Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

vites sistemi degistirme

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında oktay demir tarafından paylaşıldı.

  1. oktay demir

    oktay demir Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    28
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    merhaba arkadaslar forumun yeni üyesiyim bir konuda yardiminizi almak istiyorum gecen ay kron xc 500 aldim 21 vites disk frenli maximum hızım 44 km/h ancak ben daha hizli kullanmak istiyorum yollarda dogal olarak bunun icinde ayna kol ve vites sisteminin daha buyuk olmasi lazim siz ne onerirsiniz bi de bu bisiklete yuksek bir vites sistemi takilabilir mi
    saygilar...
     
  2. Sertaç Sarı

    Sertaç Sarı Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Vites sisteminin yanında lastik ölçüsüde önemli, sizin bisikletiniz dağ bisikleti ve kalın tekerli. Tecrübeli arkadaşlar daha fazla yardımcı olabilir ama daha ince bir lastik gerekecek eğer hız istiyorsanız.
     
  3. Emre Nakipoğlu

    Emre Nakipoğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    589
    Beğeniler:
    556
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Benim size birkaç basit tavsiyem olabilir... Ancak yeni XC500' leri görmedim !

    1.Hız için arazi lastiği yeni birisi için zordur öncelikle (SLİCK) lastik dişsiz lastik alın ama araziye giriyorsanız dış lastik kalınlığınız 2.0' ı geçmesin... Dış lastiğin yanaklarında yazar

    2.Dilediğiniz gibi yükseltilebilir... Aynakol üst yaprağınız muhtemelen 44 dişe sahip en büyük dişliniz yani! Ancak arka dişliniz ( ruble ) değişmesi gerekir...

    3.Daha yüksek hız için
    Masrafınız : Vites Kolları
    Arka Dişli
    Arka Aktarıcı olacaktır... Azcıkta zincir lazım olabilir :D Minimum koşullarda bunları değiştirmeniz gerekiyor ...

    4.Bisiklet jant göbeklerinin akıcılıkları da çok önemlidir... Ne kadar sürtünmesi az olursa o kadar iyidir ve ayrıca jantlar ne kadar hafif olursa bisikletiniz de o denli hızla ivmelenmeyi fark edersiniz bu da güzel bir duygudur

    5. Bisikletin genel toplam ağırlığı ne kadar azalırsa pedal/dk oranınız artar ve total olarak hızlanmanız ve ivmelenmeniz kolaylaşarak genelde yaptınız hız ortalamanızı artar

    6.Bisiklet fren takımınız... Özellikle de bunun ayarı iyi yapılmamışsa mutlaka buna bakın çünkü janta değerek gereksiz enerji harcanmasına neden olabiliyor

    7.Tavsiyelerim bunlar ... Saygılar