Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

TTNET abonelik iptalindeki kandırma

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında İhsan Tunçel tarafından paylaşıldı.

  1. İhsan Tunçel

    İhsan Tunçel Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2013
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar.
    Bisikletle alakası yok fakat herkesin abonesi olduğu internet ile ilgili. D-smart internette de benzer sorunları yaşamıştım. Fakat telekom olayı abartı baya.Yaşadığım sıkıntıyı BİMER'e ilettim. Buradan da paylaşmak istedim. Telekomda aboneliğiniz varsa bence dikkat edin. Aboneliğinizi iptal etmemek için türlü yalanlar dolanlar. Keşke herkes iptal ettirse de, görseler günlerini şu büyük kan emici kurumsal firmalar.

    Şikayet metni:

    ''Türk Telekomda telefon ve adsl aboneliğim vardı 2yıl. Tamamlanınca iptal için beyoğlu telekoma dilekçe ile başvurdum. Kaydı aldıklarını, iptal için çağrı merkezinin beni arayacağını söyledi oradaki çalışan. Bende onlarla görüşmeden iptalin gerçekleşmeyeceği kanısına vardım. Ertesi gün arandım. 4440375 nolu telden. İptal etmemem için bir sürü dil döktü, istemedim. Tamam dedi iptal ediyorum kapatıyorum. Cümlesini duydum kendisinden. İlerde tekrar abone olmak istersem ücret ödemeyeceğimi de ekledi. Saol dedim ve görüşme sonlandı. Eve geldiğimde internetin açıldığını gördüm. Online işlemler kısmından kontrol ettiğimde tarifemin iptal değil günlüğü 2 TL olan bir tarife olarak değiştiğini gördüm. Ertesi gün 4440375 i aradım. Konuyu anlatınca iptal bölümüne aktarıyorum dedi ve dakikalarca bekletilmeme rağmen telefonu açan olmadı. 3. denememde birisi açtı. Konuyu izah ettim. Buradan iptal yapılamadığını söyledi. Telekom müdürlüğüne gitmem gerekiyormuş. Zaten ilk oraya gittim ben onlar da çağrı merkezinin arayıp iptali gerçekleştireceğini söyledi. Tüm abonelik sisteminden para kazanan kurumsal firmalar bu zihniyette ama telekom kadar da müşterisini oyalayan, kandıran, müşterisine eziyet eden bir firma görmedim. Şikayet sitesinden şikayet ettim. Telekomun ilgilisi en kısa sürede dönüş yapılacağını söylemesine rağmen arayan olmadı. Telekom abonesini kaybetmemek için türlü yollara başvuruyor. Ben vatandaş olarak bir firmada taahhütlü sözleşmem süresi sonra erdikten sonra aboneliğimi iptal edebilme hakkına sahip olabilmeliyim. Şimdi modem açık unutulsa, her ay en az 60 TL kullanmadığım internet için borçlu duruma düşecektim. Bunun suçlusu ben miyim. Görüşmelerde bunların bilgisi verilmeden vatandaşın talebi yerine kendi istediklerini uygulayan bir firma telekom.''
     
  2. meseduzu

    meseduzu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    388
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    telekomun genel müdürlüğüne gidip ıslak imza atmadınızmı.
     
  3. D.Mustafa

    D.Mustafa Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.253
    Beğeniler:
    877
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    Şöyle açıklayayım,uzun süre gsm operatörlünde çalıştım.Hat iptali yada abonelik iptali veya tahattüt sonlandırma işleri evraklı işlemdir ve kesinlikle ıslak imzanız olmadan, yada çağrı merkezinde tamam oldu denilmesiye olacak iş değildir.Sanırım çağrı merkezindeki çalışanın yaptığı işlem; önceki mavzut olan 2 yıllık tahattütlü paketinizin tahattüt bitmesine rağmen değiştirilmediği sürece daha yüksek ücretden kullanacağınız için iptal işlemi tamamlanıncaya kadar en düşük tarifeye çektiğini düşünüyorum.Mesela tahattütlü kampantada siz aylık 55 tl ödüyorsunuz fakat tahattüt indirimi olmadığı zaman bunun asıl ücreti 65 tl.Kontrat bittiği zaman bu tarife sistem tarafıdan otomatik devam eder.Dİlerseniz çağrı merkezi çalışanını size yanlış bilgi verdiği ni ve bu yüzden yüksek fatura gelirse ödemek istemediğinizi belirten bir şikayet formu oluşturabilirsiniz çağrı merkezini tekrar arayarak.Ve önlem olarak da oluşturulan forum un takip numarasını isteyebilirsiniz.O zaman sizi back office den ararlar sıkıntınız ile alakalı daha ayrıntılı incelerler.
     
