Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Trek bisikletimden hiç memnun değilim.YARDIM?

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında nuri oran tarafından paylaşıldı.

  1. nuri oran

    nuri oran Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Izmir - Gaziemir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar

    2 ay önce almış olduğumn trek 3900 bisikletimden bazı sebeplerden dolayı artık soğudum:( en son bu pazar yaptığım tur bana işkence oldu :(


    ön disk sürekli sürtüyordu, her hafta sonu bisikletçide geçirdim neredeyse 3 4 hafta , ayar yapılıyordu , rotor değişiyordu , ama sürtme yine devam ediyordu. Neyse sürtme biraz azaldı , bununla idare edeceğim dedim .

    Bu sefer ön attırıcı çapraz yaptığımda ( ön dişli 3 arka dişli 8, ön dişli bir arka dişli 1-2 konumunda gibi ) sürekli zincire sürtüyordu. Aynakol değişti , ön attırıcı değişti yine düzelmedi :( ama bu sürede hep oldu dediler , halbuki sorun düzelmiyordu . ısrarlarım üzerine ; bugün burda kalsın yarın alırsın dendi , ertesi gün gittiğimde nasıl olduysa düzelmişti . bu arada bisiklet yağ içindeydi ve vites-fren kolu ve 1 2 yeri çizilmişti bisikletimin .

    Diğer hafta tekrar disk sürtmesi şiddetlendi ve tekrar yardım için vites sorunumu çözen arkadaşa başvurdum, saolsun rotoru değiştirdi , baktı yine çözülmüyor , başka bir trek 3900 den sıfır kaliper çıkardı ve taktı, sürtme eskiye nazaran baya azaldı , bir süre rotor ve balatalar birbirine alışacak dedi. ama nedense alışamadı ...

    aklıma hidrolik disk sistemine geçirmek geldi , acaba bu sorunum hidrolik disk sisteminde düzelirmi dediğimde ; tabiki düzelir dedi ve buna istinaden hidrolik sisteme çevirdim fren sistemimi .

    Arife günü sabahı yola koyulduk , ön diskten ince disk sürtme sesi ( fiv fiv gibi bir ses :) ) arka disk ise metal birbirine sürtüyor gibi ses yapıyordu ... başta dediğim gibi tur bana ve arkadaşlarıma eziyet oldu :( bdiğer 3900 disk li arkadaşında ön disk sürekli sürtüyordu ...


    İşin hikayesini geçeyim ; ben her hafta bisikletçiye gitmekten , masraf yapmaktan ( gerek parça değişimi , gerek otopark parası , gerekse bisikletimi bisikletçiye taşırken arabamla yaptığım yakıt masrafı ) bıktım ve bana artık zarar vermeye başladı...


    Bana ne yapmamı önerirsiniz , yardım etmenizi rica ediyorum .
     
    ozgur_jeo ve ZekiAlper bunu beğendi.
  2. Şerif Şentürk

    Şerif Şentürk Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğeniler:
    784
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    3900 diğer kullanıcılarında diski sürtmsi ilginç bir durum okadar parça değiştirdikten sonra hidrolikte sürtmicek diyede hidroliğe geçmeniz mantıksız sonuçta doğru ayar ile halolur yada parça değişimi ile
     
  3. Nevzat KÖSEOĞLU

    Nevzat KÖSEOĞLU Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.505
    Beğeniler:
    634
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    Rotorlar yamuksa diske sürter yada kaliper doğru yerleştirilmemişse,galiba her tamirciye gittiginizde size fazladan masraf yaptırmışlar.

    Sıfır rotorda yamukluk olmaz haliyle kaliperi doğru düzgün yerleştirirlerse sorunda olmaz

    Bir zaman sonra ayarından tekrar bozulabilir. Bunun nedeni ise ya kaliper kaymıştır yada ön tekeri veya arka tekeri söktükten sonra ayarlanan sekilde takmamışsınız.

    hid. disk fren çok uğraştırır ayarını yapmayı bilmezseniz çok uğraşırsınız ama performansı çok iyi oluyor.

    sizi uğraştıran olay ise tam ayar tutrulamamasıdır.
     
