Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

tekerdeki sekme...

Konu, 'Tekerlekler' kısmında ugur_beldeyama tarafından paylaşıldı.

  1. ugur_beldeyama

    ugur_beldeyama Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    arkadaşlar benm bisikletimin arka lastiği çok sekiyor acaba iç lastikten olabilirmi yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler... :D
     
  2. ugur_beldeyama

    ugur_beldeyama Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    arkadaşlar yorum lütfen. :)
     
  3. SALİH TUNÇKIRAN

    SALİH TUNÇKIRAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    137
    Şehir:
    MERSİN
    Seviye:
    iç lastik sekme yaptırmaz. lastiğin janta tam oturduğundan emin ol.kontrol et. lastik yanağında bulunan çizgi sayesinde kontrol edebilirsin. sorun yok ise dış lastik keteb kırmış demektir.
     
  4. ugur_beldeyama

    ugur_beldeyama Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    yorumunuz için teşekkürler deneyeceğim. yalnız janttan olma ihtimali varmı?
     
  5. özel

    özel Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    92
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    BALIKESİR
    Seviye:
    Salih beyin dediği gibi dış lastik oturmamış olabilir kontrol edip oturmamışsa havasını indirip tekrar şişir. Dış lastik yerine tam oturmuş olmasına rağmen zıplatıyorsa jantının akordu kaçıktır.
     
  6. ugur_beldeyama

    ugur_beldeyama Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    bisikleti yeni aldım hiç iç lastiği felan açmadım ...
     
  7. özel

    özel Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    92
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    BALIKESİR
    Seviye:
    bisikletin arka kısmını havaya kaldırıp boşta tekerleği çevir fren pabuçlarının janta deydiği yerden gözle takip et. jantında akordsuzluk olabilir fren pabucunu hiza alıp görme şansın olabilir.
     
  8. Ahsen Okyay

    Ahsen Okyay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    895
    Beğeniler:
    770
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    %1.000.000 jant akord ayarın bozulmuş. Akord ayarı yapman veya yaptırman gerekiyor.
     
  9. ugur_beldeyama

    ugur_beldeyama Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    yorumlarınız için teşekkürler. o zaman doğruca bisikletçiye gidip akord ayarı yaptırmalıyım...:)
     
  10. ugur_beldeyama

    ugur_beldeyama Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    yorumunuz için teşekkürler ama yeni bisikletlerde böyle şeyler olması biraz tuhaf değilmi sizce.?
     
  11. özel

    özel Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    92
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    BALIKESİR
    Seviye:
    montajda herşey sıfır ayarında yapılmaya biliyor. çalışıyor olması yeterli. o nedenle ilk kurulum için servisleri öneriyorlar. kaçık ayar varsa ayarlamaları için.
    Ayrıca hepsi sıfır ayarında olsa bile 1-2 ay içerisinde ayarlarda kayma olacaktır. bütün parçaların birbirine alışma durumunda jant tellerinde gevşeme vites tellerinde uzama gibi durumlar ortaya çıkıyor.
     
  12. ugur_beldeyama

    ugur_beldeyama Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    evt onu denedim ve akord ayarı gerekiyor. ama yeni bir bisikletin akord ayarının bozuk olması sizcede ttuhaf değilmi?
     
  13. ugur_beldeyama

    ugur_beldeyama Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    yorumlarınız için teşekkürler.
     
  14. Ahsen Okyay

    Ahsen Okyay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    895
    Beğeniler:
    770
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    Yeni alınmış bir bisiklette eski kullanılan bir bisiklete göre sorun çıkma ihtimali daha yüksek. Nedeni montaj sırasında seri-hızlı imalat için yapılan işlemler ilk haftalarda karşımıza sorun olarak çıkıyor. Bunlar genellikle fren ayarları-vites ayarları-akord bozuklukları şeklinde oluyor. İlk ayların sonunda yapılan rutin bakımında bu sorunlar düzeltiliyor ve bisikletinizden daha fazla verim alma süreci başlıyor. Tabi her bisiklet için bu söz konusu değil. Ama genelde bu şekilde bir durum sözkonusu.

    Ayrıca akord bozukluğu her zaman başınıza gelebilecek bir durumdur. Kaldırımlardan sert çıkışlarda, bisikletle atlamada zıplamada kısacası janta aşırı baskı yapacak durumlarda akord problemi karşınıza çıkabilir. Bisikletçiler genelde akord ayarınla uğraşmayıp jantı komple değiştirme yoluna gidiyorlar :) Buna da dikkat edilmesi gerekir.
     
  15. ugur_beldeyama

    ugur_beldeyama Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    bilgileriniz için teşekkürler iyi forumlar.
     
  16. Koray06

    Koray06 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Haziran 2012
    Mesajlar:
    246
    Beğeniler:
    90
    Şehir:
    Ankara-Natoyolu
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Değil. yeni bisikletler kullanıcının ağırlığına göre şekillenir. ( tamam oyun hamuru değil bu ama küçük oynamalar olur. ) İlk bakımda bu giderilir. 2. bakımda ilk bakımda giderilenden çok daha az bir ayar bozulması görülür. ondan sonra ciddi badirelerde bozarsın ancak ayarları.