Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

street-dj bir bisiklet toplarken yardımcı bilgiler?

Konu, 'Street & DJ' kısmında cakhiy tarafından paylaşıldı.

  1. cakhiy

    cakhiy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    534
    Beğeniler:
    234
    Şehir:
    istanbul/fatih
    Seviye:
    arkaşlar bu konuyu benim gibi zorluk çekenler için düşündüm ve buraya street-djde uzmanlaşmış(bilgisi olan) kişiler hakkında yardım etmlerini rica ediyorum. ve önemli bir uyarım var bu konuya ıvır zıvır mesaj atmıyalım. tabiki ben kimsenin yorumuna ıvır zıvır demiyorum ama gerkesiz yorum kalabalığı yapıp bilgilerin kaybolmasına(zor bulanmasına) neden olmuyalım. arkadaşlar ve burada bilgi paylaşanlardanda bir ricam var. her bütçeye göre düşünülmeli ve yorumunu resimle ve fiyatla sölemeleri eksik olsa da idare eder ama olabildiğince böle olması gerektiğini düşünüyorum. ve mod. ve adminlerden de bir ricam var: bu bilgiler pedal maşa vb. konularına göre sabitlenmiş rehber hazırlamarını istiyorum ve şu kadar bütçem var ne öneririsiniz? tarzı şorulara da direkt cevap alınır.
    arkaşlar ben kendimce pedallardan yardımcı olcam ama fazla bir şey topladım daha fazla örnekle desteklerseniz sevinirim:D
    ilk pedal: woodman spiky plus resime göre çivili bir platform pedal ve çivilerin büyüklüğü görünüyor ağırlığı:650gr fiyatıda: 53€
    [​IMG]
    truvativ hussefelt pedal mgrey: ağırlığı:bir bilgim yok fiyatıda:44€
    [​IMG]
    wellgo b-81: ağırlığı:574 gr fiyatı gayet uygun:15€
    [​IMG]
    xerama b-81: ağırlığı:574 gr fiyatı:15€
    [​IMG]
    buda türkiye de en ucuz olan pedal:as sp-102 ağırlık:bilinmiyor fiyat:6€
    [​IMG]
    [​IMG]
    umarım faydalı olur:D
     
  2. punkermanmania

    punkermanmania Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Aralık 2006
    Mesajlar:
    425
    Beğeniler:
    243
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    cook guzel bır konu bence herkese ( bende dahıl ) yardımcı olacak bılgıler gun gectıkce fazlalasıcak .
     
    mumuX_33 ve cakhiy bunu beğendi.
  3. ujur

    ujur Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.151
    Beğeniler:
    1.379
    Şehir:
    vancouver BC
    Seviye:
    truvativ in holzfeller pedalıda tr de olan pedalalrdan biri ve o yazdıkalrından woodman hariç diğerlerinden daha iyi. woodman ıda hiç görmedim. bende holzfeller var. bir yüzünde 1mm çapından daha ince 4-5mm uzunluğunda 8 adet çivi bulunmakta. eğer kaliteli altı düz bi ayakkabı kullanırsanız asla kaymıycak bi pedal. ve şuana kadar kullandığım crank brothers 5050 lerden çok daha iyi bir tutuş sağlıyor. resimdeki hussefelt ve wellgo nun dişleri kalın ve kısa olduğu için pek fazla bi tutuş sağlamaz ama hussefelt pedal alıp o dişlerin ordan matkapla delip klavuzla paso açtıktan sonra oraya crank brothers in üstündeki vidalardan takılabilir. biraz uğraştırır ama yapıldıktan sonra çok iyi bi tutuş sağlar ama holzfeller kadar bi tutuş sağlayamaz. ve hussfelt pedalı ben 60-70ytl civarı diye biliyorum. 44£ biraz fazla diycem çok fazla.
     
    hsrv_khy, tektekerali ve cakhiy bunu beğendi.
  4. cakhiy

    cakhiy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    534
    Beğeniler:
    234
    Şehir:
    istanbul/fatih
    Seviye:
    uqur işte istediğim oydu bu bilgini fotoğrafla ve fiyatla desteklemek:D teşekkürler.ve hussafeltin fiyatı bikeandoutdoor fiyatıdır. ve türkçe kur fiyatı 44*1.7616=77.5 ytl
    holzfellerı da ben tanıtiimtürkiyede en ii pedallardan biri ancak bir çok kişinin bir pedal için ayrılmış olan bütçesini aşabilir:
    ağırlığı:590gr fiyat:62€
    [​IMG]
    ve arkaşlar sadece pedala odaklanmıyalım başka türlü parçalrıda tartışalım paylaşalım.
     
    hsrv_khy ve ujur bunu beğendi.
  5. caner(bmx)

    caner(bmx) Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Ekim 2006
    Mesajlar:
    415
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Bunlarda benden olsun cesur ekibinden olarak

    Cesur kadrolar

    Cesur Cc Steel'O Stahl Rahmen 36cm Sand
    129,00 EUR

    [​IMG]
    [​IMG]


    Cesur CC500 Dual Slalom Rahmen
    189,00 EUR


    [​IMG]




    Cesur CC400 Dual Slalom Rahmen Camouflage
    249,00 EUR


    [​IMG]




    Cesur CC Black Dual Slalom Rahmen
    299,00 EUR


    [​IMG]
     
  6. batutanker

    batutanker Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    44
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    en alttakı kadrodan kullanan arkım var bır kac kere kullandım gercekten cok rahat bır kadro ve cok saglam
     
  7. cakhiy

    cakhiy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    534
    Beğeniler:
    234
    Şehir:
    istanbul/fatih
    Seviye:
    bu tarz yorum yapmayalım lütfen en üsteki başlığı okursanız yorum kirliğinden dolayı yazmasını rica etmiştim .
     
