Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Tebrikler microsoft çok teşekkür ederim!

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Enes ÇALDIR tarafından paylaşıldı.

  1. Enes ÇALDIR

    Enes ÇALDIR Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    Gaziantep
    Seviye:
    Sevgili arkadaşlar resimde görmüş olduğunuz wireless Microsoft marka fareyi 5 ay önce aldım. 40 tl para saydım kalitelisi olsun microsoft olsun dedim teknosadan aldım. Bilgisayar aksesuarlarının kalitesi konusunda takıntılıyımdır. Fakat faremin belli bir süre sonra rengi bozuldu solmaya kararmaya başladı arka kısımları ve yanındaki plastik kısımlar soyulmaya başladı. Hayır kemirsem üstünde tepinsem tamam ben yaptım derim ama normal kullandım yani. Neyse dedim koskoca firma bunu kabullenmez yenisini verir heralde götürdüm garantiye. 2 saat teknosa çalışanlarının lakayıt tavırlarıyla haşırneşir olduktan sonra faremi "renginin solması ve yanlarının aşınması" sebebi ile garantiye verdim (aynı anda sony kulaklığımın da ses kalitesinde düşme olduğunu belirtip garantiye verdim adamlar 2 gün sonra kulaklığın içini değiştirip yolladılar paşalar gibi) neyse aradan günler geçti neredeyse 1 ay olacak. Bugün mesaj geldi ürünü alabilirsiniz diye. Gittim ve gördüklerime inanamadım. Eski fareyi geri yollamışlar ve üzerine hata görülemedi yazmışlar...

    Ben sana sorarım kardeşim sen körmüsün. Kör olsanda dokunsan yanlarının bozulduğunu yine anlarsın. Naptım ben farenin üstündemi tepindim de bunu yaptım? Hayır iyi göremedin de bunu 25 gündemi göremedin beni bekletiyosun faresiz.

    Demek Microsoft kendine bu kaliteyi yakıştırıyor ki malını değiştirmeye tenezzül bile etmiyor. Eğer öyleyse tamam derim kaliteli mal satmıyorsan bozulmasına bişey diyemem de ben bir fareye 40 tl vermişsem sağlamlığını sorgularım... 40 tl az para değildir. 80 somun ekmek 20 kilo çilek 7 kasa domates demektir. Parası olmayan yada asgari ücretle çalışan biri için çok para demektir. Ben bir mala bu parayı veriyorsam karşılığını da beklerim...

    Arkadaşım 15 liraya fare aldı adam sabah akşam oyun oynuyor farede hiç bi problem yok!

    Bundan sonra sizde Microsoft ürün alırken biraz düşünüp alın.

    [​IMG]
     
    T0LGA bunu beğendi.
  2. Serden Us

    Serden Us Onursal Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    2 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.762
    Beğeniler:
    1.540
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Amoeba
    Seviye:
    Özellikle klavye ve fare konusunda çeşitli marka ve modeller denedim. Ve her ne aldıysam mutlaka bozuldu. Ama yüzeysel deformasyon, ama elektronik arıza.

    Bu aletlere aşırı para dökmeme taraftarıyım. Biri 2 yıl gidiyorsa daha iyisi 2,5 yıl gidiyor. 3-4 aydır HP wireless set kullanıyorum, bakalım o ne zaman bozulacak.

    Garanti konusunda, yüzeysel eskimeler garanti dışı demek ki. En azından Microsoft için öyle olduğunu öğrenmiş olduk.
     
  3. zafersidal

    zafersidal Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    950
    Beğeniler:
    666
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    bence suçu microsoft yerine satın aldığınız yere atın. gidin tekrar derdinizi anlatın sonuç alamazsanız microsofta mail atın forumdan bir arkadaşın microsoft ile doğrudan iletişim kurması sonucu kullanıcı hatası olmasına rağmen ücret almadan değişim yapmışlardı diye hatırlıyorum. bir sorunun garantiye girip girmiyeceği tamamiyle ürünü satan yer veya teknik servisin elinde.
     
