Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Teşekkürler....

Konu, 'Teşekkürüm Var!' kısmında glorix tarafından paylaşıldı.

  1. glorix

    glorix Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Sayın bikeandoutdoor yetkileri öncelikle size selamlarımı iletiyorum.
    Dün buradan bütün açmış olduğunuz konuları inceledim.Daha önceden internet sitenizide inceledim.
    Cidden iyi çalışıyorsunuz:in: Ürünlerin görselleri ve açıklamaları çok iyi.:in:
    En kısa zaman da sizleri ve dükkanınıza ziyarete geleceğim.

    İyi çalışmalar...
     
  2. Gürkan Şentürk

    Gürkan Şentürk Bisikletkolik

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    3 Nisan 2006
    Mesajlar:
    1.104
    Beğeniler:
    703
    Şehir:
    Bahçelievler, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Slm glorix ilgin için teşekkürler...:in:
    Elimizden geldiği kadarıyla iyi bir şeyler yapmaya çalışıyoruz.Dahada iyi olucak ilerleyen günlerde. Yeni sitemiz vb. şeyler... çalışmalara devam :)
     
    glorix bunu beğendi.
  3. VolkanÖzcan

    VolkanÖzcan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    386
    Şehir:
    Göktürk
    Seviye:
    Şube içi davranış, bahsettiğiniz şeyler çok iyi. Ancak bir sıkıntım var, internetten ürünleri incelerken, ayrıntılı bilgi bulunmuyor.

    Örneğin; tüm sidi eldivenler için aynı açıklama var. ürünler arasında ne fark olduğunu anlayamıyoruz. :)
     
  4. Fırat Ayanyan

    Fırat Ayanyan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    617
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    Bakırköy/İstanbul
    Seviye:
    Gürkan abi hepsinin üstesinden gelir ;)
     
    Gürkan Şentürk bunu beğendi.
  5. Gürkan Şentürk

    Gürkan Şentürk Bisikletkolik

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    3 Nisan 2006
    Mesajlar:
    1.104
    Beğeniler:
    703
    Şehir:
    Bahçelievler, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Selam Volkan Bu tür şeyleri bize söylemeniz iyi :in:
    Daha dikkatli oluruz ilgin için teşekkürler.:in:
     
  6. carlosbauer

    carlosbauer Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    valla online hizmet gerçekten başarılı

    fakat dükkana şubelere geldiğimizde biran önce müşteriye bişey aldırmaya çalışan bi baskı ile karşılaşıyosunuz valla kaç defa geldim ürünlere bakmadan geri çıktım gözümüzün takıldığı ürünü almak zorundaymışız gibi bi baskı var

    tabii türkiyede bu sektörler yeni gelişen daha yürümeye bile başlayamamış sektörler bu alanlarda faaliyet göstermekte stresslidir tahmin ediyorum

    fakat müşterilerinde halini anlamaya çalışmanızı öneriyorum
     
  7. Gürkan Şentürk

    Gürkan Şentürk Bisikletkolik

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    3 Nisan 2006
    Mesajlar:
    1.104
    Beğeniler:
    703
    Şehir:
    Bahçelievler, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    carlosbauer selamlar.
    düşüncelerini paylaştığım için teşekkürler.
    değerlendirilme yapılacaktır.:in:
     
  8. glorix

    glorix Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    selamlar bence bu tarz düşencelerinizi buraya yazmamanız gerek.bikeandoutdoor u kolladığımdan söylemiyorum tek bikeanutdoor değil başka bir firmayada böyle yazsaydınız tekrar yazardım.
    özel msj yolu ile bildirebilirsiniz.lekeleyici oluyor...
     
  9. carlosbauer

    carlosbauer Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ben de tam tersini düşünüyorum bike and outdoor'dan arkadaşın konuya

    yaklaşımı kendilerine olan güveni ve sorunalrı ortadan kaldırma adına umut verici bir halde

    forumu inceleyen bilinçli bir kullanıcı bu yazıların yazdıldığı tarihlere bakar sonra gider bike and outdoor'u ziyaret eder aradaki farkı kendisi değerlendirir ve yorumlar .

    bu arada geçen sürede değişen tutum firmanın yararına olacaktır .

    Lekeleme etiketleme gibi ilkel davranış kalıplarından kurtulmak ise biz kullanıcıların görevi diye düşünüyorum .

    Farklı satış stratejileri ve politikalar uygulamak ise firmaların.

    Bunun gündeme gelmesine faydan olduğu için sana da teşekkürler glorix.