Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

TCHIBO'dan alışveriş mi? Asla!

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında Çetin ŞAHİNÖZ tarafından paylaşıldı.

  1. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Arkadaşlarım alışverişlerimizde Tchibo dan aldığımız üründe sorun çıkana kadar her şey iyi.
    Ancak son aldığım ürün kutusu açık, kullanılmış olarak geldi.

    Çağrı merkezini arayarak Kargo ile geri gönderdim, şikayet kaydı aldılar, kayıt silindi bulunamıyor.
    Gönderdiğim ürün 4 gündür Yurtiçi kargo AKSE şubesinde bekletiliyor teslim alınmıyor.
    İade işlemleri 10 gün sürer diyorlar. Tabii teslim almaya keyifleri olduktan sonra başlayacak bu süre.

    Çağrı merkezi insanı sinir hastası yapacak gibi isim var soyadını vermiyorlar.
    Konuşmalar kayıt oluyor, kayıtlar yok. Telefonda ürünün ne zaman gönderileceğini bile söyleyemiyorlar.

    Bu firmanın Almanya da ki tchibo olduğuna inanmak çok zor.
    Bu şekilde tchibo dan asla alışveriş yapmayacağım.

    Aynı şeyi yaşayanlar var ise lütfen yardım paylaşsınlar.
     
    Deniz bunu beğendi.
  2. Saim Karagöz

    Saim Karagöz Kıdemli Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    352
    Beğeniler:
    371
    Şehir:
    KOCAELİ-SAMSUN
    Seviye:
    @Çetin ŞAHİNÖZ Daha önce yaptığım alışverişlerde ben herhangi bir problem yaşamadım. İade ettiğim ürünlerinde para iadesini yaptılar. Hatta bir keresinde eldiven almıştım kullandım beğenmediğimi belirttim mağazadan geri iade ettim paramı hemen geri ödediler. Kullanıp beğenmediğin ürünü bile geri iade edebiliyorsun. Senin problemin anladığım kadarıyla kargo şirketinden kaynaklanıyor. Kargo şirketi ürünü teslim etmiyorsa firma neden gidip ürünü alsın.
     
    pilot bunu beğendi.
  3. Onur Öztürk

    Onur Öztürk Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    165
    Beğeniler:
    188
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Claud Butler
    Seviye:
    İnternet üzerinden 10'a yakın alışverişim oldu herhangi bir sıkıntı yaşamadım. İadelerimde oldu. Hatta aldığı ürünü kullanmadan 2 sene sonra iade edip parasını alan dahi var.
     
  4. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Paylaşımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
    Bu duruma göre benim ürün için neden böyle yaptılar anlayamıyorum.
    Kargo şirketi bir ürünü neden 4 gün teslim etmesin ki onlar da para kazanıyor sonuçta.
     
  5. Deniz

    Deniz Üyeliği iptal edildi.

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.354
    Beğeniler:
    3.721
    Şehir:
    Fahrettin Altay, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Yurtiçi Kargo benim de internetten aldığım bir üründe bunu yaptı. 7 gün, tam 7 gün kargo piyasada yoktu. İnternetten kargo numarasını sorguluyorum, ürün bulunamadı diyor. Firmayı arıyorum kargoya teslim ettik deniliyor. Yurtiçini arıyorum kayıtlarda yok, firma ürün satışını iptal etmiş, ürünü geri çekmiş olabilir deniliyor. Sürekli iki tarafla da telefonda kavga ederken 9. gün kargo geldi. Yurtiçi denilen firma kargoyu mu kaybetti ne yaptıysa bir şekilde gecikmeli getirmişti. Hemen arayıp kargoyu şikayette bulundum, dönüş olacağını söylediler, dönen yok tabi.

    Bana kalırsa suç bu rezalet beş para etmez Yurtiçi Kargo firmasındadır.
     
    Ahmet-E bunu beğendi.
  6. umito

    umito Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    9 Ocak 2011
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    112
    Şehir:
    ANTALYA
    Seviye:
    Bütün kargolarda durum aynı , sanki devlet kurumu(kaldı ki devlet kurumlarındaki umursamazlık kabul edilemez ) adamlar hiç umursamıyor ama neden ?
    Çalıştırdıkları elemanlar o yoğun tempoda kas gücüyle,sıcakta sogukta saatlerce çalışıp asgari ücret alıyorlar sonuçta meleke sahibi insan bulamıyor en vasıfsız tipleri kurye olarak alıyorlar(tabi hepsini kapsamaz mutlaka muhtaç mecbur iyi insanlar da vardır) Sonuç çok basit az parayla yapılan kalitesiz iş işçilik her kargoda problem problem..

    Ben de Çibo'dan (Tchibo) alışveriş yaptım çok ta memnun kaldım. Tahminim olay kargodan kaynaklanıyor.Ya da olur ya kırkta yılda bir sorun çıkar belki de.Geçmiş olsun Mağduriyetiniz devam ediyorsa elinizde bulunan evrak,fotograf ATF(Ambar tesellüm fişi) belgelerle Tüketici hakem heyetine bir dilekçe ile başvurabilirsiniz.Uzun bir süeç geçer ama sonuç tarafınıza gelir.

