Bakır selam
Yanlış anlama ancak, bizim dışarıdan söylediklerimiz, biraz hariçten gazel okumak oluyor.
Bu sektörün az da olsa içinde sayılırım. En azından "büyük"lerin bir çoğu ile pazarın durumu, tanıtım imkanları, zorluklar ve fırsatlar hakkında uzun sohbetler yapma şansım oluyor.
Şu an için diyeceğim, sabretmek gerek. İlerisi için onların da çok güzel planları var. Hem dünya markalarını ülkemizde temsil etmek, hem bu pazarı büyütmek, hem de kendi markalarını ülke çapında (veya sınır ötesinde de) daha bilinir hale getirmek için...
Ancak şunu da hatırlamak gerek. Bir marka yaratmak kolay bir şey değildir. Bu markayı duyurmak, pazarlama çalışmalarını yapmak ise gerçek bir strateji gerektirir. Bu nedenle de tavşan gibi bir anda koşmaktansa, kaplumbağa gibi emin adımlarla ve durmaksızın adımlar atılmalı.
Ben şahsım adına bu ülkede, bu pazar için umutluyum. Ancak dediğim gibi, henüz biraz beklememiz gerek