  4. onur güneş

    onur güneş Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Eylül 2012
    Mesajlar:
    743
    Beğeniler:
    180
    Şehir:
    malatya
    Seviye:
    Telekom cidden sıkıntılı bir firma 4-5 yil once anlattiniz sorunun ben benzerini yasadim kapatmamak icin baya ugtasiyorlar 3 yıl turkcell vinn kullandik simdi ise turkcell superonline kullaniyoruz telefon sınırsız+d smart 1 yıllık(geri verdik suresi doldu)+Fiber net sınırsız 40,40 tl oduyoruz gsmde turkcell pahali internette baya ucuzlar gsmde avea :)

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. Orhanalkaya

    Orhanalkaya Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    197
    Şehir:
    Macaristan-Kayseri-İzmir
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    bugün itibariyle bende aboneliğimi iptal ettirdim sadece bir ıslak imza ile genel müdürlükten ama ilk önce müşteri hizmetlerinden talep oluşturdum sonra bir imza bıraktım çıktım gittim
     
  6. İhsan Tunçel

    İhsan Tunçel Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2013
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Evet 3 gün önce bende beyoğlu telekom müdürlüğüne gittim ve dilekçe verdim. Islak imzalı. ama onlar iptal olabilmesi için çağrı merkezinin arayacağını söylediler. Yalan söylediler yani. Onal arayınca da açtım. Kabul etmedim tekliflerini ama yinede iptal yerine tarifemi aktif hale getirmişler demekki. Keşke açmasaydım telefonu. Bugün aynı dilekçe ile gidip ortalığı biraz karıştıracağım.
     
  7. x-rayted

    x-rayted Bisikletkolik

    Kayıt:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.366
    Beğeniler:
    1.481
    Şehir:
    istanbul, Maltepe
    Adı:
    Cenk K.
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Ben de TT fibernet aboneliğimi iptal ettirdim.
    Önce aboneliğin son günü internet hesabımdan müşteri hzmetlerinden kapadım. Ama bu kandırmaca bu sadece talep sonra biri aradı. Vazgeçirmeye çalıştı hatır kapatıyorum dedim o da talebi aldı. Telekom müd gidip ıslak imza ver ve modemi teslim et dediler. Gittim orada bile ayrımcılık abonelik iptali ile uğraşan kimse yok. gelen giriyor ama ben 45 dk ya yakın bekledim. İmzamı attım modemi teslim ettim. Bu da yetmedi yaklaşık 1 hafta sonra biri aradı gene dil döktü, ben hayır deyince kapadım. Yani başvurumdan 10-15 gün sonra kapatabildik ve o nedenle 15 günlük indrimsiz fiyat üzerinden para ödemek zorunda kaldım. Oysa onların aradığı ilk gün SOL bağlanmıştı bile. Yani 15 gün kullanmadığım internete para ödettiler bana. Haram zıkkım olsun.
     
  8. Emre Yönlüer

    Emre Yönlüer Onursal Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.650
    Beğeniler:
    941
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Ben TURKSAT(UYDUNET) kullanıyorum tavsiye ederim :) ben de ttnet ten yeni kurtuldum 8mbit hıza( hiç bir zaman o hıza ulaşamadım ve kopmalar da cabası....) 67 tl ödüyordum,şimdi uydunet+teledünya temel paket 55tl hem tv hem internet. Kazıkçı ttnet bir b*ka yaramaz.......:evil:
     
  9. Latif D.

    Latif D. Forum Demirbaşı

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    17 Eylül 2013
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    Erzurum
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    TT hikaye Uydunet Şahane adamlar kırk yalan söyledi şebeke çekmedi yeni taşındığımiz binaya. Direk sözleşme iptali hat iptali vede Uydunet 25 mbt internet . Anlatilmaz yaşanır. Keşke herkes bilinçli olsada TT den kurtulsa devlet kazansa biz kazansak.