Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

teknik sorun

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında torres_9 tarafından paylaşıldı.

  1. torres_9

    torres_9 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    394
    Beğeniler:
    193
    Şehir:
    İstanbul-Caddebostan Street
    Seviye:
    arkadaşlar msnle ilgili bi sorunum var ben 7.5 kullanmak istiyorum ve msnim illaki 8.0 i live ı yükle diyor ama ben açıkcası 8.0 ı hayatta sevmedim çokta kötü msn 7.5 hem sade hemde hoştu napabilirim bi bilginiz varmı varsa yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler... yani amacım 7.5 kullanmak ve nasıl kullanabilirim??
     
  2. selfpower

    selfpower Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    378
    Beğeniler:
    100
    Şehir:
    izmit
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    sanırım eski msn sürümünü kullanımına izin vermiyor...bi yoluda yok açıkcası...
     
    torres_9 bunu beğendi.
  3. torres_9

    torres_9 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    394
    Beğeniler:
    193
    Şehir:
    İstanbul-Caddebostan Street
    Seviye:
    valla artık bill gates e kadar gitsekmi bilmiyorum:Dama inanın çok iğrenç 8.0 bana göre
     
  4. basar

    basar Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Kasım 2006
    Mesajlar:
    383
    Beğeniler:
    211
    Seviye:
    malesef ben de kullanamiyorum. Bugünden itibaren eski versiyonlara hizmeti durdurmuşlar. Trillian diye alternatif bir program var. İyi yanı yahoo messenger, ICQ vs. hepsini birarada kullanabiliyorsun.. Bir de GNU nun gnome messengeri var.
     
  5. msconfig

    msconfig Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.129
    Beğeniler:
    819
    Şehir:
    ist
    Seviye:
    ya recep kullan iste 8.0 i :)
    alisirsin ;)
     
  6. torres_9

    torres_9 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    394
    Beğeniler:
    193
    Şehir:
    İstanbul-Caddebostan Street
    Seviye:
    walla ben 7.5 imi çok özledim:(
     
  7. cruphasulie

    cruphasulie Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Haziran 2006
    Mesajlar:
    589
    Beğeniler:
    463
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Windows xp ile birlikte gelen windows messenger çalışıo onu kullanabilirsin,
    en sadesi o titreşim ve avatar bile yok :D.
    Msn messenger 8.1'e bende kıl oldum bu kadar zımbırtıyı kim ne yapsın alt tarafı
    konusmak için giriyoruz, çok gereksiz şeyler var ve ağır çalışan bir sürüm.
     
  8. selfpower

    selfpower Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    378
    Beğeniler:
    100
    Şehir:
    izmit
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    her format sonrası yeni bi sürümü çıkıyor ve iki saatde onu yüklenmesi için bekliyom,çok delirtici bi durum...
     
  9. torres_9

    torres_9 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    394
    Beğeniler:
    193
    Şehir:
    İstanbul-Caddebostan Street
    Seviye:
    ya bu bilgisayar teknikten anlayan arkadaşlar lütfen msnimi çok özledim inanın her şekilde takılıyo ve inanın hiç güzel değil zaten bilgisayarımda alışamadı bu şeye canım ya:D her dakka bekleyen isteğiniz var diyip duruyo saçma saçma yapmışlar
     
  10. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    75
    Seviye:
    Tarihi ve saati geri almayı dene..Belki :)
     
  11. klavyeci

    klavyeci Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    sivas
    Seviye:
    valla arkadaşım normalde istiyorsan 7,5 i de kullanabilmen lazım.dün bi arladaşın pcye yükledim 7,5.gayet iyi çalışıyor.elimde hazır 8.1 olmadığı için 7,5 yükledik.ilginç bir sorun yani.