Bahadır Gürel
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 7 Haziran 2011
- Mesaj
- 2.067
- Tepki
- 7.945
- Yaş
- 55
- Şehir
- Maltepe/İstanbul
- İsim
- Bahadır Gürel
- Bisiklet
- Geotech
Arkadaşlar selam,
Geçen hafta iki farklı bisiklet parçasını iki farklı internet sitesinden siparişini verdim. İkisi de 3 Mart'ta postaya verildi. eBay'den satın aldığım, kargo dahil 50 USD'lik ürün bugün ulaştı. Bu ürünün siparişinden bir gün önce Amazon'dan sipariş ettiğim, kargo dahil 100 USD'lik üründe bir sorun çıktı. Ürünü Tayvan'da bir firma satıyordu ve lojistiğini Parcel yapıyor.
Parcel bana bir mesaj gönderdi. Ülkemizdeki bir sınırlama nedeniyle (bir kişi yılda 5 ürün sipariş verebilir), vatandaşlık numaramı sitelerine girmemi istedi. Bunu verdim. Bir-iki gün geçince Parcel'e durumu sordum. Aldığım yanıt şu: 'Henüz biz de sürecin tamamlanmasını bekliyoruz'. Ürün bir türlü bekleme aşamasından çıkmadı. Bu normal midir? Ayrıca, diğer üründe neden bununla karşılaşmadım?
Not: Bu yıl yurtdışından sadece bu iki ürünü satın aldım.
Geçen hafta iki farklı bisiklet parçasını iki farklı internet sitesinden siparişini verdim. İkisi de 3 Mart'ta postaya verildi. eBay'den satın aldığım, kargo dahil 50 USD'lik ürün bugün ulaştı. Bu ürünün siparişinden bir gün önce Amazon'dan sipariş ettiğim, kargo dahil 100 USD'lik üründe bir sorun çıktı. Ürünü Tayvan'da bir firma satıyordu ve lojistiğini Parcel yapıyor.
Parcel bana bir mesaj gönderdi. Ülkemizdeki bir sınırlama nedeniyle (bir kişi yılda 5 ürün sipariş verebilir), vatandaşlık numaramı sitelerine girmemi istedi. Bunu verdim. Bir-iki gün geçince Parcel'e durumu sordum. Aldığım yanıt şu: 'Henüz biz de sürecin tamamlanmasını bekliyoruz'. Ürün bir türlü bekleme aşamasından çıkmadı. Bu normal midir? Ayrıca, diğer üründe neden bununla karşılaşmadım?
Not: Bu yıl yurtdışından sadece bu iki ürünü satın aldım.