Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

tanışalım

Konu, 'Ege Bölgesi' kısmında yasin_oren tarafından paylaşıldı.

  1. yasin_oren

    yasin_oren Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    kütahya
    Seviye:
    slm arkadaşlar ben ömer yasin ören mtb yarışcısıydım hala koşan arkadaşlarıma selamlar beni tanımayanlarla tanışalım :in:
     
  2. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    slm abicim hoşgeldin iyi vakit geçirmen dileklerimle
     
  3. yasin_oren

    yasin_oren Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    kütahya
    Seviye:
    arkadaşlar ben ve bisikletim kırıkkale yarışından önce bu yarışta 3.olmuştum


    [​IMG]
     
  4. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    aramıza hoşgeldin umarım iyi vakit geçirirsisin
     
  5. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.217
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Aramızda yarışçı arkadaşları görmek güzel, hoşgeldin.
     
  6. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    hoşgeldin kardeşim.....
     
  7. nuriaktürk

    nuriaktürk Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.525
    Beğeniler:
    1.474
    Şehir:
    cappadocia ürgüp
    Seviye:
    hoş geldin aramıza
     
  8. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    abi sana demiştim burası çok güsel bi yer diye
     
  9. deniz çelik

    deniz çelik Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Kasım 2006
    Mesajlar:
    578
    Beğeniler:
    204
    Şehir:
    kırşehir
    Seviye:
    sizleri forumda görmek bizlere huzur veriyor
     
  10. trek8500

    trek8500 Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    28
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    aramıza hoş geldın
     
  11. kıvanç kaynak

    kıvanç kaynak Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Eylül 2006
    Mesajlar:
    420
    Beğeniler:
    109
    Seviye:
    hoşgeldin yasin abi