Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

street bir bmx'in en fazla ağırlığı ne kadar olmalıdır.

Konu, 'BMX' kısmında Batuhan Göksu tarafından paylaşıldı.

  1. Batuhan Göksu

    Batuhan Göksu Yeni Üye

    Kayıt:
    16 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    evet arkadaşlar..

    street bir bmx'in en fazla ağırlığı ne kadar olmalıdır.

    cevaplarınızı bekliyorum..
     
  2. rane

    rane Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul kartal
    Seviye:
    13 taş patlasın 14 dür bence...
     
  3. premiumlagger

    premiumlagger Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    152
    Seviye:
    15olabilir ama bu senn güçüne we tekniğine bağlı aslında ağırlık önmli tabikide ancak teknik we güç olursa ağırlığı azaltmış olursun
     
    Hakkı Özen bunu beğendi.
  4. İbrahimBAKAN

    İbrahimBAKAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    İstanbul/Mecidiyeköy
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    bende 15 kg derim ama cem abinin sölediği gibi senin gücün ne kadar çoksa ağırlık senin için o kadar az olur.
     
  5. BursALı BMX

    BursALı BMX Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    151
    Beğeniler:
    112
    Şehir:
    BMX Selesi yada Peg Tepesi
    Seviye:
    Cem abiye katılıyorum.Street binen bi abimiz var forumda.Adı Muhammed.Onun Street BMX'inin 20 kg olduğunu söylemişti.Ama yapılı olduğum için farketmiyor demişti.Yani Street BMX'inin ağırlığı pek önemli değil.Ağırlık Flatland'de önemlidir. ;)
     
    Hakkı Özen bunu beğendi.
  6. İbrahimBAKAN

    İbrahimBAKAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    İstanbul/Mecidiyeköy
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Ne 20 kg mu?Muhammed abinin bmx parçalarının hepsi marka parçalar.Ağır olma ihtimali yok gibi gelio ama neyse sorarız tekrar.
     
  7. premiumlagger

    premiumlagger Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    152
    Seviye:
    kardeşim bak şunuda düşün kaliteli olabilir markada olabilir bu sadece o arkadaş için geçerli değil bu her bmxci için geçerli kaliteli diye marka diye hafif olıcakdiye bi kaide yok bnce şöle düşünürsek markaların parts ları war örneğin crank ama bu crank inde modeli war haff olanı war ağırı war içi boş crank war dolusu war parçanın yapımında kullanılan malzeme farkı war böle yola cık bnce
     
  8. İbrahimBAKAN

    İbrahimBAKAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    İstanbul/Mecidiyeköy
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Haklısın ama abi Muhammed abinin bmxlerinin 20 kg olacağını düşünmüorm açıkçası.İçi boş sistemi ve dolu sistemi biliorm.İçi boş sisteme Tubular sistem deniyor.Sende biliosun.
     
  9. kacak

    kacak Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    44
    Seviye:
    ne yirmisi arkadaşlar ya , foruma açılan konuları hiç mi okumadınız . Foruma açılan konuda bisikletin 17 kg olduğuu yazmıış muhammed abi ne ''20'' si :eek:
     
  10. premiumlagger

    premiumlagger Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    152
    Seviye:
    kaçak anlamadım sn bmx cimisn fr dh mi her style a konu açmısın dengesizsin bnce konuşmaların yanlış düzelt bnce
     
  11. Batuhan Göksu

    Batuhan Göksu Yeni Üye

    Kayıt:
    16 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    teşşekür ederim arkadaşlar basket oynadığımdan dolayı kaldırma kuvvetim iyidir yapılıyım 83 kiloda kilomdur ozaman ağırlık pek öenmli değil ama tabiki 20 kg yi geçmezsede iyi olur gibime geliyor herşey icin teşşekürler arkadaşlar.
     
  12. AEnT

    AEnT Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    60
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    20 kilo değil arkadaşım düzeltiyorum yaklaşk 17 kilo lütfen kafanzdan rakamlar vermeyin,uydurmayın:in: ii forumlar!
     
