Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Spor salonunda bacak çalışma

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında Melih Mete tarafından paylaşıldı.

  1. Melih Mete

    Melih Mete Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Ordu
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar;
    Spor salonunda bacak kası çalışmayla bisiklet sürerken ki kadansımız artırılabilir mi? Mesela squat ya da leg bench press. Yoksa bisiklet sürerkenki çalışan kas grupları farklı mıdır?

    Şu an 100 kiloyum. 21. viteste 80 kadansı geçemiyorum.
     
  2. Birtan Kolburan

    Birtan Kolburan Kıdemli Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    1 Nisan 2014
    Mesajlar:
    386
    Beğeniler:
    240
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    bisiklet surerken calisan kas gruplarini salonda agirlik yaparak calissan bile bunun sana pek bir faydasi olmaz guc olarak artisin olur ama dayaniklilik olarak olmaz dayanikliligini arttiracak antrenman yapman lazim yokus ve merdiven antrenmanlari bunlar icin ideal
     
  3. A. Kaan

    A. Kaan Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İstanbul Anatolian Side
    Bisiklet sürerken ki kadansına etki etmese de, genel sağlığına, fitlik durumuna, vücudunun şekillenmesine aşırı katkısı olur, imkanın varsa squat'ı kesinlikle ihmal etme, en temel harekettir.
     
  4. Mustafa Şükrü Yıldırım

    Mustafa Şükrü Yıldırım Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.412
    Beğeniler:
    823
    Şehir:
    Yalova
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Spor salonunda uzun yıllar harcayıp, bisiklettende ayrılmamış biri olarak size tavsiyem, yüksek kadansla sürmenizdir. Bu sayede hem daha fazla kalori yakarsınız ve terlersiniz, hemde bacaklarınızdaki fazlalıklardan kurtulmanız daha kolay olur. Kendimden örnek vermek gerekirse 3 km 100 kadansla 35km/h la ilerliyorum. Vücudum iyice tam anlamıyla ısınıp terlemeye başladığımda 4-5 km 100+ kadansla 40 km/h ı korumaya çalışıyorum. Bitme noktasına gelince hızı ve kadansı düşürüp devam ediyorum. İşin sırrı biraz kendinizi zorlamanızda, bacaklardaki yanmaya rağmen biraz daha diyebilmekte bence. Kendinize bir hedef koyun örneğin maksimum 85 yada 90 la çeviriyorsanız onu 3 dk korumaya çalışın, ısındıkça süreyi arttırın. 1 gün ara verip ertesi gün süreyi daha fazla arttırabilirsiniz.
     
    OnurA bunu beğendi.