Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

TreK 3900 !!!

Konu, 'Trek' kısmında Koray Karaman tarafından paylaşıldı.

  1. Koray Karaman

    Koray Karaman Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.123
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    Beyler bana bu bisiklet hakkında bilgi verebilirmisiniz bu bisikleti almaya karar verdim sizce doğru bir kararmı İstanbul gibi bir yerde kullanacağım.Performansı nasıl sizce ???
     
  2. cannn3715

    cannn3715 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğeniler:
    205
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    tavsiye ederim bu konuda maxicef adlı kullanıcı yardımcı ola bilir sana oda 3900 kullanıcısı.;)
     
  3. Koray Karaman

    Koray Karaman Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.123
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    Bisikleti ilk aldığım günde zorlarsam bişey olurmu ? Allah ne verdiyse bassam arka lastiği çektirsem falan ? :D
     
  4. maxicef

    maxicef Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    238
    Şehir:
    Kayseri Bi orada Bi burada Temmuzda Türkiy
    Seviye:

    dostum trek 3900 bende kullanıcısıyım bi şikayetim yok şuana kadar kadro gerçektende sağlam :)D bi çok kadro kırdığım için bilirim) trial street vs yapacaksan kullanışlı fakat kadro mtb için üretilmiş sanırım sorun çıkarmaz gerçektende kullanışlı tavsiye ederim :in:
     
  5. cannn3715

    cannn3715 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğeniler:
    205
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    ewet mtb kadroyu amacı dışında zorlama ayrıca maxicef bir çok derken sd 771 rahmetlisinden bahsediyo trek in başka modelinden değil;)
     
  6. Koray Karaman

    Koray Karaman Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.123
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    Hani TreKin vites değiştirme yeri varya tek tekmi değiştiriliyor o ? mesela 1.vitesten 8.vitese birden atabiliyormuyum yoksa tek tekmi atmak zorundayım ?
     
  7. Alperen

    Alperen Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    114
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Selamlar; Trek 3900 de Shimano'nun acera modeli var bu modelde vitesleri ağırlaştırırken teker teker, hafifletirken 3 vites birden atlatabiliyorsunuz...
     
  8. maxicef

    maxicef Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    238
    Şehir:
    Kayseri Bi orada Bi burada Temmuzda Türkiy
    Seviye:
    v-brakelerde 3 tane birden düşebilirsin fakat vites atarken tek tek atıyor
     
  9. Koray Karaman

    Koray Karaman Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.123
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    Hızda Biraz Yavaşlama Yapar O Zaman Basıp Gidemezsin Tek Tek Değiştirmek Zorundayız Dimi ?
     
  10. maxicef

    maxicef Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    238
    Şehir:
    Kayseri Bi orada Bi burada Temmuzda Türkiy
    Seviye:
    fazla etkilemez diye düşünüyorum ...
     
  11. Koray Karaman

    Koray Karaman Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.123
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    bisikleti çok zorlasam bişey olrmu ilk aldığım güN?
     
  12. maxicef

    maxicef Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    238
    Şehir:
    Kayseri Bi orada Bi burada Temmuzda Türkiy
    Seviye:
    yok canım adamlar sana garantisini veriyorlar zaten :)
     
  13. cannn3715

    cannn3715 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğeniler:
    205
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    bu aslında kullandığın vites sistemine sisteme bağlı kaçar atacağı???yanılıyormuyum yoksa??
     
  14. Koray Karaman

    Koray Karaman Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.123
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    ben bilmiyorumki
     
  15. cannn3715

    cannn3715 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğeniler:
    205
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    yani vites sistemine bağlı arkadaşım;)
     
  16. Koray Karaman

    Koray Karaman Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.123
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    İşte vites sistemi uygun deilmiş heralde 3 er 3er değiştirebilirim en fazla sanırım ?
     
  17. cannn3715

    cannn3715 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğeniler:
    205
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    otomatik deniyo v-break lerde var genelde ama ağırlaşırken tek tek atıyo ama haifletirken 3 er fln atıyo rahatlıkla.ayrıca ilk aldığın gün normal bin ilk bir hafta sonra tekrar kontrole gideceksin yeni olduğu için gevşeme vs şeyler oluyo bunları tekrar ayarlıyorlar ücretsiz olarak ;)başka bi soru fln varsa sor mutlaka bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp;)
     
  18. Koray Karaman

    Koray Karaman Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.123
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    yani ben 1. vitesten 8.vitese atabilirmiyim birden ?
     
  19. cannn3715

    cannn3715 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğeniler:
    205
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    yok artık;)uğraşma o kadar o zor ancak eski kollu sistemde bir anda aşağı indirirsen olur ;)tabi kesin olmamakla birlikte

    ...emeğe saygı...
     
  20. Koray Karaman

    Koray Karaman Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.123
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    Herşey için çok teşekkür ederim bu cumartesi trek 3900 alacağım inşallah.