Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Vittoria Rally Tubular Hakkında

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Berk Mercancı tarafından paylaşıldı.

  1. Berk Mercancı

    Berk Mercancı Bisikletkolik

    Kayıt:
    6 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.264
    Beğeniler:
    977
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Merhaba. Bugün Decathlon'da gezerken bu lastiği gördüm. Tubless lastikleri biliyorum fakat bu tubular lastikler ne oluyor tam olarak ? Bildiğimiz iç lastik gibi bişey. Psi değeri yazmıyordu üstünde 220 TPI yazıyordu bir de. Forumda bakındım ama pek bilgi bulamadım açıkçası. Normal yol jantlarında bu lastiği kullanabilir miyiz ? Patladığında nasıl bi yama uygulanıyor ? Bilgilendirecek birileri olursa sevinirim :)
     
  2. Doğukan Aksu

    Doğukan Aksu Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.127
    Beğeniler:
    4.012
    Şehir:
    Ankara / Çankaya
    Seviye:
    PSI olarak clincer lastiklerden daha yüksek değerlere çıkılabildiği gibi bu lastiklerin yol tutuşlarının daha iyi olduğu kesin. Bu lastikleri kabaca tanımlamak gerekirse sırt kısmından çembere yapıştırılan iç ve dış lastiği bir olan tek bir parça lastik olarak düşünebiliriz. Eskileri ipek olmakla günümüzde kevlar, kauçuk olarak daha yaygın kullanılmakta. Yama işine gelincede yapışkan sökülüyor, dış lastiğin dikişleri açılıyor ve iç lastik yamalanıyor. Zor ve meşakatli bir iş.
     
    Osman D. bunu beğendi.
  3. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Aza

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.755
    Beğeniler:
    1.126
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Merhaba. Aradığınız cevaplar için aşağıdaki linkteki konudaki tüm mesajları inceleyiniz.

    Aşağıdaki Link
     
    Berk Mercancı bunu beğendi.
  4. Berk Mercancı

    Berk Mercancı Bisikletkolik

    Kayıt:
    6 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.264
    Beğeniler:
    977
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Linki inceledim teşekkürler. Lastikten oldukça memnun gözüküyor anlaşılan.

    Bu Vittoria Rally'lerin üstünde kevlar yazıyordu. Bu dikişleri sökme işleminden sonra ne yapılıyor peki yani dikiliyor mu tekrar ne yapılıyor çok ilginç geldi açıkçası :) Almaya değer mi ?
     
  5. Doğukan Aksu

    Doğukan Aksu Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.127
    Beğeniler:
    4.012
    Şehir:
    Ankara / Çankaya
    Seviye:
    Aynen tekrar dikiyorsun. İhtiyacın varsa da elimde bir çift çok temiz Mavic Tubular çember var.
     
  6. Berk Mercancı

    Berk Mercancı Bisikletkolik

    Kayıt:
    6 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.264
    Beğeniler:
    977
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Oooh çember de mi değişçek ? :) Bana masraflı ve zahmet olacağa benziyor açıkçası
     
  7. Artık Yok

    Artık Yok Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.357
    Beğeniler:
    1.602
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    tubular lastiklerin değişimi bu işte uzman değilseniz oldukça zordur artısı bu lastik tipleri yüksek basınçlarda kullanıldığı ve genelde kevlar oldukları için pek patlak sorunu çıkartmaz ama çıktığı zamanda bir hayli vakit kaybına neden olur buda eksisi
     
  8. Berk Mercancı

    Berk Mercancı Bisikletkolik

    Kayıt:
    6 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.264
    Beğeniler:
    977
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Peki tanesine 100'er + 20'şer liradan toplamda 240 liraya Conti'leri almak mı daha mantıklı yoksa bu lastikler mi ? Açıkçası patlaklarla uğraşmak istemiyorum incik cincik şeyler yüzünden Reşit abi.
     
  9. Artık Yok

    Artık Yok Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.357
    Beğeniler:
    1.602
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    dış lastiklerin ne kadar iyi olursa patlak sorunun o derece az olur tabiki doğa ve yol şartlarını da hesaba kattığımızda durum elbette deşişecektir continental grand prix schwalbe ultremo yada maxxis detonator örnek olarak yazıyorum ne kullanırsan kullan lastiğinin dış yüzeyinde bitiyor olay kevlar olması genellikle önerilir çünkü batmalara karşı dirençli oldukları bilinir
    lastiklerini her zaman maximum PSI değerinde kullanırsan patlamalara karşı olan direncini sağlamış olursun kardeşim
     
  10. Berk Mercancı

    Berk Mercancı Bisikletkolik

    Kayıt:
    6 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.264
    Beğeniler:
    977
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Üst seviye bi lastik alırsam eğer, bu Continental olacağa benziyor. Hutchinson hiç patlak vermedi ama çok kaydırıyordu. Ama niyeyse Conti bana aşırı güven veriyor :)