  4. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    ilk defa böyle bişey duyuyorum.Fabrikasyondan sorun kaynaklanıyor olmasın?
     
  5. nuri oran

    nuri oran Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Izmir - Gaziemir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Valla bilmiyorum arkadaşlar , ne denediyse olmadı işte bir türlü ...

    Bisikleti iade etmeyi bile düşünüyorum , ama böyle bir hakkım varmı bilemiyorum ...

    Abartmıyorum , neredeyse her hafta sonu bisikletçiye gidiyorum , araziye girdimmi ön maşadanmı diskten mi bilmiyorum tıkır tıkır sesler çıkıyor , aynı anda aynı bisikletten alan arkadaşımda o ses bile yok ...

    Kafayı yemek üzereyim !

    Cuma veya cumartesi günü tekrar gideceğim , ama eminimki son gidişim olmayacak :(

    Bu arada başka bir bisikletçi pedala yüklendiğinde , kadronun fazla esnediğini , bu da arka kaliper ile rotorun oynamasına sebep verdiğini söylüyor ve söylediğini uygulamalı olarak gösterdiğinde biraz hak verdim ... Hadi arka esnemeden oluyor , ön de esneme yok , neden ön sürtüyor hala ... ?

    Birde bu kadar parayı ben trek sağlam diye verdim , esneyen kadro nasıl sağlam kadro oluyor , başka bir bisiklete aynı hariketi yaptığında herhangi bir esneme yoktu ( merida marka bir bisiklette yapıyor aynı pedala basma hareketini ) .
     
  6. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Bisiklet üreticileri, bisikletlerini tasarlarken üzerinde kullandiklari malzemenin, diger tüm bisiklet aksamina uygun olup olmadigini kontrol ederler. Özellikle Trek gibi büyük firmalar, bu isi asla sansa birakmaz. Cünkü cikacak bir uyumsuzluk ve en ufak bir sorun, garanti servisleri dahilinda Trek icin cok daha büyük maliyet kalemleri demek olacaktir.

    O nedenle de sizin bisikletinizin üzerindeki tüm parcalarin birbiri ile uyumlu oldugundan hic bir süphem yok.

    Bu cerceveden baktimda -sahsim adina söylüyorum- ayna kol, ön attirici, rotor ve kaliper degistirmenin hic bir anlami yokmus.

    Diskin devamli olarak sürtmesi, kesinlikle ayarsizlik anlamina gelir. Eger parca parca sürtüyorsa (ara ara sürtüp, ara ara sürtmemek veya kesik kesik ses cikartmak gibi) burada belki gereginden fazla esneyen bir parca veya yamuk bir disk var diyebilirim. Ama diskin degismesine ragmen, hatta öncesinde kaliperin, akabinde komple disk fren sisteminin degismesine ragmen bu sesik kesilememis olmasi cok garip.

    Ön attirici sürtüyor diye ayna kol ve vitesi degistirmenize de benim gözlemledigim kadariyla hic gerek yokmus, ki zaten degistirmeniz de ise yaramamis.

    Ben söyle yorumladim tüm anlattiklarinizi, bisikletinizin bir cok parcasini degistirmissiniz ve geriye Trek'inizden bir kac parca kalmis. Simdi eger sorunlariniz hala devam ediyorsa (ki etmese bu konuyu acmazdiniz saniyorum) bence sorununuz Trek degil, aldiginiz hizmet...

    Servis hizmetini kimden aldiniz bilmiyorum, acikcasi isin bu kismiyla ilgilenmiyorum da ama bir baska firma deneme sansiniz varsa, deneyin derim.
     
