gönderirim. :)

    Mehmet ayagini kaldir tam üzerine bastin. :) O dedigin gidonler benim de cok hosuma gidiyor ve almayi da düsünüyorum. Öneri icin cok tesekkür ederim.
     
  20. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.885
    Beğeniler:
    9.298
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Mehmetali o dedigin gidonlari arastirdimama okadarda hafif degiller. 350g - ile 480g arasi oynuyorlar.


    Arkadaslar bugün su gidonu buldum ama iyimi kötümü bilmiyorum. Agirligi 184g carbon. Lutfen yardimci olun bana, iyi veya kötü bir de degeri nekadar eder diye bir bilgi verin, rica ediyorum. Cok acil bilmem gerekiyor cünkü ebayde 2 günü kaldi.

    Marka: ITM
    Model: Yol-fullcarbon-Gidon Typ "10L"
    Genislik: 44 cm / 31,8 mm
    Agirlik: 184g
    Drop: 135 mm
    Reach: ca. 80-82 mm
    [​IMG]