Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Viraj Emniyeti.

Konu, 'Tekerlekler' kısmında superonlayn tarafından paylaşıldı.

  1. superonlayn

    superonlayn Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2006
    Mesajlar:
    270
    Beğeniler:
    49
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    viraj emniyeti için sadece öne 2.10 lastik kullanmak emniyetlimidir?
    yoksa her ikisidemi aynı olmalı?
    bende önde 2.10 dişli lastik,arkada 1.95 slick lastik var.
    doğrusu bumudur?
     
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Öndeki lastiğin ebadının büyük olması olumsuz bir etki yapmaz diye düşünüyorum. Arazide sadece biraz da olsa tırmanışı zorlaştırabilir ancak inişi de daha keyifli hale getirebilir :).
    Eğer asfaltta kullanıyorsan pek tavsiye etmem, her ikisini de aynı ebatta kullan derim, bisikletin sürüş dinamiğini bozma.
    Ancak önde dişli, arkada dişsiz lastik niçin kullandığını anlayamadım. Asfaltta kullanıyorsan her ikisini de dişsiz seç. Yok arazide kullanıyorsan o zaman da duruma göre uygun bir dişli lastik tercih et ;).
     
  3. superonlayn

    superonlayn Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2006
    Mesajlar:
    270
    Beğeniler:
    49
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    Halil asfaltta kullanıyorum.çekiş olayı arkada gercekleştiği için rahat olur düşüncesiyle slick lastik seçtim.
     
  4. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Superonlayn mümkünse öne de bir dişsiz lastik al. Ancak dişsiz derken sıfır izli lastiklerden bahsetmiyorum, hani şu iç lastik gibi görünenlerden değil. Schwalbe Marathon tadında bir lastik olabilir. Yani asfalta dişleri uygun bir lastik ;). Önde arazi lastiği kullanmanın pek bir anlamı yok. Olsa olsa 2,10 olduğu için biraz konfor sağlar o kadar...
     
    superonlayn bunu beğendi.