  7. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Son mesajinizi simdi gördüm, bisikletin markasindan önce, model basamaklarindaki yeri önemli.

    Trek 3900'ün üzerindeki jant seti bile 2007 modellerde tek katliydi, 2008 ve 2009'lar hakkinda yorum yapamayacagim.

    Trek'in performans vaadetmedigi bir bisikletten, tas gibi esnemeyen bir kadro beklenmemeli bence...
     
    nuri oran bunu beğendi.
  8. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.906
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Bence sorun sizin bu seslere aşırı kafayı takmanız..Bence önemli olan balataların rotora sürtmesiydi ama alışma evresi geçirmesi ne demek bunu biraz açmak lazım (bu evre de öngöbegin mandalını açıp kurcalayıp tekrar sıktıysanız veya ön maşaya aşırı yükler sonucu yük bindiyse ön mandalınız kaymış veya eski sıkışma derecesini kaybetmiş olabilir dolayısıyla rotor balata arası mesafeniz sürekli bir değişim içine girmiş olucak yani bu şu demek siz hareket ettikçe ayarlarınız da değişiyor bence en iyisi siz bu ayar çekme konusunda uzman biriyle bir pazar turu yaparak olaya bizzat şahitlik etmeniz gerekir ki o kişinin size yardımı anlık olsun;)!..
    Bisiklet öyle bir icat ki kullanıcısının az da olsa bu tip bilgisi olmasını gerektirir:) "Bence kafayı o seslere fazla takmayın önemli olan balatalar diske sürtüyor mu?.. " Sürtüyorsa bir problem var demektik ayrıca böyle basit(Şahsen basit anlamında demek istemedim.. aynı tip sorun başımdan 1 hafta önce geçti ve beni 2 haftadır uğraştırıyordu şans eseri rotorlarım balatalara şuanda sürtmüyor nedense ..:D:p) birsorun için bisiklet gibi ekonomik(ulaşım bakımından..) bir araçtan vazgeçme niyetinizin üzerinde tekrar düşünmenizi bir pedalşör olarak sizden rica edşiyorum:p:p:p hoşcaklın umarım sorununuz şans eseri de olsa çözülür:eek: .)
     
  9. nuri oran

    nuri oran Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Izmir - Gaziemir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Değerli arkadaşlarım çok teknik ve güzel bilgiler vermişsiniz teşekkür ederim .


    Bisikleti aldığım yerden başka bir yere daha götürüyorum bisikletimi , ama onlarda yapılacak tek şeyin ayar olduğunu söylüyor , ama bir türlü ayar tutmamasının sebebini onlarda anlayamıyor nedense ... Mesela arkanın çok esnediğini bu bisikletçi söyledi , sebebi de şu olabilirmiş ; kadroda disk kulağı yokmuş, haricen bir parça ile kaliperler tutturuluyormuş , bana orada bulunan çıplak kadro ve kadroya monte edilmiş disk sistemini gösterdiler .

    Trek 4300 modelini incelediğimde kadroda sağ ve sol taraflarda bu bahsettiğim yer var , ama nedense bu modelde yok :(

    Bisikleti alırken yaşadığım çok enteresan bir konu daha var . 3700 ün beyaz rengini çok beğenmiştim , 3900 ü de arkadaşım düşünüyordu , fark nedir ikisi arasında dediğimde ; 3700 7 li sisteme sahip ve maşası kilitli değil , 3900 ise 8 li sisteme sahip ve maşası kilitlenebiliyor dediler :) bende tabi o zaman kilitli maşa nedir bilmiyorum anlamıyorum ve çok iyi bir özellik olduğu için bu bisikleti düşündüm . Bisikleti alıp turlara katıldığımda anladım maşa nasıl kilitli oluyor ... Bu arada bisikletimi 9'lu sisteme de geçirdim geçen hafta , yani bu bisikletin bana maliyetini anlatamam ... Buna rağmen bu sorunların çözülmemesi inanılmaz derecede beni üzüyor .


