Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Trakya'da ki tüm bisikletçiler buraya...

Konu, 'Trakya Bölgesi' kısmında Umut AL tarafından paylaşıldı.

  1. Umut AL

    Umut AL Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    179
    Şehir:
    KIRKLARELİ/Babaeski
    Seviye:
    Sevgili Trakya'lı pedalseverler;
    Lütfen herkes iletişim bilgilerini paylaşsın...Büyük bir aile olmamız lazım...
     
  2. uğur kocaağa

    uğur kocaağa Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    343
    Beğeniler:
    191
    Şehir:
    Babaeski
    Seviye:
    Sebep...? Facebook'taki grupta bile etkinliklere katılacak insan bulmakta zorlanıyoruz... Gidis Dönüş 250 km yolu 2 kişi ile pedalıyoruz... Kimisi pinpon maçı oynuyor kimisine o kadar mesafe zor geliyor...
    Neyse hafta sonu Babaeski'den Lüleburgaz'a pedalıyoruz... Katılmak isteyen arkadaşlar arasın... 05376889873:)
     
  3. gokhan erdogan

    gokhan erdogan Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.016
    Beğeniler:
    1.297
    Şehir:
    Luleburgaz
    Seviye:
    benım numaram 05385619824 umut aksam uzerı ıstasyonda bulustuk necatı amcalarla konustuk bıraz yarın yola cıkıyorlarmıs babaeskıye dogru sabah erkenden
     
    uğur kocaağa bunu beğendi.
  4. Umut AL

    Umut AL Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    179
    Şehir:
    KIRKLARELİ/Babaeski
    Seviye:
    uğur abi maçım önemliydi... söz konusu olan türkiye sıralaması...yoksa neden gelmeyeyim...
     
  5. unalkutlu

    unalkutlu Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    Tekirdağ
    Seviye:
    tekirdağ'dan selamlar antrenmanlara başladım her sabah 08:00 da lunapark sahilde oluyorum herkeze cok selamlar....
     
  6. uğur kocaağa

    uğur kocaağa Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    343
    Beğeniler:
    191
    Şehir:
    Babaeski
    Seviye:
    Arkadaşlar telefon bilgilerimizi paylaşalım, hepimiz için iyi olur... Umut ben sana söz verdim değil türkiye sıralaması dünya sıralaması olsa benim için verdiğim sözü yerine getirmek daha değeli olacağı için gelirdim nitekim geldik hasanla ve yola çıktık ve döndük... Sende sıralamadaki önemli maçını kaybettin :) Sağlık olsun ...
     
    lastikci bunu beğendi.
  7. gokhan erdogan

    gokhan erdogan Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.016
    Beğeniler:
    1.297
    Şehir:
    Luleburgaz
    Seviye:
    uğur aranızı bozmayın böyle ufak tefek şeylerle olur öyle umutta söz verirken dikkat eder o gün bir planı varmı diye olur biter benım numaram yukarda yazıyor zaten ıkınızde de mevcut tekrar yazıyım gokhan_erdugan@hotmail.com tel 05385619824 yahoo grups adresim: luleburgazlilar39@yahoo.com
     
    uğur kocaağa ve Umut AL bunu beğendi.
  8. c.turhan

    c.turhan Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Aralık 2005
    Mesajlar:
    157
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
    20 Mayıs Çarşamba günü yaptığımız yaklaşık 40 km dönüşü İstasyon Mahallesinde Gökhan ile buluştuk ve tanıştık.
    Soldan sağa: Rahman, Mert(yaş:9), Necati(yaş:71), Gökhan, Cahit
    Tüm Trakyalı bisikletseverlere selam



    [​IMG]
     
  9. uğur kocaağa

    uğur kocaağa Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    343
    Beğeniler:
    191
    Şehir:
    Babaeski
    Seviye:
    YOk abi aramızı bozduğumuz felan yok... Umut u sevdiğimden takılıyorum... Onun sayesinde dupnisa ya gitmek için ilk adınları attık... o olsa daha zevkli vakit geçirebilirdik tabi ama Türkiye sıralaması pinpon maçı vardı... Cumartesi Lüleburgaz a geliyoruz...
     
