Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Trek FX 7.3 teknik ve kullanici bilgi :)

Konu, 'Trek' kısmında msd_57 tarafından paylaşıldı.

  1. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    Merhabalar,

    Trek FX 7.3 ile ilgili kullanicilardan veya arastirma icinde olanlardan cihaz hakkinda teknik bilgi ve alet hakkinda tecrubelerine beklemekteyim

    Simdiden Tesekkurler
     
    canyon bunu beğendi.
  2. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    canyon bunu beğendi.
  3. hasim_hakli

    hasim_hakli Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2005
    Mesajlar:
    142
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:

    Merhaba,
    Foruma yeni kayıt oldum o yüzden soruna cevap vermekte geç kalmış olabilirim.
    Alet hakkında teknik bilgiyi internette bulursunda ben sana tecrübelerimi aktarayım. Şubat ayında kararsızdım mtb mi alayım racing mi diye... Hem asfaltta gitmek hemde arasıra çok bozuk olmayan toprak yollarda gitmek istiyordum. Yani kısa mesafeyle birlikte uzun yolada gidebilecek. Uzun yolda performans sağlayabilecek bir alet. Trek 7.3 fx ilacım oldu. eğer sende aynı arayışlar içerisinde isen ve karar veremiyorsan tavsiye ederim. Çok hafif sağlam bi alet. Onunla ister asfalt ister toprak yollarda doğada dolaşabilirsin.
     
    Erol KOLAS, furkan şenel ve canyon bunu beğendi.
  4. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    wallahi majesty arayısıma derman oldum mtb mi racing dusuncem hala devam ediyor ama uzun yol diyince tek kararım var ama toprak yol kafamı bulandırıyo

    ama racing hala kafamda ve tophaneye kasım gibi geliyo walla dusunmuyo degilim

    birde malum para farkı arada fazla ama yapabilirlikler ne bakınca

    anladıgın kadarı ile aptallamıs halledyim

    ama tskler yardımın icin
     
    canyon bunu beğendi.
  5. hasim_hakli

    hasim_hakli Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2005
    Mesajlar:
    142
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Trek fx 7.3 ün tekerleği seninde bildiğin gibi 28 liktir. yani racing tekerleği büyüklüğündedir. Lastikleri racing kadar olmasada incedir. bende 2008 de 450 km istanbul kastamonu-tosya seyahati düşünüyorum. Ama arada sırada hafta sonları izmit kefken kerpe gibi yerlere de gidiyoruz ara sıra toprak yollara giriyoruz. Ben sana tavsiye ederim. birde spd pedal ile spd ayakkabı almayı düşünüyorum. performansı %30 artırıyormuş. yani saatte 50km düz yolda gidiyorsan 65'e çıkabilirsin. Benden tavsiye olunur. sendende karar vermesi. bol pedallar.
     
    canyon bunu beğendi.
  6. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    abi tekrar slm

    50 km super cevremde epey bi tavsiye ediliyo ama 50 km harika

    nasip olursa tura benide dahil edersen sevnirim

    bakalım bi aksilik olmaz ise bursa dagına tırmanıyoruz bilgine ( 21 ekim gibi )

    uygunsan konu ile ilgili forumda bi baslık olacak bilgine
     
    canyon bunu beğendi.
  7. Ozan Güven

    Ozan Güven Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    676
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    Avrupayakası
    Seviye:
    :eek: :eek: anlayamadım gerçekten saatte 50 km sadece verilmiş bir örnek değil mi??
     
  8. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    ben tahmin ediyodum ama okadar olacagını dusunmuyodum :)
     
    canyon bunu beğendi.
  9. hasim_hakli

    hasim_hakli Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2005
    Mesajlar:
    142
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Ok tur hakkında bilgi vereceğim inş. 21 ekimdeki geziyede katılmaya çalışırım. Konu ile ilgili başlığı bekliyorum.
     
    canyon ve msd_57 bunu beğendi.
  10. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    Bir bakalım konu hakkında bilgi sahibi ederim :)
     
    canyon bunu beğendi.
  11. soneryen

    soneryen Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.505
    Beğeniler:
    2.473
    Şehir:
    Bahçeşehir-Esenkent
    Adı:
    Soner
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Hemen organize olmuşsunuz :)
     
  12. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    abi sorma :)

    Belirtilen alette gundemimde soner bey bilginize
     
    canyon bunu beğendi.
  13. soneryen

    soneryen Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.505
    Beğeniler:
    2.473
    Şehir:
    Bahçeşehir-Esenkent
    Adı:
    Soner
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Abicim neden bey diyorsun. Bey kim biz kim. Rahat ol. Soner desen yeterli. :in: ne zaman yeni bisikleti alıyorsun.
     
