Steerer tube

cakhiy

Forum Demirbaşı
Kayıt
17 Haziran 2007
Mesaj
525
Tepki
200
Şehir
istanbul/fatih
arkdaşlar başlıkta belitiğim gibi maşa lar arsında gezerken böle şeyler gördüm ama anladım hangisi iyidir?
1)Cro-mo / Reinforced strong type bumu
2)STKM / Reinforced strong type bumu
şimdidden teşekkürler ve suntour sitesindeydim böle bir şey gördüm ne olduğunu çıkaramdım (link) imageshackte sorun var bir foto daha var.:D
 
Scudo

Sinto

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Temmuz 2006
Mesaj
2.686
Tepki
2.052
@cakhiy

bu dh bisikletlerinde kullanılan aynakollardan sanırım :) vites bu sistemin içinde bulunuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: cakhiy

Sinto

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Temmuz 2006
Mesaj
2.686
Tepki
2.052
bu da bisiklet üzerindeki hali : http://i181.photobucket.com/albums/x114/sintoc13/inside_bouncing-batty-1.jpg
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@sinto

bu aynakolun dierlerinden farkı neki hem böyle daha ağır olmazmı :?
 

cakhiy

Forum Demirbaşı
Kayıt
17 Haziran 2007
Mesaj
525
Tepki
200
Şehir
istanbul/fatih
evet 9 speed diyordu bende o tarz bişey sandım ama aynakol gibi durmyordu.(duruyırmuş) fotoda aynan ama garipsedim:D(link)
 

cakhiy

Forum Demirbaşı
Kayıt
17 Haziran 2007
Mesaj
525
Tepki
200
Şehir
istanbul/fatih
@gurkankas 4.52 kg bir ağırlı var vites geçişlerinde sorun azalcaktır ve zincir atma gibi sebeplerden dolayı sanırsam(tahminim) ağırlığı dh bir bisiklet bence sorun olmaz çünkü dh da ağırlık okdar önemli bir etken değildir arkadaşlar bir de ben + olarak
1)Cro-mo / Reinforced strong type bumu
2)STKM / Reinforced strong type bumu bunun cvbını arıyorum:D
 

Soner YAMAN

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Nisan 2007
Mesaj
736
Tepki
51
Şehir
istanbul
@gurkankas

dh bisiklet kullananlar ağırlığa bakmazlar kardeş dayanıklılığı önemlidir

saygılar
 

Soner YAMAN

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Nisan 2007
Mesaj
736
Tepki
51
Şehir
istanbul
@cakhiy

kardeş nicolai nin bisikletlerini bir incele onda g-box sistemi dediğibir sistem var aynısı ama babası
 

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.541
Tepki
4.701
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
@veynah

Aslında onlarda ağırlığa bakarlar bu sebeple DH bisikletlerindede artık karbon kullanılmaya dipçiklenmeyeler artmaya başladı... Tabi sağlamlıktan ödün vermeden. Bide onların ağılıtan tasarrufu XC deki gibi olmuyor tabiyani amaç 18 den 14 değil 18 den 17.5 yapmak gibi diyebiliriz... Çünkü hafif bisikletler,n zıplamalarda ve dönüşlerdeki kontrol çok daha fazla ve biraz daha hafif bisikletle viraz dönerken daha az savrulduğunuz için kontrol kolaylaşır ve daha hızlı girilip çıkılabilir...

Bu şanzımanlı diye tabir edilen sistemler bakımı en aza indiren durdukları yerde pedal çevirmeden vites değiştimeyi sağlayan (mesela havadayken pedal çevirmeden istediği vitese geçebilmek için) sistemler ... Ayrıca bisikletin ağırlık merkezini yere daha çok yaklaştırdıkları için tutunmayıda arttırıyorlar bu sayede . Ve kullanıma uygun olarak sürüş esnasında minimum sorunla çalışıyorlar...

Ayrıca resimdeki aynakol değil arkadaşlar vites sisteminin kendisi ve ve sadece uyumlu yapıda üretilmiş kadrolara uygulanabiliyorlar... Yani siz o vites sistemine isterseniz Shimano saint krankta takabilirsiniz...
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@veynah

hayır arkadaşım onlarda bakarlar ama 18 den 17.5 yapmaya :D
 

koraymalkoc

Forum Bağımlısı
Kayıt
26 Mayıs 2007
Mesaj
1.364
Tepki
371
Şehir
İstanbul/Küçükyalı
Burada çağrı abiden kopya çekmişin gibi geldi :)