ters yayla dual kontrol...lütfen yardım...

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında Atahan Akıllı tarafından paylaşıldı.

  1. Atahan Akıllı

    Atahan Akıllı Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.081
    Beğeniler:
    682
    Şehir:
    Antalya merkez-Karabük safranbolu
    Seviye:
    selamlar sayın forum üyeleri;
    xtr ters yay 2006 model aktarıcım var. lx dual kollu hidrolik set almak üzereyim.
    sorum şu; ters yay aktarıcıyla dual control kol uyumlumudur. rapidfire a göre alışmam ve kullanmam zor olurmu?
    saygılar
     
  2. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.591
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Ben dual kontrol kolları her zaman ters yay kullanırım. Aynı zamanda düz yay artırıcıda kullandım, biriden diğerine geçince biraz karışıyor ama, sonra alışılıyor.
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.
  3. elfaruki

    elfaruki Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    24 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    403
    Beğeniler:
    225
    Seviye:
    fazla farkeden bişi olmuyor hatta dual daha kolay ön veya arka vitesi ikisinide kollarını aşağıya ittirerek vites artıyor yukaru çekerseniz vites küçülüyor..
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.
  4. bts.elektronik

    bts.elektronik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    811
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    her nekadar dual kontrolü tavsiye etmesemde kesinlikle uyumludur hiçbir sorun olmaz.
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.
  5. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.591
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Ters yayın güzelliği şu; Ön vitesi artırmak için vites kolunu aşağı itersiniz, düz yayda arka vitesi artırmak için vites kolunu yukarı kladrımanız gerekir. Ters yay ise ön vites nasıl hareket ederse öyle çalışır.

    Ters yayda; Ön vites vites kolunu aşağı inince artar arka vites de aşağı inince artar.

    Düz yayda ise; Ön vites vites kolunu aşağı inince artar arka vites de aşağı inince azalır.
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.
  6. bisikletcanavari

    bisikletcanavari Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.779
    Beğeniler:
    1.377
    Seviye:
    Ters yay arka attırıcı ile bahsettiğiniz iki çeşit vites kolu kombinasyonunu kullandım. Küçük bir alışma devresinden sonra sorunsuz kullnabilirsiniz ;)
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.
  7. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.906
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Koyu yazı ile ifade ettigim şekilde çalışıyor aynen.. ve ben mekanik dualdeore kollarla kullandım ve hiçbir problem yaşamadan hemen alıştım ve bana daha rahat gelen bir sistem hala;) Titreşimli yollarda parmaklarınızı rahatlatıyor resmen! Kullanın kullanmazsanız kendinizden kıllanın:p..
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.
  8. zekixx

    zekixx Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    635
    Beğeniler:
    212
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Zeki
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    bende duz yay ile dual kontrol kollar kullaniyorum. kucuk bir alisma evresindne sonra rahatlikla kullaniyorsunuz. ben memnunum.
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.
  9. _kartal_

    _kartal_ Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    440
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bende de dual kontrollü ters yay vardı ve bazen karışıyodu özellikle yarışlarda daha çok karışıyodu
    şimdi düz yay var ve karıştırmıyorum:D:D
     
    Atahan Akıllı bunu beğendi.
  10. bryant

    bryant Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    294
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    dual kontrol kol kullanan arkadaşlarım var ve bir sorundan yakınıyorlar özellikle dağlık iniş eteplarda frenleme yaparken sarsıntıdan dolayı istemsiz vites geçişleri yaşanıyor bunu bir dipnot olarak belirtmek istedim