Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Tırmanış

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında Giray Koç tarafından paylaşıldı.

  1. Giray Koç

    Giray Koç Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Arkadaşlar hergün yaklaşık 7-8 km lik bir tepeye çıkıyorum.Bisiklete yeni başladım sayılır öncesindede antremanlı değildim, vücudumda bir zorlanma hissetmiyorum.Bir sorun olur mu bu şekilde devam etmem?
     
  2. ToffieBoi

    ToffieBoi Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.484
    Beğeniler:
    7.054
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:
    Önemli olan tepenin sizin tırmanışa başladığın yerden yüksekliği.
    Benim çıktığım tepe, 2km'de 200 metre yükseliyor.

    Bisiklete ilk başladığım zaman durmadan çıkamazdım. Bazen 2-3 kere durmak zorunda kalırdım.
    Şuan çok daha yüksek bir tempoda, hemen hemen hiç yorulmadan çıkabiliyorum.
     
    Giray Koç bunu beğendi.
  3. Giray Koç

    Giray Koç Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    şehir 232 metrede tepenin zirvesi 634 metre yani 400 metre yüksekliği, hemen eteğinden tepeye ulaşmak 5.5 km falan
     
  4. Selim Esener

    Selim Esener Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    881
    Beğeniler:
    402
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    vucudunuzu dinleyin hem fiziksel hemde zihnen bir sorun hissetmediginiz sürece sorun yoktur kendinizi hem zihinsel hem fiziksel iyi hissetmiyorsanız zorlamayın bence...
     
    özcan topal ve Giray Koç bunu beğendi.
  5. özgür karataş

    özgür karataş Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    98
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    İZMİR
    Seviye:
    Selamlar
    Tırmanmayla herhangi bir sorun çıkacağını sanmıyorum fakat yeni başladıysanız tek tip antreman yapmayın bisiklet yanında bedeninizi güçlendirmeniz daha sağlıklı olur çünkü yapılan tek tip spor belirli kas gruplarına hitap eder ek olarak yapacağınız antremanlarla çalıştırmadığınız kas gruplarını da destekleme imkanı bulursunuz..
     
    alper öztürk bunu beğendi.