Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

trials da hangi tür fren kullanmalıyım

Konu, 'Frenler' kısmında Özgür! tarafından paylaşıldı.

  1. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    trials da hangi tür fren kullanmalıyım?
    daha yeni basladıgım icin yardımlarınıza ihtiyacım var
    simdiden tesekkurler
    fiyatlarıyla beraber yazarsanız sevinirm
     
  2. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    şu anda magura hs 33 ler var trıal için ama sanırım tr de yok yani yurt dışından getirtiğin zaman 200 euro yu (2007 kısa parmak)bulabiliyor benim bildiğim trıal a yatkın bu fren var ama bu konu hakkında daha fazla fren çeşidi bilen yazacaktır
     
  3. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    tesekkurler bılgı ıcın
     
  4. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    genelde trials için arkaya çok hassasiyet gerektiği için ve fren gücü gerektiği için HS33 kullanıyo hatta genelde değil dünyadaki bütün trials bisikletlerinde böyle... Ayrıca kolay denge için geniş gidon ve ön tekerede disk fren tercih ediliyo...
     
  5. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    tesekkur ederım cagrı
    zaten az önce bi konuda okudumda
    arkaya hs33 öne disk fren en uygunu
    fakat set halinde satıldıgı icin boyle almak baya bi pahalı oluyo
    ön ve arkaya disk fren taktırsam ne gibi farklılıklar olur hs33 den ??
    bi dezavantajı olurmu?
     
  6. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Arkaya dis fren takarsan arka taraf hs33 kadar rigid olmaya bilir yani esneme yapabilir... onun yerine öne arkaya hs33 almak daha mantıklı...
     
  7. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    yada öne 160mm rotorlu hidrolık yada mekanık bi disk fren arkaya da hs33 takabılırsen bu da işini gorucektir ancak şöyle birşey varki magura hs33 jant yanaklarını baya zorlayan bi fren o yuzden kalıtelı saglam bi jant da gerekır frenle birlikte...
     
  8. seko123

    seko123 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2006
    Mesajlar:
    371
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    Yeşilköy, İstanbul
    Seviye:
    bnde bildiğim kdrıyla magura kullanıyolar bedoya katılıyorum
     
  9. nebileyimulan

    nebileyimulan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    216
    Beğeniler:
    64
    Seviye:
    Magura hs33 kullanıyorlar.
     
  10. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    peki scott reflex 60 ın jantları dayanırmı maguraya :(
     
  11. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    dayanır tabiki
    erkalın demek istediği Maguralar jant ömürlerini daha doğrusu fren yanaklarının ömrünü biraz daha önce bitmesine sebep oluyo... yoksajantı kırmıyo yani...
     
  12. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    ok cok tesekkurler yardımlar icin :)