    İbrahimBAKAN bunu beğendi.
  13. bünyamin

    bünyamin Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    415
    Beğeniler:
    457
    Şehir:
    düz alan :D
    Seviye:
    neyse abilerim kimse kimseye karışmasında yönetiçiler karar weriri....

    bende şunu diyorum ağırlık önelidir street te tabikide ama kişinin boy uzunluğuda öneli sen tutupta şimdik boyu 1.55 gelen adama uzun bir street kadrosu wersen al bunu diz kulan dersen olmaz çok uzun olur hafifte olsa kaldıramaz adam akılı boya gör uzunluk olucak kadroda.... ve bir arkimizde demişki street te ağırlığın önemi yok bence çok var ben 15 kiloluk bbmxide 80 cm den atliorum şunaki bmximde 10.5 gelior hafifletim 15 ten şuanki haliylede atliorum ama çok rahat kenime we bmxime zarar wermiorum yani ağırlığın önemi wardır bence unutmayın oke arkilerim abileri saygılar (ADANA TEAM By-MisTi)
     
  14. psychobmx!

    psychobmx! Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    215
    Beğeniler:
    481
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar benim eski hoffman condor bisikletimin ağırlığı net olarak 20 kilo idi

    şimdiki kullandığım gt jamie bestwick ise net olarak 17 kg'dır.

    ama ben bi street ve rampa kullanıcısı olarak size tavsiyem ağır bisiklet kullanmayın bisikletinizin ağırlığı 17kgyi geçmesin 17 bile ağır ama yapılı ve tekniğini iyi kullanan için sorun değil elbet . rampada ise ağırlığın inanın hiçbir önemi yok. havadasınız ve hareket yapıyosunuz yerçekimine karşı koyuyosunuz. ama street yapıcak arkadaşlara tavsiyem ağır bisiklet kullanmayın ağır bisikleti ancak iyi bi noktaya geldiğinizde başarılı olarak kullanabilir ve yönetebilirsiniz.

    saygılarımla (psychobmx!)
     
    Hakkı Özen bunu beğendi.
  15. BursALı BMX

    BursALı BMX Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    151
    Beğeniler:
    112
    Şehir:
    BMX Selesi yada Peg Tepesi
    Seviye:


    Çok özür dilerim abi.Yanlış hatırlamışım. :eek:
     
    psychobmx! bunu beğendi.
  16. İbrahimBAKAN

    İbrahimBAKAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    İstanbul/Mecidiyeköy
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Gereken cevap geldi.Herşey yerine oturdu.Bu arada muhammed abi hoffman condorun kadroda ağır heralde ben öyle duydum.Zaten hoffmanların geneli ağır oluyor.
     
    psychobmx! bunu beğendi.
  17. DipiLuS

    DipiLuS Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    ߣnC£ 15 kg yi GeçmemeLi
     
  18. psychobmx!

    psychobmx! Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    215
    Beğeniler:
    481
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    tam aksine kadro ağır değildi bende ağır sanıyodum ama söküp baktığımda hiçte öyle olmadığını gördüm. kadro çok hafifti ama benim parçalarım biraz fazla ağırdı;)ama yinede hayatımda kullandığım en deli makineydi.
     
  19. İbrahimBAKAN

    İbrahimBAKAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    İstanbul/Mecidiyeköy
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    bende kadronun ağır olduğunu biliyordum.Çünkü genellikle rampaya hitap eden bir bmx firmasıydı.Ama şimdi tam olarak street bmxleri çıkarıyor mu bilmiyorum.
     
  20. psychobmx!

    psychobmx! Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    215
    Beğeniler:
    481
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    evet sitesine girersen hoffmanın şuanda street üzerine yoğunlaştıklarını görürsün;) çok deli videolar var sitede izlemenizi tavsiye ederim..
     
    İbrahimBAKAN bunu beğendi.