  4. Tolga Ahıskalıoğlu

    Tolga Ahıskalıoğlu Üye

    Kayıt:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Benim isim gereği tüm gün pc basında oldugumdan klavye ve mouse konusunda takıntılıyım. Zamanında 100 TL civarında para verip vatan bilgisayar dan Logitech G7 almıstım. Bir müddet sonra mouse a her tek tıklamamda cift tıklama yapıyordu ne kadar sinir bozucu değil mi ? Vatan'a oradan servise 20 gün bekle falan derken bir sorun bulamamıs beyfendiler. Ne mi yaptım Logitech e bir mail, adamlar bana Almanyadan 3 gün içinde yeni mouse a kavustum. Ayrıca ellerinde G7 olmadıgı icin neredeyse 2 katı bedelde mx revolution gonderdiler. Bence sende microsoft'a mail at..
     
    N.Erdem TUGRAHAN ve Deniz bunu beğendi.
  5. Tolga Ahıskalıoğlu

    Tolga Ahıskalıoğlu Üye

    Kayıt:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Arkadas benden once cevaplamıs. ;)
     
  6. Enes ÇALDIR

    Enes ÇALDIR Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    Gaziantep
    Seviye:
    Adamlar yollamışlar microsoftun yetkili servisinden raporla geldi alet. Raporda "Hata bulunamadı yazıyor"
     
  7. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    O microsoft değil :) Yurtdışındaki olanı :) Burada kimse malına leke sürdürmez cebinden çıkacak korkusu ile...
     
    N.Erdem TUGRAHAN bunu beğendi.
  8. Enes ÇALDIR

    Enes ÇALDIR Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    Gaziantep
    Seviye:
    Tamam hemen mail atıyorum yurtdışındaki microsofta. Bakalım ne diyecekler?
     
  9. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Türkiyedekinden daha makul yaklaşacaklardır emin ol...
     
  10. Serden Us

    Serden Us Onursal Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    2 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.762
    Beğeniler:
    1.540
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Amoeba
    Seviye:
    Madem durum öyle...
    Peki biz Türkiye'deki firmalara ve firma uzantılarına ne zaman güvenebileceğiz? Ya da güvenebilecek miyiz?
    Ticaret konusunda niye bu kadar sıkıntı çekiyoruz anlamıyorum.
     
  11. Emre Yıldız

    Emre Yıldız Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.340
    Beğeniler:
    579
    Şehir:
    Denizli-Isparta
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    aynı fare bendede var sağ ve soldaki lastikler sanki sigara içilen bir ortamdaymış gibi sarardı soldu.Diğer kablosuz mause lere gorede çekim gücü çok düşük arkadasta everst marka var 4 metreden çekıyor benım kı duracell pille 1 mt zor algılıyor.
     
  12. Tolga Ahıskalıoğlu

    Tolga Ahıskalıoğlu Üye

    Kayıt:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Evet bu ayrım onemli. Ben direkt Logitech in sitesindeki support bolumüne yazmıstım. Sende Microsoft'un ilgili donanım icin support sayfasına yazmalısın.
     
  13. Emrah Pektaş

    Emrah Pektaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    487
    Beğeniler:
    361
    Şehir:
    Balıkesir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Merhaba

    Güvenerek aldığım Microsoft klavyem birkaç senede bozuldu, tuşları basmamaya başladı.Garanti süresi dolduğundan koydum bir kenara yeni klavye aldım.Büroda uzun süredir kullandığımız çok daha ucuz olan A4tech klavye ve mouse lar hala sapasağlam ayrıca halen kullandığım mouse da A4tech ve bozulan klavyemin en az iki katı süredir kullanıyorum.Yüzeysel aşınma dışında hiçbir problemi yok.Ben de klavye ve mouse a fazla para verme taraftarı değilim ve bir daha Microsoft çevre birimi kesinlikle almam.
     