    Ne yapacağım bilemiyorum, seslere takmıyım diyorum dediğiniz gibi , ama takılmayacak gibi değil inanın , senfoni orkestrası gibi gittik 3 arkadaş yolda :) hııı , bunaa birde diğer trek 3900 disk li arkadaşımın ön disk te benim bisiklete eşlik etti , bunu da düşünürseniz durum komedi :)
     
  10. panizzi

    panizzi Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    :) pm den ulaşmadın ne diyimkı msnıde bırak dedım ama dınlemıyosun :) gecmıs olsun dostum .bırbucuk saat ayar yapılan dısk bılıyorum.ama asıl nedenı oda olmayabılır.teller jant yada kalıper bakmak lazım hepsıne..
     
  11. nuri oran

    nuri oran Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Izmir - Gaziemir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    estafurullah neden dinlemiyim, konuştuğumuz şey arka attırıcı vs içindi biliyorsun, bu baya farklı bir hadise ;) pazar günü tur bitince doruk bisikletteydim , mustafa bey ve bülent bey baktı bisiklete , kadro esnemesi vs. konularını da zaten onlar anlattı , harici bir kulak var vs. dediler.


    nurioran@msn.com msnim ,konuşalım tabiki ;)
     
  12. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.906
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Şikayetinizi çok iyi anlıyorum fakat bu durum sadece sizin başınıza gelmiyor birçok arkadasın başına geliyordur fakat konu rotor sürtmesi sorunu olunca ayar çekme güçleşiyor çünkü ön sistemin(mandal,önjant,maşa,göbek,balata mesafe ayarı, hatta rotor dahi ayar isteyebilir) komple ayarlanması bile gerekebilir ne yazıkki böyle uzun bir zahmeti olabilir:eek:..

    Dedigim gibi en iyisi bu ayarlardan iyi anlayan biriyle bir pazar turu yapmanız(olaya bizzat anında müdahale:)..) veya size özel ve uzunca ilgi harcayacak teknik servisi olan bir firmaya başvurmanız..:)
     
  13. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Konuyu başından itibaren okudum ve ilk olarak şu karara vardım kendimce;

    Siz ortalama bir bisiklet sahibi olarak bisiklet sevdasına bir kapı açmak istemişsiniz fakat çektikleriniz sizi yıldırmış ayrıca gittiğiniz serviste sizin bu konudaki zayıflığınızdan istifade etmiş...

    Halil'inde söyledeği gibi vites sürtüyor ise vites ve aynakol değiştirilmez ince ayar yapılarak düzeltilebilir... Özellikle 9'lu sistemlerde 1x9 - 3x1 - 2x8 - 2x9 gibi kombinasyonlarda ufak sürtmeler yaşanabilir normaldir kullanımda dikkat etmek gerekir... Mesela ben XT aynakol ve XTR ön vites kullanmama rağmen ne yaptıysamda 2x9 da sürtmeyi kesemiyorum, kessem bile bu sefer 2x1 de sürtme yapıyor gibi gibi...

    Frenin sürtmesi ise ayar ve rotor yamukluğu ile ilgilidir... Eğer rotorunuz kesik kesik sürtüyor ise rotorunuzudeğiştimeniz yeterli sorunuzu çözekcekti... Çok az sürtme yapan durumlarda ise uzunca bir yokuşta uzunca bir fren rotorun ısınmasını ve düzelmesini sağlayabilirdi...

    Kadro esnemesi ise;

    3900 gibi giriş seviyesi bisikletlerde esneme gibi konulardan çok keyifli sürüşler hedeflenerek ekipmanlar bir araya getirilir ama bu ekipmanlar sizin gücünüzle ( özelliklede hobi kullanıcı iseniz ) kolay kolay esneyerek sürtme yapmaz...
     
