Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Street ve dirt jump yaparken hangi maşa

Konu, 'Street & DJ' kısmında koraymalkoc tarafından paylaşıldı.

  1. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    başlıktada belirttiğim gibi street veya dirt jump yaparken hangi maşa daha iyi ve dayanıklı
     
  2. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    bi bütçe aralığı söylesen,yoksa en iyi maşaysa onu söyler söyleyen:?
     
  3. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Fiyat önemli diil hangi maşa bu işte iyi
     
  4. mtbiker

    mtbiker Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Ocak 2007
    Mesajlar:
    527
    Beğeniler:
    57
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    Erdi
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    bence marzocci nın bu ıs ıcın uretılmıs maşaları tam bı sanat eserı:D
     
  5. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    benim bisiklette marzocchi var ama daha kullanmak nasip olmadı :D
     
  6. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    bulabilirsen rock shox psylo street ve jump için üretilmiş bir maşadır adı üstünde psylo.
     
    Hasan Çağri bunu beğendi.
  7. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    kaçkar bisiklette rock shox pike var,türkiye de rock shox un fr için daha iyi maşasını bulman zor,git onu al bence
     
    Hasan Çağri bunu beğendi.
  8. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Psylo Street yada dirt jump için üretilmiş bir maşa değildir... O amortisörün hedefi All Mountain dir ve zamanında o iş için üretilmiştir fakat Türkiyedeki imkansızlardan dolayı o tarzdada kullanılmaktadır...

    Onun dışında Pike ta All Mountain bir maşadır fakat Street tarzında normalden yüksek basınçlı hava ile sert hale getirilip en düşük travel pozisyonunda kullanılarak tercih edilen bir modeldir...

    Ayrıva bu iş için yayı sert yada havalı ise yüksek basıçta çalışabilen ve reboun (tepme kontrolü) yapılabilen 30 yada 32 mm iç boru çapına sahip modelleri tercih etmelisin...


    Burdada şunu hatırlatmam lazım ki FR = street + Dirt jump + Downhill olarak tanımlanabilir yani sadece street yada sadece dirt jump la FR olmaz
     
  9. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    benim alıcağım yeni bisiklette marzocchi dirt jump pro var ben o maşayla street ve freeride yapıcam yani toprak rampalar filan
     
  10. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    ne güzel...
     
  11. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    burnout_54 rock shox pike yi önermiştin bana ama onlar 140 MM çalışma mesafesi var street ve dirt jump için 100 MM gerekmezmi
     
  12. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    street için 80 ila 100mm arası gerekiyo,ama sen işin içine dirt jump ı da eklemişsin ki bunun için daha yüksek bi maşa gerekir.
    benim bahsettiğim pike'ta 95 ila 140mm arası travel var,yani street yaparken maşanın boyunu indirebilir,arazi de ise yükseltebilirsin.

    umarım yanlış bişey söylememişimdir.
     
    Alican bunu beğendi.
  13. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Yanlış bişey söylememişsin Ati...Gayet güzel;)...

    Öcelikle Koray...
    Bisiklet olarak sanırım Chase 3 alıyorsun...Çünkü ülkemizde DJ pro sadece Chase üzerinde satılııyor..En uçuk ihtimallede yurtdışından alacaksın bunu bilemem...

    Bunların dışında bu işin en iyi maşasını zamanında Manitou yaptı...

    Manitou Sherman...Bol seçenekli ilk FR maşası modelidir...
    100 mm den 180 mm'ye kadar modelleri vardır...Tek köprü, çift köprü...Ve muhteşem kamuflaj renk seçeneği...

    Ülkemizde alınabilecek bu iş için en iyi maşa Pike'tır...
    Ama bisikletinin üstünde gelecek olan maşayı satışa çıkarırsan street ve dj konusunda en ''ülkemizde satılan en iyi maşa'' o olacaktır:D:D

    Seçimin, Çağrı'nında dediği gibi 30-32 borulu bir maşadan yana olmalı ve yaylı maşa seçmelisin...
    Havalı maşa boş yere masraf olacaktır...Ayrıca Ekstrem sürüşte XC için tasarlanan havalı maşaların iç aksamlarına çok yük biner...

    Şimdilik bukadar...

    İyi günler...:)
     
    burnout_54 ve caner(bmx) bunu beğendi.
  14. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Teşekkürler :D ben marzocchimi kullanıım en iyisi
     
  15. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.217
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Alican ve Çağrı'nın yorumlarına katılarak ve ek olarak

    En iyisi Marzocchi'nin Dirt Jumper 1-2-3 modellerinden biridir.
    2.seçenek Fox Talas veya Van/Vanilla modellerinden biri (32-36mm)
    Rock Shox'ta Pike, Domain veya Argyle (en çok görüleni Pike idi artık üretilmiyor sanırım, onun yerine Argyle olabilir)
    Bu modellerde sıkıntı yaşamazsınız veya minimum sıkıntı yaşarsınız.
     
  16. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Aletin üstündeki maşaya güvenebilirsin...
    Şuanda En iyisi o görünüyor...
    Yorumlar için teşekkürler Fatih...Son derece doğru fakat ülkemizde bulunabilirlikleri az...
    Chase 3 ün üstünde direk Marzo Dirt Jam Pro var...
    Bahsettiğim iyi maşa odur yani...
    Gayet sorunsuz birkaç sene götürür(bakımlarını yaptırdığın sürece):D
     
  17. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    evet doğru söylüyorsun marzocchi dirt jam pro yeter bana çoğunlukla street yaptığım için en ideali o
     
    Alican bunu beğendi.
  18. tektekerali

    tektekerali Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    159
    Beğeniler:
    218
    Şehir:
    izmir/bostanlı
    Seviye:
    ROCK SHOX PİKE al derim ben.;)
     
    ujur bunu beğendi.
  19. memorios

    memorios Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2006
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    80
    Seviye:
    1. si hiç bir (rock shox psylo) bir street bir dj weya fr weya dh maşası olmamıştır bu biiir 2.si olum sen harbi sıyrıksın senin bisikletinin üzerindeki maşaya tapıyorum sen haladaha iyisi diip duru osun sen o bisikletin bi hakkını werde ondan sona koray sana bu yüzden çok kızıorum:boese157:
     
  20. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Tamam memo deişmiyom bişey merak etme.