  14. Ali Menemen

    Ali Menemen Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.959
    Beğeniler:
    2.997
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    6 sene önce aldığım bilgisayarda Logitec hoparlör, klavye ve mouse var. Hala kullanıyorum, ne bir tuşlarında solma oldu nede bozuldu. Bence microsoft a sadece yazılım olarak güvenmeliyiz, donanımları başka firmalardan alın.
     
  15. Ali ATAY

    Ali ATAY Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    134
    Şehir:
    Maltepe
    Seviye:
    vurun ama öldürmeyin 3 yılı aşkın süredir arkadaşın resmini koyduğu fareyi kullanıyorum ve hatta şuan bile herhangi bir yıpranma soyulma söz konusu değildir en ufak problem de yaşamadım. istiyosanız resmini de eklerim. bana sorarsanız ürünü aldığınız firma çinde fasonunu yaptırıp satıyor. çünkü aynı ürünle anlatılanların hiçbirini yaşamadım.
    büyük bir artısı ise oda parfüm makinasından çıkma pil takarak kullanmama rağmen aylarca pili bitmiyor
     
  16. müjdat dede

    müjdat dede Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2009
    Mesajlar:
    711
    Beğeniler:
    447
    Şehir:
    İSTANBUL/ÇEKMEKÖY
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    arkadaşlar bu konuda Hoperlör,Klavye Mause Camera v.s alacaksam Garanti, ipşçilik,Malzeme Kalitesi, ve Müşteri Memnuniyetinde
    Logitech' i Tek geçerim. eğer Logitech de Sorun Yaşayan Varsa Ve sorununu Halletmiyorlarsa Hemen Yardımcı Olurum yeterki Elinde Faturası Olsun
    En Fazla 4 Günde Sıfırı Kargo İle Elinde Olmuş Olur ve Kargo ücreti bile ödemeden
     
  17. Enes ÇALDIR

    Enes ÇALDIR Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    Gaziantep
    Seviye:
    Maili attım Microsofta bakalım ne diyecekler?
     
  18. Semican Baydur

    Semican Baydur Bisikletkolik

    Kayıt:
    7 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğeniler:
    490
    Şehir:
    Antalya Merkez Uğraş: Xc
    Seviye:
    Bence microsoft yazılımdan baska iyi bir şey yapamıyor en iyisi logitech ve a4tech x7 mouse kullanıyorum süper ötesi bir mouse..
     
  19. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    enes senin ingilizce iyiydi benim bildiğim yaz iki satır microsofta ayrıca şikayetim var sitesinede yaz büyük firmaların orayı okuyan adamları var birde özel olaccak ama hasan abiye selam :)
     
  20. thomisus lx

    thomisus lx Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.004
    Beğeniler:
    2.148
    Seviye:
    microsoftun uzmanlık alanı işletim sistemi ve yazılımlar. donanım değil. giantın işi bisiklet tasarımı, giyim değil. ama üzerinde giant yazıyor diye eldiven alıyor muyuz? evet. tchiboya göre nispeten kaliteli mi? evet ama giant ayrı bir atolyede yaptırıyorsa ek bir fabrika kurması gerek ve bu da maliyet demek. fason ürettiriyor. fason üreten bir yere üzerine giant bas diyor. microsoftta da durum bu olsa gerek. 400 dolarlık bir ofis paketinin fiyatıyla 30 dolarlık malın fiyatını kıyaslarsak hadi farenin hepsi kar olsun. işi fare klavye olan bir logitech markası a4 markası dururken microsoft almamak lazım. sözün özü, lcd paneli lg ve samsung üretir ama en pahalısını sony satar. işte öyle. bu kadar reklam yeter. microsoftun bu arkadaşın sorununu derhal çözmesi lazım ya da bu fare klavye işini bırakması gerekiyor.