Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Süpermarkette bisiklet satışı:)

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Gürsel A. tarafından paylaşıldı.

  1. Gürsel A.

    Gürsel A. Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.403
    Beğeniler:
    2.248
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    İşte size bir marketimizin kataloğundan alıntı:
    Önce "bisikletçi"nin ifadeye bakın.. Sonra sele yüksekliğine.. Sonra da bisikletin çatalına bakın bakalım ; ne göreceksiniz...:)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bu fotodaki bisikleti alacak çocuğun vay haline:) (çatala dikiz:) )
     
    Hasan Çağri ve Tugfox bunu beğendi.
  2. boreas

    boreas Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    533
    Beğeniler:
    169
    Şehir:
    Edirne
    Seviye:
    maşa nasıl öle ya :D nasıl dengede duruyor o bisiklet anlamadım. adamın hali perişan. nesine 1yıl garanti veriyolar acaba?:D :D :D
     
  3. Tugfox

    Tugfox Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    1.096
    Beğeniler:
    1.278
    Şehir:
    Goztepe/Istanbul
    Seviye:
    Fren kollarinin açıları içler acısı.. Amortisor deseniz soylenecek laf yok.. Olmaz boyle sey..

    Adamin surat ifadesini de gecenin sakasi olarak kabul ediyorum :D

    Harika paylasim, tesekkurler Gursel abi :)
     
  4. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Gürsel Abi bunlar ne böyle :D
    10 dk.dır gülüyorum... Çok sağol valla...
     
  5. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Ben bu adamlara ne diyim abi.... En iyisi .............. yazıyım boşlukları siz doldurun...
     
  6. OzgurIskin

    OzgurIskin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2006
    Mesajlar:
    298
    Beğeniler:
    230
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Harbi tam extreme ahahaha :D:D
     
  7. deutz

    deutz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    4 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    495
    Beğeniler:
    310
    Seviye:
    Ise biraz heyecan katilmis hepsi bu bence:D:D:D
     
  8. murattaner

    murattaner Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    İçerenköy/Ataşehir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Yabana atmayın arkadaşlar,bu marketimizin ülkesinde dünyanın en önemli bisiklet turu "Tour de France" yapılıyor :)
     
  9. Baki Berk Kayalar

    Baki Berk Kayalar Onursal Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.594
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    TCDD 1. Bölge - İzmit
    Seviye:
    Çatalı ters takmışlar:)
     
    Uğur Taşdemir bunu beğendi.
  10. Bulunmaz

    Bulunmaz Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Ankara-Isparta
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    hahahehüü:D :D :D süper yaa teşekkküür edriz..
     
  11. mutu88

    mutu88 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    evet bende bir gariplik var diyordum
    hehehehe
     
  12. dümenci

    dümenci Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2006
    Mesajlar:
    376
    Beğeniler:
    230
    Şehir:
    oldcity
    Seviye:
    Abi çok garip bişey değil bu zaten yurdumuzda çok böle bisikletler ama garanti vererek halkı kandırmış oluyorlar,alımına teşvik ediyorlar bu şekilde...
     
  13. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    insanların güvenliklerini hiçe sayıyorlar,., bisiklet hakkında yorumsuz:D :D :D :D
     
  14. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.486
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Alttaki bisikletin adı "terminatör".
    Gerçekten sürücüsü olacak çocuğun olan veya olabilecek bütün bisiklet sevgisini "yokedebilir"
     
  15. Baki Berk Kayalar

    Baki Berk Kayalar Onursal Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.594
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    TCDD 1. Bölge - İzmit
    Seviye:
    Adam bununla spor yapacağına evde şınav çeksin daha iyi olur. Hiç olmazsa adamın bir tarafları daha az acır.

    Böyle bir bisikleti gerçek araziye çıkarsak altımızda tarumar olur. Tek kullanımlık bisiklet şekline bürünür. Araziden tek parça çıkarsa bisiklet gerçekten "x-treme" kabul edilebilir. :)
     
  16. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Reklam adamı rezil de eder Vezir de eder desek olur mu :)

    baya güldüm Gürsel abi teşekkürler paylaşım için :)
     
  17. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    ehehe gercekten koptum o açılara :D
     
  18. sönmez

    sönmez Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2004
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    248
    Seviye:
    Gürsel abi çok önemli bir noktaya değinmiş.Bence bu gülünecek değilde ağlanacak bir olay.Marketler bisiklet sattıkça bu olaylar çokça yaşanacak.İşte asıl trajedi bisikletin bisikletçiler harici yerlerde satılması.Satılabilir onu engelleyemeyiz ama öyle yerlerden bisiklet alınması konusunda herkes birşeyler yapmalı diye düşünüyorum.
     
  19. Selim Çam

    Selim Çam Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.905
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    36 YTLLik çocuk bisikleti, 1 sene garantili. 36 YTLYi aya bölün ayda 3 ytl yapar. Güne bölün 10 ykr yapar. Varoşlarda günlüğü 10 ykrye çocuğunu insanlar mutlu ediyor. Ki çevremdeki tüm çocuklar çin malı bisikletlere biniyor zengini fakiri. Ki parçalasalar anca arka destek tekerleri parçalıyorlar. Bisiklete birşey bile olsa zaten bir sene garantisi var. Müdavimi boyda bir bisikleti almaya kalksalar 5-6 katı fiyat. Ki onun da destek tekerleri günlük kullanımda parçalancaktır.

    Çift amortisörlü bisiklet olayına gelecek olursak da orada hem fikirim. O tamamen gözboyama, başka bir şey değil.
     
  20. dawson_46

    dawson_46 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Ekim 2006
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    377
    Şehir:
    Kahramanmaraş
    Seviye:


    Tebrik ederim...