    Saygılar.
     
    muratcodek bunu beğendi.
  7. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Fikirlerinize çok teşekkürler arkadaşlar.
    Benim en çok kızdığım nokta gönderdiğim şube zaten tchibo nun deposunun içinde olan bir yer.
    tchibo da kargoyu biz oradan alıyoruz, yoğunluktan alamamıştır arkadaşlar diyor.

    eh el insaf 4 günde 100m öteye gidip kargomu teslim alıp iade işlemimi başlatamıyorsa tchibo adını değiştirsin yani..
     
  8. tolga akyol

    tolga akyol "En iyi bisiklet, sahip olduğun bisiklettir."

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    23 Eylül 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğeniler:
    462
    Şehir:
    sakarya
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Yurt içi kargoyu en az 10defa şikayet etmişimdir. Adapazarı şubesini. Hiçbirine yanıt gelmedi.
     
    Deniz ve muratcodek bunu beğendi.
  9. muratcodek

    muratcodek Forum Demirbaşı

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    31 Aralık 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğeniler:
    157
    Şehir:
    Eskişehir,İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Yurtiçi Kargo pişmanlıktır. Yurtiçi ile yaşadığım sorunları yazmaya kalksam desten olur.Defalarca şikayet ettim ama sonuç tabi ki değişmiyor.Malesef arkadaşın da belirttiği gibi hemen hemen hepsi böyle.
     
    Ahmet-E ve Deniz bunu beğendi.
  10. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Bu durumda yurtiçi kargo ile çalışıyor olması tchibo nun hatası.
    Demek ki yurtiçi kargo yüzünden tchibo kullanıcıları daha çok sorun yaşayacak.
     
  11. sezgin tire

    sezgin tire Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Ocak 2013
    Mesajlar:
    336
    Beğeniler:
    280
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    benim de çibo dan bisiklet için tekstil vs gibi av.lerim oldu, keza nike-adidas vs den de oldu...

    tüm bu tecrübelerden sonra şuna karar verdim bisiklet için tekstil ekipman vs gibi ürünleri sadece bisiklet için satış yapan veya sadece spor ekipmanları üreten/satan yerlerden almak lazım.

    misal decathlon bisiklet bölümü, atlas kamp benzeri siteler veya bisikletçilerden a.v. yapacağım bundan sonra. kahve satan yerden içlik mi alınır !
     
  12. Hasan Saylık

    Hasan Saylık Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.209
    Beğeniler:
    1.765
    Şehir:
    Aydın, Karacasu
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Kendilerini kendilerini şikayet edersek sonuç gelmez ben D-smartla soru yaşadım Bilgi teknolojileri şikayet mesajını yazdım herşeyi istediğim gibi yazdılar hatta kendileri aradılar. Adamlara zaten şikayetleri görmezden gelin diye şirketin kendileri söylüyor.
     
  13. hakankut

    hakankut Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    60
    Şehir:
    İZMİR
    Adı:
    Hakan
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    aynen sorun yurtiçi kargo benimde başıma çok geldi. Tabii firmanında yurtiçi ile devam etmesi sorun.
     
  14. Onur Ali İmren

    Onur Ali İmren Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ekim 2012
    Mesajlar:
    949
    Beğeniler:
    747
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Daha üst yetkililere mail atmayı denediniz mi? Almanlar önem verir müşteri memnuniyetine..
     
  15. hlksnrr

    hlksnrr Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    21 Ocak 2015
    Mesajlar:
    479
    Beğeniler:
    557
    Şehir:
    ANKARA
    Adı:
    Haluk ŞENER
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Bu durum kargo şubelerinin işgüzarlığından kaynaklanıyor ama her şube böyle örneğin Atatürk Orman Çiftliği Yurtiçi Kargo şubesinden inanılmaz memnunum
    şuana kadar hiç gecikme, yanlışlık yapmadan her paketi teslim ettiler ve şube çalışanları gerçekten güler yüzlü ben kendi mahallemdeki şubeden çok memnunum ama eve 3 km uzaklıktaki başka kargo şubelerinin 7 günde paketimi getiremeyip şubede beklettiği de oldu.
     
  16. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @Onur Ali İmren aynen dostum, ama her sorunda almanlara kalacaksak yandık bu tchibo dan:(
     
  17. Onur Ali İmren

    Onur Ali İmren Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ekim 2012
    Mesajlar:
    949
    Beğeniler:
    747
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    çalışanlar türk ondan:krsn:
     
  18. Ahmet-E

    Ahmet-E Kıdemli Üye

    Yaş:
    47
    Kayıt:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    231
    Beğeniler:
    290
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Lapierre
    Seviye:
    Eve hiç uğramadan,''alıcı adreste bulunamadı'':Bir yurtiçi klasiği.
     
  19. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Yani hiç mi vicdan yok bu adamlarda, çok önemli bir şey olabilir, çok kişisel değeri olan bir ürün olabilir
    Kendilerini hiç mi alıcı yada gönderici yerine koymuyorlar,

    Tada tchibo neden biz kargoladık yada kargo bize getirmiyor bize ne diye davranıyor.