    Umut AL ve gokhan erdogan bunu beğendi.
  10. gokhan erdogan

    gokhan erdogan Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.016
    Beğeniler:
    1.297
    Şehir:
    Luleburgaz
    Seviye:
    cumartesı calısıyorum ugur ben karsılamay gelırdım yoksa sızı ama işteyım yarın
     
    uğur kocaağa bunu beğendi.
  11. gokhan erdogan

    gokhan erdogan Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.016
    Beğeniler:
    1.297
    Şehir:
    Luleburgaz
    Seviye:
    evet abı gercekten çok sevındım sızlerle tanıstıgıma çok iyi oldu sagolsun umut haber verdi
     
  12. c.turhan

    c.turhan Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Aralık 2005
    Mesajlar:
    157
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
    Bizler de çok mutlu olduk Gökhan'cığım. Pazar Günü 09:00 da Kongre Meydanında buluşuyoruz, unutmayasın. Umut da gelir belki?
     
  13. Umut AL

    Umut AL Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    179
    Şehir:
    KIRKLARELİ/Babaeski
    Seviye:
    ben gelemiyorum; tekerlek patladı.. bu yollarda şişeleri kıranları var ya...neyse....
     
    uğur kocaağa bunu beğendi.
  14. uğur kocaağa

    uğur kocaağa Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    343
    Beğeniler:
    191
    Şehir:
    Babaeski
    Seviye:
    bu arada abi demişim pardon... İsimleri karıştırdım...:)
     
  15. uğur kocaağa

    uğur kocaağa Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    343
    Beğeniler:
    191
    Şehir:
    Babaeski
    Seviye:
    Şişeleri yollardan kıranların taa...... Umut bi etkinliğe de katıl be kardeşim... Getir Velespitini Yaparız biz... Hem sacit usta açıktır hala götür 2 dakika da yapsın... Hem senin bi arazi bi yol lastiğin vardı... Yedek lastiklerinde vardı... Yarın saat 8 de bekliyorum seni umut...
     
  16. Günay Savaş

    Günay Savaş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    229
    Beğeniler:
    110
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
    pazar 9:00 da buluşup nereye? bende gelmeyi isterdim ama hala sele olayını halledemedim. yeni bisiklet aldık, selesine oturamıyorum. mecburen doru dürüst bir sele alıcam ama onu da bulmak mesele oldu.
     
  17. gokhan erdogan

    gokhan erdogan Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.016
    Beğeniler:
    1.297
    Şehir:
    Luleburgaz
    Seviye:
    tatarköy barajı var planda 20 km valla benımde yol bısıkletı nasıl olucak onu dusunuyorum baraj yolunda ınce teker :(
     
  18. Günay Savaş

    Günay Savaş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    229
    Beğeniler:
    110
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
    10 yıl önce Türkiye gazetesinin verdiği Bisan-Mountain Cat'im ile ve 3 arkadaş gitmiştik. Şimdi gitmeye kalksam yarı yolda kalırım herhalde, antremansızlık işte.
     
  19. c.turhan

    c.turhan Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Aralık 2005
    Mesajlar:
    157
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
    Arkadaşlar Lüleburgaz'dan gelecekler için bisikletlerin kalitesi v.s. çok önemli değil. Yeter ki lastiğiniz-freniniz sağlam olsun. Buna benzer bir kaç piknik havasındaki turdan sonra mesafeyi yavaş yavaş artırmayı düşündük. Şimdi katılırsanız antrenman olur, ayrıca tanışmak için de daha iyi bir fısat düşünemiyorum.

    Selamlar...
     
    Sezgin ÇELİK bunu beğendi.
  20. Günay Savaş

    Günay Savaş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    229
    Beğeniler:
    110
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
    gelmeyi gerçekten çok isterim ama şu anki sele ile mümkün değil. Migrosun yukarısında oturuyorum, çarşıya inip eve dönmek bile işkence gibi geliyor. çok rahatsız yani.