  8. cakhiy

    cakhiy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    534
    Beğeniler:
    234
    Şehir:
    istanbul/fatih
    Seviye:
    arkaşlar ben bir kaç yarına güzel bri şey hazırlıycam komple bisiklet ve frenler hakkında. başka yardım sever yok mu?
     
  9. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    msn den ulaş bana;)
     
  10. SerKaN2081

    SerKaN2081 Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    157
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    paylaşım için teşekkürler..
     
    Caner_belit bunu beğendi.
  11. Kir-pi

    Kir-pi Biyomedikal Enginar

    Kayıt:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    252
    Şehir:
    ANKARA-ESKİŞEHİR
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Street için pedallar nie bu kadar önemli? platform pedalın + sı nedir?
     
  12. ujur

    ujur Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.151
    Beğeniler:
    1.379
    Şehir:
    vancouver BC
    Seviye:
    sen normal pedal al streette kullan. kaval kemiğin bi süre sonra tr haritası gibi olucak. sonra anlarsın neden pedal önemli diye. zaten resimlerde de anlaşıldığı gibi çivili pedalı nie yapmışlardır. tabikide ayakkabı pedaldan kaymaması için. kayarsa
    1 kaval kemiği hasar görür.
    2 hareketler verimli olmaz.
    3 düşme riskin fazla.
    hala anlamadıysa xc pedalı kullan ve gör bak neler oluyo.
     
    hsrv_khy ve tektekerali bunu beğendi.
  13. Kir-pi

    Kir-pi Biyomedikal Enginar

    Kayıt:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    252
    Şehir:
    ANKARA-ESKİŞEHİR
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    denemek lazım xc pedalı ile:D:D
     
  14. tugayabicim

    tugayabicim Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    87
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    sen dene kardesım ozaman ben platform pedal kullandıgım halde kaval kemiğim delık desık:D:D
     
    ujur bunu beğendi.
  15. batutanker

    batutanker Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    44
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    yorumumda yanlıus bısey oldugunu dusunmuyorum sonucta bu sayfa street ve dj bısıklet toplamak ısteyenlere yardımcı olacak bır sayfa bende ınsanlar faydalansın dıye burdakı bır urunle ılıgılı yorum yaptım en azıdan 4 baslıkta xc pedal ı tartısmıyorum
     
  16. ujur

    ujur Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.151
    Beğeniler:
    1.379
    Şehir:
    vancouver BC
    Seviye:
    kullandığın platform pedalın markası ne. her pedal ayaktan kayar. ama önemlisi az kayması. wellgonun platform pedalı ve crank brothers in 5050 pedalı tutuşları kötü olan pedallardır. çok iyi pedal gibi gözüksede dişleri buyuktur. buyuk olan dişlerde ayaktan kayar. 1mm kalınlığında çivi kullan o pedallarda spd den daha iyi bi tutuş sağlarsın. batutanker birde şunu söyliyim bu yazdıklarım bilgilendirici mesajdır. xc pedalı kullanınca ne olur ne olmaz gibi. hangi pedal iyi hangisi kötü. ama sen bilgilen dirici olduğunu düşünmüyorsan ona bişey diyemem.
     
    hsrv_khy ve tektekerali bunu beğendi.
  17. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    konuya geç kalmışım bi dip not eklemek istedim sadece konu başındaki pedal fiyatı 44 euro deil pounddur.. euro € ile pound £ işaretiyle gösterildiğinden karıştırılıyor çoğu kişi tarafından..Kur çevirmesinde yanlışlık yaşanmasın diye eklemek istedim :)
     
    cakhiy bunu beğendi.
  18. cakhiy

    cakhiy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    534
    Beğeniler:
    234
    Şehir:
    istanbul/fatih
    Seviye:
    evet erkal abi bende farkedince geç oldu. teşekkürler
     
  19. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    Çivili pedal street için gereksiz bence,normal platform pedal kullanın,ben 1.5 senedir kullanıyorum,amatorlük harici hiç kaymadı(dişler de erimemişse)
    Çivili pedal dh,dj gibi ormanda yapılan inişlerde ayakkabı ve pedal çamurlandığından kayma oranı pedal platformda olsa artıyo,yani arazi binişleri için çivili,sokak binişi için platform
    Yanlış varsa düzeltin lütfen.

    ----------

    tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
     
  20. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    Bu arada diğer kadrolara bakmadım ama cesur cc stell'o stahl sand'ın fiyatı Almanya'dakiyle aynı,helal olsun Cesur bisiklete:in:

    Yine Almanya'daki sitesinden araştırmama göre ilk kadro yani steel'O stahl street için bire bir bi kadro,bmx kadrolarındaki gibi cro-mo 'ymuş,bu yüzden biraz daha ağır olabilir,2 kilonun az bişey üstü tahminimce,QUX bizi bilgilendirebilir görürse konuyu:)