Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Ümranİye|ÇengelkÖy - Sariyer Turu

Konu, 'İstanbul Anadolu' kısmında Caner.AYDIN tarafından paylaşıldı.

  1. Caner.AYDIN

    Caner.AYDIN Kron / Corratec / Mosso

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    8 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    306
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    ARKADAŞLAR ÜMRANİYE ÇAMLICA ÇENGELKÖY TAYFASI OLARAK 30 MAYIS PAZAR GÜNÜ SABAH 07:00 DA SARIYERE GİDİYORUZ. YARIN HAVA AÇIK OLACAK GÜZEL VE EĞLENCELİ BİR TUR OLACAK. HAFİF TEMPODA ZORLAMADAN ÜMRANİYE - NATOLU - ÇENGELKÖY - BEYLERBEYİ - KUZGUNCUZ - ÜSKÜDAR - BEŞİKTAŞ (MOTOR İLE) - ORTAKÖY - BEBEK - BALTALİMANI - İSTİNYE - YENİKÖY - SARIYER YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUZ. KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR BANA TEL VE YA MSN DEN ULAŞABİLİRLER

    :in: :in:
     
  2. Derya Derin

    Derya Derin Misafir

    Ümranİye - Natolu - ÇengelkÖy - Beylerbeyİ - Kuzguncuz - ÜskÜdar - BeŞİktaŞ (motor İle) - OrtakÖy - Bebek - Baltalİmani - İstİnye - YenİkÖy - Sariyer

    Rotamiz Harİkaa.... :) FotoĞraf Makİnalarini Hazirlasin Herkes
     
    Caner.AYDIN bunu beğendi.
  3. Caner.AYDIN

    Caner.AYDIN Kron / Corratec / Mosso

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    8 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    306
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    pek bi enerjik gördüm seni derya...
     
  4. Derya Derin

    Derya Derin Misafir

    " pek bi enerjik gördüm seni derya..."


    -öyleyimdir Caner pek bi enerjikimdir :p Hele dondurma, çikolata gibi adranelin veren yiyecekleri yiyince tutmayın beni... Şimdi seni yarışa davet ederdim ama çok hamım. Önce açılmam lazım. Sonra yarışır mıyız bir gün? ne dersin?
     
  5. Orhan Temiz

    Orhan Temiz Üye

    Kayıt:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    bi kere konu yanlış yere açılmış . caner abi bunu gezi tur organizasyonlar başlığı altında açsan daha iyi olurdu. hemde katılım sayısı artardı :) . ben söz vermiyim ama gelmeye çalışacam
     
    johncena ve Caner.AYDIN bunu beğendi.
  6. Caner.AYDIN

    Caner.AYDIN Kron / Corratec / Mosso

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    8 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    306
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    her şeyin hayirlisi yarişmak bana göre değil sen hele bir açılda gerisi kolay :D inşallah bu enerjin hiç bitmez :in: benim gibi yaşlı başlı adamı buldun gözüne kestirdin hemen yarışalım diyosun demi çakalllllll :D:in:
     
  7. Caner.AYDIN

    Caner.AYDIN Kron / Corratec / Mosso

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    8 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    306
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    doğru diyorsun orhanım nasıl yapicaz o işi nasıl taşiriz konuyu oraya acep? gelmeye çalişicam ne demek olm gebertirim seni gelmezsen:Skull-175 :boese157: :in: :D
     
  8. Orhan Temiz

    Orhan Temiz Üye

    Kayıt:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    abi malesef senin yapabileceğin birşey kalmadı. ancak moderatörler veya adminler taşıyabilir. onlara özelden ulaşmak lazım ama benim mesaj sayım 27 henüz o yüzden elimden bişey gelmiyor :) . abi sen ulaşmaya çalış ben critical mass a gidiyorum şimdi
     
  9. johncena

    johncena Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    ARKADAS HAKLI
     
    Caner.AYDIN bunu beğendi.