  14. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    bakalım ekim sonu kasım bası gibi

    merak etmeyin uygun bi gece toplantısında hayırlı olsun ısmarlamamı gerceklestircegim bilginize
     
    canyon bunu beğendi.
  15. hasim_hakli

    hasim_hakli Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2005
    Mesajlar:
    142
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Selam msd_57 benide davet edersin umarım. Bu gün küçük bir antreman yapayım dedim. Rotam Şile yolları. 40 km yaptım. Maksimum süratim 86 km idi.
    Yolda da bi uzun yol bisikletçisi ile karşılaştım. Karşı şeritten geliyordu. İsmail bey 63 yaşındaymış. Kuşadası'ndan Zonguldak'a oradan sahil yolundan devam edip Şile'ye ulaşmış. 19 gündür yoldaymış. günde 50 km planlamış ve planına da uymuş. Onun için iyi bir performans gerçekten. Türlü meceralarını anlattı. Traktör kasasında bile uyumuş. :) Köylerden geçerken köylüler misafir etmişler. Turist zannedenler hello diye bağırıyomuş falan. Muhabbet çok güzeldi.
     
    canyon bunu beğendi.
  16. hasim_hakli

    hasim_hakli Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2005
    Mesajlar:
    142
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    bunlarda resimleri
    hem toprak yol
    hemde asfalt
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    canyon bunu beğendi.
  17. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    walla majesty bugun bizde motorla oralardaydık doga ile basbasa simdi malum ramazan bitti yollara koyulma vakti :)

    guzel bi rastlanti olmus ismail beyle sana aktardıgı tecrube acisindan

    ya bu arada bizimde o yasa gelmeden turları sıraya koymamız lazım :)

    Bu arada hala arayısım surmekte

    Ama sen var ya fx 7.3 u bana aldıracan gibi :)

    ( ayrıca cideen uzun yol makinesi diyimi ? )

    tabi alacaklarım listesinde ( Trek 1200, 7.3 veya 6 serisi MTB mevcut)

    bakalım hayırlısı kasım bası bu islemi sonuclandıracagim

    ins 21 ekimdeki organizsayon sonuc bulur seninde katilimla tabi

    bu arada olusur ise bilgi lendiririm

    gorusmek uzere
     
    canyon bunu beğendi.
  18. hasim_hakli

    hasim_hakli Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2005
    Mesajlar:
    142
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Tesadüfe bak :) Evet ramazan dolayısıyla bende antremanda fazla kendimi yormadım açıkçası. ama en çok susuzluk bastırıyor. Artık yollara koyulabiliriz. Havalar iyi olur inş. Evet güzel bi rastlandı oldu. Gece 23:00 gibi de beni aradı eve vardım diye. Bisiklet seçimi konusunda da umarım en doğru kararı verirsin. Ben illa Trek 7.3 fx al demiyorum sana sadece araştırmana done olacak bilgiyi aktarmak istedim. Ne istediğini en iyi sen bilirsin tabiki bu isteğine en uygun olanıda yine sen seçeceksin. Bu arada iyi bayramlar sana ve herkese...
     
    canyon bunu beğendi.
  19. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    Tesekkurler
     
    canyon bunu beğendi.
  20. Atila Filmer

    Atila Filmer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.133
    Beğeniler:
    802
    Şehir:
    İstanbul/Nişantaşı
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    selamlar,
    bence senin derdinin dermanı trek 7.3fx tadında bir hibrid bisiklet. bir yol bisikleti kullanıcısı olarak yarış bisikletine canta takmanı ve o şekilde uzun yol gitmeni tavsiye etmem pek. hem kadrolarda çanta takmak için uygun yer yapılmışmı o bile mechul benimkinde yok mesela. ondan melez bir bisiklet alman daha uygun olur.

    NOT: 21 ekim tarihinde tur planlamışınız ancak Anayasa paketi referandumu var, unuttuysanız bilgilendirme olsun.