Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Suluk, kask ve km saati arıyorum.

Konu, 'Takas ve Aranıyor Arşivi' kısmında mertceo tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. mertceo

    mertceo Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    .
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Selamlar,

    Suluk ve suluk kafesi arıyorum. Suluğumuz termostatlı olmasını istiyorum. Plastik olmayacak. Sıcak koyunca sıcak kalması ve soğuk su doldurunca soğuk kalma özelliği oluyor bu termostatlarda o özelliklerden arıyorum.

    Ayrıca uygun fiyattan orta halli bir kask arıyorum.
    Çok uygun fiyattan da km saati aramaktayım. Dijital fazla fonksiyon özelliğine gerek duymuyorum.

    Bütçem sınırlıdır, istanbul içi elden veya diğer şehirlerden kargo ile alabilirim uygun fiyattan arıyorum arkadaşlar lütfen bozuk ürün satmaya kalkışmayın.

    Tüm malzemeler; [​IMG]

    Takılacaktır; yeni aldım bu yüzden yardımlarınıza ihtiyacım var. Parasal olarak da çok nakitim yok. Uygun tutan arkadaşlar ile alış verişimi gerçekleştirmek istiyorum. Hatta ihtiyacı olmayan varsa işi ticari yöne dökmeyen kişiler varsa harika olur çünkü benim ihtiyacım var.

    Sevgiler,
    Hayırlı işler. Bol pedallamalar. :in:
     
  2. berk41

    berk41 Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    157
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    Kocaeli
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Selam, elimde bir suluk var istediğin özellikte birazdan resmini özelden atacağım. Ayrıca bende kask aramaktayım :)
     
  3. mertceo

    mertceo Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    .
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Suluk kafesi de var mıdır acaba? :)

    Yani suluk ve suluk kafesiyle gerekli de o bakımdan söylüyorum. Tek ihtiyacımı görmez çünkü hocam. :)
     
  4. Gökhan Sümer

    Gökhan Sümer Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Kasım 2011
    Mesajlar:
    192
    Beğeniler:
    43
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Kargo bana ait olacak şekilde bion marka wireless kilometre satabilirim 40tl

    Ortalama hız, toplam yol, süre falan var.
     
  5. mertceo

    mertceo Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    .
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    suluk ve suluk kafesi için vereceğim fiyat 15-20 lira arasıdır arkadaşlar.

    Km saati içinde 15-25 lira gibi bütçem var. Kask için para kalmadığı için kask ilerleyen zamanlarda alacağım.
     
  6. Furkan Çınar

    Furkan Çınar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    783
    Beğeniler:
    219
    Şehir:
    Çengelköy / İstanbul
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    Km saati ve suluğu boş verin önceliğiniz kask olmalı bence
     
  7. mertceo

    mertceo Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    .
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Öyle olacaktı zaten dün buldum 10 tane seçenek sundum arkadaşa ancak yanaşmadı.
    Kargo 4'den sonra da gönderim kabul etmediği için arkadaş göndermemekle direndiği için alınmadı.

    Dolayısıyla kask teklifi de gelmiyor.
     
  8. Tunç Tuncay

    Tunç Tuncay Forum Üyesi

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    696
    Beğeniler:
    956
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Tunç Tuncay
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
  9. mertceo

    mertceo Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    .
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Günceldir arkadaşlar. Uygun fiyattan verecek olanlar ile öncelik tanınacaktır.

    Eldivende arıyorum uygun fiyattan. ;)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.