Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

vites grubu

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında superonlayn tarafından paylaşıldı.

  1. superonlayn

    superonlayn Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2006
    Mesajlar:
    270
    Beğeniler:
    49
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    alivio ile deore vites grubu arasında müthiş farklar beklememek gerekirmi??:rolleyes:
     
  2. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Gerekir .......?????Nasıl soru bu ?????
     
  3. superonlayn

    superonlayn Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2006
    Mesajlar:
    270
    Beğeniler:
    49
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    saygıdeger abicim..ben bir bisikletciden bu iki vites grubu hakkında daglar kadar fark oldugunu duydum..bilmedigim için acaba öylemidir diye merak edip sordum..nasıl soru bu? derken bunun gerekçesi nedir?
     
  4. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    O zaman sorularınızı daha açıklayı yazmanız lazım.

    Mesela

    "ben bir bisikletciden bu iki vites grubu hakkında daglar kadar fark oldugunu duydum..acaba öylemidir.Bana yardımcı olabilirmisiniz "
     
  5. superonlayn

    superonlayn Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2006
    Mesajlar:
    270
    Beğeniler:
    49
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    gerekir demeniz bence yeterli bir cevaptı...yinede açıklamanız için teşekkür...
     
  6. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    vites sistemi derken eğer sadece attırıcı makineler aynı vites kolları ile kullanılırsa çok büyük farklılık olacağını sanmam.tabii ki daha düzgün vites değişimleri sağlanabilir.

    esas değişim yada farkın gerçek anlamda hissedileceği platform ancak vites kollarının da değişim ile olabilir.yani aynı vites kolları altında değil, her iki serinin de kendi vites kolları ile kullanıldığında vites değişimleri efektif olarak sağlanabilir.daha sağlıklı çalışan zincir aktarım sistemi elde edilebilir.

    yine de, hangi koşullar altında kullanıldığı gözönünde bulundurmak koşulu ile (arazide mi yol da mı kullanıldığı) çok büyük farklar beklememk gerektiğini düşünüyorum.

    konu hakkında deneyimi olanlar paylaşırsa birinci elden bilgi olur ;)


    bu arada belirtmeyi unuttum, LX veya XT olan sistemler olur ise fark büyür :)
     
  7. superonlayn

    superonlayn Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2006
    Mesajlar:
    270
    Beğeniler:
    49
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    işte bekledigim cevap...:in:
     
  8. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Soruyu tam ıdrak edemedım ama..,

    Şoyle bir acıklama getırılecek olursa ...arkadaşımız gerci anlatmış durumu...

    Kısa ve öz olarak..

    Vites değişimlerinde, kullanımda sağlıklı geçişler ancak ve ancak düzgün ayarlı sistemlerde sağlanır.bence; düzgün ayarlanmış bir acera, ayarsız xtr'dan daha kullanışlıdır"

    saygılar..
     
    Özgür Dilaver ve Murat CER bunu beğendi.
  9. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Superonlayn BURADA da daha önce geçmişti benzer bir tartışma :). Belki ilgini çeker :)
    Diğer yandan, Deore sınıfı bana göre "extrem" sınıfa atılan ilk adım. Detaylı açılmayı yukarıda verdiğim linkte daha önce yapmıştım ;)
     
    Murat CER bunu beğendi.