  14. nuri oran

    nuri oran Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Izmir - Gaziemir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Teşekkür ederim bilgileriniz için , dün bir genç kardeşimin bisikleti ile benim bisikletimi ilgili bayiye götürdük, ben bu bisikletle yapamıyorum dedim , buraya her gelip gittiğinde bisikletimin bir yeri çiziliyor veya yağ içinde dönüyorum iyice soğudum artık vs vs. trek 4400 ve 4500 düşündüm , ama bisikletime yaptığım modifikasyonlar bu bisikletlerde bile yoktu :( vazgeçtim neticede ...

    whistle alikut bisikleti olan genç arkadaşımın bisikletine xt aynakol ile değiştirecektik , onun bisikletinden çıkan deore aynakolu ise benim bisikletime takacaktık ( bende alivio ya yakın bir aynakol vardı ) benim bisikletimin aynakol ve göbeği çok rahat çıktı , diğer bisikletin aynakol söküldü , fakaaaattt bir türlü göbek çıkmıyor :) elindeki 2 tane aleti sıyırmamıza rağmen bisikletin üstünde tepinmesine rağmen çıkmadı ( abartmıyorum ) ... bisikleti bırak , cuma günü akşam al dedi bize :) ilk eyvallah dedik ama yolda sökülme esnasında yapılanlar aklımıza gelince , görüştüğüm diğer bisikletçi arkadaşı aradık , sağolsun bayram akşamı olmasına ve rakip bisikletçi olmasına rağmen bizim yanımıza bir iki alet ile geldi , baktı olmadı , bizim bisikleti bırakmak istemediğimizide anladı sanırım :) kapın bisikletleri açalım bizim dükkanı dedi , aldık bisikletleri gittik , açtık dükkanı anahtarı aldı bismillah dedi ve çıktı göbek :D göbek takıldı tüm ayarlar yapıldı ve artık bisikleti oraya götürme dedi :)

    Ufak tefek sorunlarımızı o yapıyordu zaten saolsun , ama doğru ve dürüst birisi olduğundan diğer kişinin yaptığı işe asla yorum yapmıyordu aksine doğrusunu yapıyordur , sen yine bi git bakalım vs diyordu . İş artık bunu da gördükten sonra değişti . Cumartesi günü hidrolik fren kablosunu kısaltacağız ve fren sorunlarının da sonunu getireceğiz .

    Bu arada , hidrolik fren sistemine geçtiğimi yazmıştım size. Hidrolik fren kolu ve kablosu arka tarafı baya uzundu , tüm kadrolara uyum sağlasın diye uzun çıkıyormuş , sizler çok daha iyi bilirsiniz ... Bu sistem takılırken kabloyu kesip kısaltmadı , eğer kısaltırsam yağ kaçakları olur demişti , kabloyu gidonun oraya top şekline getirip cırt ile sabitlemişti . Kablonun sarılı olan yeri , gidonun her sağ sol dönüşünde maşa ile gidon arasındaki kadro kısmının boyasını sıyırmış , aliminyum görünüyor :( :( fren kablosu kısaltılıp , zeytin ile fabrikasyon gibi olacak ... Düşünün bunu bile düşünemiyor , yapamıyor ... Bu gibi adamlar nasıl yetkili satıcı ve bayi oluyor ?

    Dün akşam üzeri yaşadığım bu olayların sonuna gelene kadar yine bu kadar olumsuz düşünmüyordum bu satıcı için , ama eve geldikten sonra böyle bisikletçi olmaz düşüncemin hiçte yanlış olmadığını düşünüyorum , bilmiyorum sizler ne düşünüyorsunuz ...
     
    Hasan Çağri ve Şerif Şentürk bunu beğendi.
  15. Aybars Öge Sürücü

    Aybars Öge Sürücü Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.548
    Beğeniler:
    1.509
    Şehir:
    Izmir / Istanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar uzun zamandır forumlara birşey yazmıyordum;çünkü her kafadan ses çıkıyor. Bakın bu arkadaşımızın da sorunu buradan kaynaklı,memlekette herkes en iyisini biliyor;götürdüğü bisikletçi,içine evham düşüren diğer biniciler...

