Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

tubeless lastik seçimi

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Termiksi tarafından paylaşıldı.

  1. Termiksi

    Termiksi Paragliding

    Kayıt:
    29 Haziran 2012
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Merhabalar. Lastiği kullanacağım yerler arazi koşullarıdır. 2 lastik arasında kaldım. Maxxis ignitor, Schwalbe Racing Ralph Evo siz hangisini tavsiye edersiniz?
     
  2. Hüsnü Deniz Kalaycı

    Hüsnü Deniz Kalaycı Selçuk Üniversitesi

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    209
    Şehir:
    Konya
    Adı:
    Hüsnü Deniz Kalaycı
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    racing ralph kullanmadim ancak yabanci-turk forumlarda kullanicilarin yorumlarini cokca okudum. ignitor kullandim ve memnun kaldim. hatta tubelessi biraktigim icin tubeless olanini satip ic lastikli olanini alacagim :) arazi sartlarinda tutunma becerisi iyi olan bir lastik (gerci asfaltta da fazlasiyla tutunuyor yani asfalt icin pek uygun degil performansinizi dusurebilir). eger sadece arazide kullanacagim derseniz ignitoru siddetle tavsiye edebilirim. ama arazi-asfalt karisik kullanacaksaniz ve asfaltta ciddi performans kaybi yasayacaginizi dusunuyorsaniz racing ralph daha dogru bir tercih olacaktir.
     
  3. Ziya Yılmaz

    Ziya Yılmaz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2011
    Mesajlar:
    808
    Beğeniler:
    63
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Maxxis Crossmark kullanıyorum hem arazide hem de asfaltta çok memnunum.
     
  4. Termiksi

    Termiksi Paragliding

    Kayıt:
    29 Haziran 2012
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Lastikleri mtb yarışları için alacağım. Tabi mtb de antreman herzaman arazide olmuyor illaki şehir içinde de kullanacağım. Sizin ilanınızı görmeden önce racing ralph almayı düşünüyordum fakat ignitor kafamı karıştırdı :( racing ralph in agırlıgı 430 gr peki ignitorun ağırlı kac gr biraz baktım fakat bulamadım.
     
  5. Hüsnü Deniz Kalaycı

    Hüsnü Deniz Kalaycı Selçuk Üniversitesi

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    209
    Şehir:
    Konya
    Adı:
    Hüsnü Deniz Kalaycı
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    maxxis in sitesinde ignitor 700 gr olarak verilmis. sizin gordugunuz racing ralphlerin agirligi tubeless olaninki degil, tubeless olanin agirligi 723 grammis(2.25 icin agirlik bu sekilde verilmis). bunlarin haricinde crossmark ta oldukca populer bir lastik. ancak kullanan arkadaslarim arazide ignitor kadar verimli olmadigini soyluyorlar.
     
  6. Termiksi

    Termiksi Paragliding

    Kayıt:
    29 Haziran 2012
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
  7. Hüsnü Deniz Kalaycı

    Hüsnü Deniz Kalaycı Selçuk Üniversitesi

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    209
    Şehir:
    Konya
    Adı:
    Hüsnü Deniz Kalaycı
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    yalniz dikkat ederseniz bu lastigin ustunde tubeless ready yaziyor. bu lastikler normal lastiklerden kalin ancak ust lastiklerden incedir. tam ust uyumu gostermezler. tubeless kit ile kullanimi oneriliyor sanirim. tubeless kullanmayi dusundugunuz jant nedir acaba?
     
  8. Termiksi

    Termiksi Paragliding

    Kayıt:
    29 Haziran 2012
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Mavic cross ride. Bende kit ile kullanacağım zaten. Bu tam üst uyumu göstermez derken anlayamadımda ?
     
  9. Hüsnü Deniz Kalaycı

    Hüsnü Deniz Kalaycı Selçuk Üniversitesi

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    209
    Şehir:
    Konya
    Adı:
    Hüsnü Deniz Kalaycı
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    normal tubeless lastikler kadar dayanikli olmuyor bildigim kadariyla. ic lastiklede kullanim ve hafiflik icin yanaklari inceltilmis oluyor. siz yarislarda kullanmak icin tubelesse yoneliyorsunuz. bu durumda size tavsiyem tubeless ready lastikten ziyade ust lastik kullanmaniz yonunde olacaktir. bu agirlik farki size daha dusuk basinc imkani ve extra dayaniklilik olarak geri donecektir diye dusunuyorum.
     
    Termiksi bunu beğendi.
  10. Termiksi

    Termiksi Paragliding

    Kayıt:
    29 Haziran 2012
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Anladım. Çok teşekkür ederim bilgilendirme için.
     
  11. Tolga Ertekin

    Tolga Ertekin Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Aralık 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İzmir
    Selamlar, eğer Racing Ralph leri kullanacağın yer çok taşlık kayalık ise yanak yırtılması yaşayabilirsin. Ben 2 adet RR Evo yanağı yırttım maalesef. Çok taş kaya yok ise yuvarlanma direnci olarak çok başarılı ve hızlı bir lastik. RR Evo ların snake skin modeli var patlak, snake bite ve yanak yırtılmasına karşı koruması arttırılmış, doğal olarak ta 100 gr kadar ağırlaşmış, onu kullanabilirsin. Sitesinden de inceleyebiliyorsun.
     
    Termiksi bunu beğendi.
  12. Termiksi

    Termiksi Paragliding

    Kayıt:
    29 Haziran 2012
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Anladım yönlendirme için teşekkürler. Lastikleri kullanıcağım yer taşlık ve arada sıvrı taslarda oluyor ve yarıslar için almak istiyorum. Birde 2. el almayı düşünüyorum lastikleri sıfırları çok pahalı çünkü :)