Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

trek full 70

Konu, 'Trek' kısmında asiruh tarafından paylaşıldı.

  1. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    trek full 70 nasıldır almayı düşünüyorum ama saçma dolar değil fiatlar ve euro uçtu bilgi alabilirsem sevinirim saolun.

    ha bu arada izmirde trek satan alsancakta yetkili bayii varmı ş başka varmı acaba.
     
  2. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    full 70 mi arx-120 mi birde bu konuda bilgilendirir seniz sevinirim. ona göre karar vereceğim.
     
  3. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Bu iki bisiklet arasında kaldıysan sadece amortisörleri ve kadrosu için Trek'i tercih ederdim. Çünkü Bianchi'deki arka "YAY" yerine Trek'te Rock Shox BAR var. Önde de 100 mm.lik Judy J2 var. Bianchi'de de Suntour XCR... Bianchi artı olarak 9'lu Deore sisteme sahip. Trek'de de Sram X5 var ancak 8'li sistem. Fakat objektif baktığında çekiş/vites sistemi en kolay değişecek olan sistem. Amortisör ve kadro ise en zorlu olanları. Hele hele Rock Shox BAR kalitesinde bir arka amortisörü zaten Türkiye'de bulmak neredeyse imkansız...
    Ayrıca genel olarak kullanılan parçalar bakımından Trek'in çok üst seviyede olduğunu düşünüyorum. Fiyatları hakkında bir bilgim yok, ancak yakın veya aynı iseler bence Bianchi Trek'e zaten rakip olamaz...
     
    asiruh bunu beğendi.
  4. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    teşekkür ederim valla bende trek den taraf gibiyim ama kararsızım işte fiyat olaarak farklı ama 1200 euro civarında trek arx-120 1400 ytl civarnda bu fiyat yönünden nasıl bir sağlama ortaya çıkarabiliriz.
     
  5. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    gerçi euro olarak işleniyor trek çok saçma.ya.trek in servis ve satıcıları nasıl yaygınmı garantisi nasıl .
     
  6. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Trek'in parçaları 1 veya 2 yıl garantili bundan tam emin değilim ancak kadro garantisi ömür boyu. Aralarındaki fiyat farkı gerçekten çokmuş. Ancak hala aynı tezi savunuyorum ki Bianchi'nin bir defa kadrosu Trek'le boy ölçüşemez. Trek dünya çapında kendisini kanıtlamış bir marka. Ancak genel olarak fiyat/performansı düşük bisikletler üretiyorlar. Yani biraz pahalılar. Ancak dediğim gibi kalite yönünden Bianchi ile karşılaştırmayın, çünkü rakip olabilecek bisikletler değiller.
    Size tavsiyem madem geniş bir bütçe ayırdınız, www.yesilbisiklet.com adresinden Scott'lara,www.deltabisiklet.com adresinden de Corratec ve Cannondale marka bisikletlere de bir bakın. Eminim güzel alternatifler bulabileceksiniz. Daha sonra tüm bu alternatifleri karışlaştırırız :).
    Bir de izninizle benim bir sorum olacak; Niçin çift süspansiyonlu bir dağ bisikleti?
     
  7. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    valla öyle bir düşüncem daha çok konfor sizin öneriniz nedir.
     
  8. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Bana kalırsa hem maddi açıdan, hem de performans açısından önde tek amorsitörlü bir model tercih etmeniz yerinde olacaktır. Hem daha hafif olduğu için daha az güç sarf edeceksiniz, hem aynı fiyata daha üst parçalara sahip bir model alabileceksiniz. Çünkü arka amortisör konfordan daha çok arazide özellikle iniş performansına katkıda bulunmak için dağ bisikletlerine konur. Arka amortisör daha çok agresif sürüş için uygundur. Tabi ki kimi uyduruk bisikletlerin arkalarındaki yaylardan bahsetmiyorum. Bu tip bisikletlere sadece görüntü oluşturması açısından konulan arka yayın hiç bir getirisi olmuyor. Ne arazide, ne de düz yolda. Tek yaptığı şey, fazladan ağırlık ve güç kaybı... Tabi ki iyi model bisikletler de arka amortisörün arazi performansına olan olumlu etkisi de tartışılmaz ancak sizin kullanım tarzınız biraz daha amatörce ise, arka amortisörünüzü boşuna taşıyor olacaksınız.
     
    Gürsel A. bunu beğendi.
  9. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Evet şimdi ilk olarak şöyle bir soru ve cevap sistemine yönelmek istiyorum.Ve ilk sorum şu bisiklette görünüm mü arıyorsunuz yoksa performans mı? İkinci sorum ise gerçekten sık sık araziye çıkıp zorlu koşullarda çıkışlar ve inişler yapıp bisikletinizi çift amortisör gerektirecek kadar zorlayabiliyormusunuz?