    Arkadaşımız sanırım bisiklete ilk kez bu Trek ile başladı;hoşgeldi,safa geldi. Umarım bahar gelmeden sorunsuz bir halde binmeye başlar.

    Seslerden şikayet etmiş; arkadaşlar ben bugüne kadar bir kaç ekstrem örnek hariç, çapraz zincirde sürtmeyen ön aktarıcı ile karşılaşmadım. Çünkü hiç bir üretim sizin çapraz zincir bineceğinize ihtimal vermiyor; ki binmemelisiniz zaten.

    3x8-3x9 kullanılmamalı;eskiden kare tip orta göbeklerde 103-105mm. orta göbek takarak büyük aynada iken çaprazda kalmadan arkada büyük dişlileri de kullanabiliyorduk.Ben her zaman turlarımda müşterilere ilk bunu hatırlatıyorum ki Avrupalılar genelde yol bisikletine bindikleri için unutup çaprazda kalabiliyor.Bu en başta zincire,sonra arka aktarıcıya ve sonra arka aktarıcı kulağına büyük bir yük bindiriyor.Yani bu sizinki "hayalet problem"; olmaması gereken bir vites tercihinde binmeyin.Tabii bunu size söylemeyip te parça değişirse düzelir diye düşünmeleri apayrı bir konu. Çünkü olmaması gerektiğini bilmiyorlar, "bisikletçi" değiller.

    Yalnız Halil'in verdiği 2x9 örneğinde bir küçük sorun var ama olmaması beklenen birşey değil. Genel düşünce dağ bisikletinde orta aynadayken bütün dişlilerin kullanılabilmesidir.

    Disklerdeki seslerin sebebi çok;bazen toz, bazen yamuk rotor,bazen kalitesiz malzeme,bazen malzemeden anlamayan bilgisiz birilerinin kurcalaması veya montajı.

    Yeni bir disk seti takılırken,hortumları bisiklete göre ayarlanır;profesyonel yaklaşım budur.Ancak mahalle bisikletçisi kalitesinde mekanik hizmet veren arkadaşlar kabloları "yağ kaçar" bahanesiyle bu şekilde bırakır.Bisikletler ucuz makineler değiller.Her tür bakım ve sarf malzemesini bulundurmak şart. Cebinde parası ile esnaf olmak ve elinde sanatı olup esnaf olmak bambaşka.

    İzmir'de mekaniğine güvenebileceğiniz çok fazla kimse yok;şuna gidin buna gidin demeyeceğim.Ama doğru adreslere etrafınızdaki kişileri gözlemleyerek bulacağınıza eminim.
     
  16. Burçak Erbil

    Burçak Erbil Engineer | Framebuilder

    Kayıt:
    30 Eylül 2006
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    2.176
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Valla arkadaş da Trek'in 800 liralık bir modelini almıştı, onun da ne montaj kalitesi ne de üstündeki ekipmanlar o kadar hoşuma gitmemişti. Aynı şekilde gıcırtılar, furşta kilitlenme vs.. Tamam kadro süper görünüyo olabilir...
    Sonra 250 liraya taş gibi 2.el bisiklet veriyoruz, kadro Cro-Moly ve amörtisör yok diye insanlar burun kıvırıyor.
     
  17. Serdar Emre ACAR

    Serdar Emre ACAR Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Kasım 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğeniler:
    384
    Şehir:
    âksaray
    Seviye:
    Ya en iyisi bisikletinizle kendiniz uğraşmanız.Anlamıyan insana götürdükten sonra kendimiz yapmamız daha iyi.Ben adama scale 60 götürdüm akaort için o kadar para alıyorlar bir ayaklık takmıyorlar dedi.