Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İptal Edildi truvativ gergili bike!!!

Konu, 'MTB Bisiklet İlan Arşivi' kısmında kartal_92 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    herkese selamm!

    kadro bisan batus 14 inc 1,900 kg
    gidon gidon boğazı furç takımı amoeba set
    maşa xcm
    arka aktarıcı acera
    fren vites kolları acera
    aynakol acera
    tekerlekler ön arka cst 2.35

    truvativ zincir gergisi

    ve bissikleti alana yaz-kış olmak üzere 2 çift sedona eldiven

    fiyata gelince fiyat 350 ytl dir kargo alıcıya aittir fiyatta pazarlık yapılabilir

    resimler:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]





    iyi forumlarrr:in:
     
  2. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Konu içeriği düzenledi arkadaşlar...

    iyi forumlar dilerim.
     
  3. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    önder abi çok sağol teşekkürler iyi forumlar konu güncel arkadaşlar
     
  4. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    22 kasım 2007 itibariyle konu günceldir
     
  5. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    çok güzel bi fiyat,harekete başlamaya düşünenler için uygun bi bisiklet,hayırlı satışlar;)
     
  6. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    konu günceldir
     
  7. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    konu hala güncel almak isteyen bir arkadaşımız olursa msn: the-onur-1903@hotmail.com
     
  8. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    konu günceldir
     
  9. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    konu güncelll :d
     
  10. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Bence biraz daha indir fiyatı çünkü bisan olunca kimse ilgi duymaz diye düşünüyorum
     
  11. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    tamam yaw bak en son yaptım fiyatı indiriyorum güzelim bisiklete yazık olcak ama 300 olsun!! bari forumdan tanıdık birine gitsin kargoda bana ait daha ne olsun miss gibi bisiklet alacak olan arkadaşıma şimdiden hayırlı olsun ama 5 gün içinde gitmesse fiyat artacaktır haberiniz olsun borcum olmasa bu iyiliği babama bile yapmazdım ((( fiyatı indirmemde bi art niyet aramayın bisikletin en ufak bi sorunu yoktur ben kefilim şahsen )))

    EN SON 300 OLDU ŞOK ŞOK ŞOK!! :D KARGODA BANA AİT DAHA NE OLSUN
     
  12. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    konu güncell son 5 gün fiyat 300 kargoda bana :D
     
  13. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Kartal ilanını 10 dk da bir güncellememeni öneririm. Bu satışını hızlandırmayacaktır aksine mesaj kalabalığına neden olacak.
     
  14. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    tamam yaa!! eğer gerçekten almak isteyen biri warsa en son 250 olsun bari
     
  15. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    konu güncell arkadaşlar en son 250 olduu
     
  16. Bülent Onutkan

    Bülent Onutkan Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.230
    Beğeniler:
    969
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Gergıyı satmayı dusunursen talıbım,ve fıyat uygun olursa:)
     
  17. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    ya kusura bakma parça parca satmayı düşünmüyorum bisikletin fiyatı zaten 250 ytl çok komik bi rakam
     
  18. kartal_92

    kartal_92 Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    izmir / bornowa
    Seviye:
    konu güncelll arkadaşlar
     
  19. semıh gunay

    semıh gunay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Eylül 2006
    Mesajlar:
    840
    Beğeniler:
    413
    Seviye:
    Gergıyı satmayı dusunursen talıbım..vede kadroyu uygun fıyata verırsen alabılırım.. ozelden msj ını beklıyorum parca parca satmak ıstersen bence daha cabuk satarsın...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.