    Şimdi bisiklet tercihlerinizde ve ayırdığınız bütçeden anladığım kadarıyla bu sorulara sizin adınıza cevap vereyim...!. sorunun cevabı çift amortisörlü bir bisiklet baktığınıza göre bisikletin görünümü sizin için önemli fakat seçeneklerinizden bir tanesi fiyat performans oarak çok tartışılan ve herkesin elinin tersiyle ittiği Bianchi olduğuna görede paranızı performanstan yada değil görnüşten kullanmaktan yanasınız...2. sorumun cevabı ise sadece şehir içi ve düz yolda biniyosunuz ve arasıra belki haftada bir araziye çıkmayı düşünüyorsunuz oda fırsat olursa ve birazda olsa rahat olur diye çift amortisörlü bi model tercih etmek istiyosunuz...
    şimdi bu açıklamalar ışığında size şunları söyleyebilirim Çift amortisörlü bisikletler basit markaların sadece ilgi amaçlı satış tuzaklarıdır üst kalite bisiklerde ise Halil'in dediği gibi daha sert sürüşler ve uzun maraton yarışlarında tercih edilen teknolji ve kullanılan sistemlerin lerlemesiylede XC yarışlarınada yawaş yawaş girmeye başlayan bir sistem.Fakat şuan TR de yarışlarda bile FS y belki ihtiyaç duyulabilecek hatta duyulmayacak yarış parkurları ve arazi şartları varken normal hayatta ve arasıra!!! arazi kullanımında tercih edilecek bir bisiklet için fs bir bisiklet gerçekten boşa para harcamaktan öteye gidemez diye düşünüyorum...
    Bir diğer konu olaraksa kadroların bisikletlerin en önemli unsuru olduğu ve her parçasının kolaylıkla değişebilmesine rağmen kadroların kolay bulunamadıkları için (kaliteli ve uzun ömürlü iyi kadrolardan bahsediyorum) Çift süspansyonlu bir bisikletten sıkıldığınız yada sizi yormaya başladığı zaman yeni bir bisiklet almak zorunda kalabileceğini ve bunun size daha büyük bir masraf oluşturacağını aklınızda bulundurmanızı rica ediyorum.Fakat Sabit ve kaliteli kadorya sahip bir sabit kadrolu bisiklet alırsanız bunu uzun süre kullanabilir ve parçaları size yetmemeye başladığı zaman kolalıkla ve düşük maliyetle değiştirebilecğinizide eklemek istiyorum...
    Şuanda fuel70 e 1400 eu fazla diyor ve 1400 ytl ye bianchi almayı düşünüyorsanız benim size tavsiyem şuan o parayla gidip Sabit kadrolu bisikletlere bakıp 1400 ytl gibi bir fiyata nispeten üst donanıma sahip kilitlemeli maşalı ve çift amortisörlü bisikletelere göre en az 1.5-2 kg daha hafif bir bisiklet almanızdır...Bu fiyat aralığında alacağınız bir sabit kadrolu bisiklet sizi hem her türlü arazi koşulunda memnun edecek ve asfalt ve gezi kullanımda yormayacak hemde üstündeki parçaların kalitesinden dolayı uzun süre size problem çıkarmayacaktır...

    O fiyat aralığında size önerebileceğim sabit kadrolu iyi donanımlı bisikletler ise 950 dolar fiyatıyla SEDONA nın üst model tamamen Deore donanımlı bisikleti, Trek 4500 v-fren li model 740 € (ki sedona kadar üst donanıma sahip değil ve son olarak Giant Terrago bu modelleri incelebilirsiniz...Bu üç bisiklet içinde benim size tavsiyem üstündeki donanımın tamamının Deore ve 9 lu sisten olmasıyla gayet başarılı bir performansa sahip olan Sedonadır...Yeşil bisikletin sayfasından bakabilirsiniz...
     
    Tuğrul ve HaliliOzturk bunu beğendi.
  10. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    teşekküerler 4500 dısk veya 6500 serisi nasıl dır görüşlerinizi bekliyorum.
     
  11. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    tek amortisörllüler çift ler gibi dayanıklı olurlarmı.
     
  12. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    6700dİkmİ Full70mİ. BU İKİSİ ARASINDA KALDIM DONANIM KALİTE OLARAK NASIL LLAAR TŞK.
     
  13. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    bence sizin için doğru tercih 6700 dür çünkü sabit kadrolar fs olanlara göre dayanıklılık açısında hiç bir eksiği olmayan (DOWNHILL hariç) kadrolardır eklemli parçaları olmadıklaı için bakım gerektirmez ve maliyetleri biraz daha az olduğu için aynı fiyatta bir fs bisiklete göre her zaman daha üst bir donanıma sahiptirler...
     
  14. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    scott nasıldır.
     
  15. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Scott, Dünyada kendini kanıtlamış saygın markalar arasında başa güreşir. Kalitesinden şüphe etmeyiniz.
     
  16. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    yani arada kaldım .marka olarak ama trek ağır basıyor . tek amortisörlü aklımayattı bir yardımcı olursanız sevinirim.saolun.
     
  17. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Asiruh açıkçası tam olarak ne istediğini anlayamadığım için yorumlar ve öneriler sürekli havada kalıyor. Kullanım koşullarını, bu işe ayırdığın bütçeyi ve özellikle istediğin bir özellik varsa onu da söylersen belki daha rahat belli marka/model söyleyebiliriz :).
     
  18. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    tamam trek aklımayatan marka tek amortisörlü donanım olarak daha iyi net birşekilde soruyorum 6700d mi yoksa fuel 70 mi çift olsun iyi donanımıda olsun veya tek amortisörlü ama sağlam iyi donanımlı olsun diye arada kaldım.tşk.
     
  19. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Asiruh 6700 al ve için rahat olsun ;).
     
  20. asiruh

    asiruh Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    6700disk iyidir diyosunuz yani çiftliden iyi donanıma çiftli de okadar gerekli değil diye düşünüyorum.