Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Spin Bike Kullanan Var mı?

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında mehmet roy tarafından paylaşıldı.

  1. mehmet roy

    mehmet roy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    bilecik
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Arkadaşlar o mu bu mu derken sonra dedim ki madem ben sadece spor için bisiklet istiyorum neden 1300-1500lira yol bisikletine para ödeyeyim.
    300-400 liraya bir spin bike işimi görür sanırım.

    Ancak tek çekindiğim olay sıkılmak.Odanın içinde pedal çevirmek sıkıcı olabilir mi?

    Yol bisikleti alsam hem 1300-1400 lira gidecek,hem lastik patlağı,akordu gibi sorunlarla boğuşucam.Ancak bunun da artısı outdoor olduğu için eğlenceli olması.Sırt çantasını takıp basıp gitmek laktik asit,ter,efor,yeni yerler görmek kulağa çok daha eğlenceli geliyor.

    Gene kafam karıştı.Özellikle 350 lira olması ve yol bisikleti gibi olması
     
  2. Eren Can Güldalı

    Eren Can Güldalı Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Ekim 2014
    Mesajlar:
    408
    Beğeniler:
    111
    Şehir:
    Adana
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    hocam ona o kadar para vereceğine ikinci el o paraya mis gibi yol bisikleti bulursun arkadaşların varsa beraber gidersiniz yoksa şehrinizde tur düzenleyenler vardır onlarla takılırsınız.
     
  3. Ahmet Ayaz

    Ahmet Ayaz Bisikletkolik

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.040
    Beğeniler:
    1.823
    Şehir:
    K.Çekmece İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Hiçbir yere ulaşamadan pedal çevirmek ne kadar zevkli olabilir ki?
     
  4. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    350-400 liraya spin bike olmaz olur diye satilanlar da olmasi gerektigi gibi degil ne direncleri dogru nede oturma pozisyonlari dogru.olmasi gerektigi gibi yapilanlar da bin liradan besbin liraya kadar gidiyor.

    Geleyim acik hava ile ev olayina eger evde iki ila dort saat spin bike da veya trainerde antreman yapabilirim dersenuz tum yarislarda ilk uc bir sene sonra garanti :) gozuktugu kadar basit degil aksine cok daha zor ve zorlayicidir.yok ben keyifli cevirecem zorlama olmaz eylencesine derseniz de bu sefer de para vermenize gerek yok cikip yuruyus yapmak cok daha faydali ve ucuz ayrica daha keyifli.
     
    Barış TURAN bunu beğendi.
  5. mehmet roy

    mehmet roy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    bilecik
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bi süre sora taşıancağım yerde hiç bisikeltçi yok yetişkin :D
    ama düm düz çoğu yer asfalt.
    1 sene önceye kadar boks ve fitness ile uğraşıyordum.
    büyük şehirden taşınınca kendi evime küçük bi salon kurmaya karar verdim.
    120 kiloya kadar plakalar 1000lirayı buluyor
    olimpik bar 140 lira
    bench sehbası 150-200 lira
    1340 tl ortalama bunlara gidecek
    Artı 350-400 liraya 50kg dambıl set alıcam.
    1600 lira bu kısma ödeyeceğim.
    Kum torbası ve eldiven pençik topu,barfiks makinası bunlar ısaymıyorum daha
    Salonuma devam edemeyeceğim için artık kendim devam edicem antremanlarıma.Arada eski arkadaşlaral buluşup idman maçları yapıp seneye türkiye şampiyonasına hazırlanıcam.
    Yarı ağır-ya da ağırsiklette artık vücudun durumuna göre dövüşeceğim.
    Daha önce Olimpik boksör olan hocalarım vardı.
    Artık tekim
    bu sporu yapmak isteyenlere tavsiyem en az 1 yıl kaliteli bir salonda iyi hocalarla çalışıp daha sonra şartlar el vermezse evde yapmanız.
    Salon tecrübesi olmadan evde bu iş olmaz.

    Konuya dönersek kardiyo olarak zevk aldığım tek aktivite bisiklet.Koşmaktan nefret ederim D:Hme koşu bandı hem açık hava acayip sıkıcı gelir bana.
    Bu spin bikelarda sıkıcı gelirse üstüne benzin döküp yakabileceğim fiyat aralığında olması önemli :D

    Yol bisikletlerine cidden aşık olmak üzereyim.Şimdiye kadar sadece boksa aşıktım spor olarak.
    Amma velakin çok pahalılar.
    Kron rc 2000 düşünüyorum 1350 lira makine.
    İyice kafam karıştı.
    Çünkü hiç bisiklet arkadaşım olmayacak. yeni taşınacağım yerde.
     
  6. OĞUZ.UZ

    OĞUZ.UZ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    yeni bir mahalle dahi görmeden, rüzgarı yüzünde hisstmeden, adrenalin damarlarına hücum etmeden pedal çevirmek size çekici geliyormu :rolleyes:
     
  7. berkant kızık

    berkant kızık Misafir

    Abi bende yol bisikletine olmasina ragmen malum onumuz kis ve sinavlar , evde de kisitli zamanda antreman yapabilmek icin trainer roller ve spin bike arasinda kaldim.Butcem de 600-700 TL arasi oldugu icin arayislara basladim o fiyat araligindaki trainer ve rollerlar gercekten fazla ses yapiyodu ve apartman dairesinde oturdugum icin bu mumkun olmayacakti.Bende dun gidip voit venus spin bike aldim.Bugun elime ulasti ve inanilmaz memnun kaldim.Km saatini ve bisikletin orjinal selesini de spin bike a takinca daha da bi guzel oldu.Hem hic kafa sisirmiyor hem de antreman yapma olanagi sagliyor.