Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Sporculara Yeni Telefon...

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Serkan Taşdelen tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Sevgili arkadaşlar NOKIA sporcular için yeni telefon üretmiş. 2006 yılının 3. çeyreğinde piyasaya çıkacağı bildiriliyor.
    İncelemenizi istiyorum.
    http://www.nokia.com.tr/id91793.html
    [​IMG]
    [​IMG]
    Sevgiler...
     
  2. shealien

    shealien Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2006
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
  3. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Marka kötülemek gibi olmasın ama ,daha önce sporcular için lanse edilen 5140 almıştım,30 cm den yere düşürdüm ve telefon bozuldu.1 hafta tamirde kaldı ve randıman alamadım.Şimdi yeni telefonumdan çok memnunum.

    Selamlar
     
  4. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    benim bildiğim ve gördüğüm kadarı ile şimdiye kadar yapılmış en outdoor telefonlar aşağıdakilerdir..artık bu kadar zorlu koşul telefonları yapılmıyor..siemens'in bir kaç modeli var ama..aşağıya alıntıladıklarım gibi olamaz...

    ericsson r310
    [​IMG]

    ericsson r250
    [​IMG]

    nokia 6250
    [​IMG]

    artık piyasada bulunamıyorlar maalesef..
     
  5. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Evet arkadaşlar sizde haklı olabilirsiniz ama outdoor özellik tam anlamıyla ben bu telefonda gördüğüm için söylüyorum. Sağlamlık açısından ve özellik açısından. Özel bi tuş sayesinde TELFON-MÜZİK-SPOR arasında geçiş yapabiliyorsunuz.
    Ve daha birçok ayrıntı.
    Sevgiler...
     
  6. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    ben bi tane rica ettim..bakalım sonuç ne olacak..
    ele geçirebilirsem izlenimlerimi aktarabilirim...
     
  7. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Sanırım daha satışa sunulmadı. Bende bekliyorum. İyi telefon gibi görünüyo. Gelsin bi bakalım.
    Sevgiler...
     
  8. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    valla şuan 5140 alan arkadaşlarım genelde polar hrm leri ile senkronize etmek için kullanıyorlar ve gayette memnunlar sağlamlık olarak diyorlar. ama tuğrul abi sendeki biraz talihsizlik olmuş gibi...

    Polarlarda şöyle bi özellik var 5140 ilk çıktığında beklenenden geç çıkmasının sebebi ise ani bir kararla polarla uyumlu hale getirilmesi durumudur bu sebeple sanmıyorumki bu modelde uyumluluk olmasın...
     
  9. shealien

    shealien Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2006
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    bende erikson r310 dan var
    ev arkadasım 2. katta attı bahcedeki cimin stune hic 1 seyler olmadı kendisine
    takdir edilesi 1 telefon
    ama simdi bulunmuyo artık
    gercektn

    digerlerini bilmiyorm ama
    5140polar senkronize olan telefn ama outdoor degil bu modeller artık
    nekadar dijitallesirse o kadar cabuk bozuluyolar
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.