yusuf hitit
Üye
- Kayıt
- 24 Mayıs 2009
- Mesaj
- 26
- Tepki
- 55
- Şehir
- izmir
Merhabalar 14 ay evvel aldığım specialized sirrus marka bisikletimin maşası çatladı Türkiye'deki bayii firmaya bildirdim onlarda hollandadaki firmaya resimlerini gönderdiler oradan gelen cevap kullanım hatası olduğu yönünde oldu. Tabi ki bunu anlatmak kolay değil defaat kerelerde firmaya anlatmış olmama rağmen anlamak istemiyorlar. Benim bisikletimin ön cant ayarları bozulmadı, ön göbek milinde en ufak bir balans yokki darbeden dolayı maşa çatlasın. Üretim hatası ama kabul etmiyorlar. Üstelik de bisikletin garantisi devam ediyor,Ama sorun bir türlü çözülemiyor. 50 gündür avrupadan maşa bekliyoruz. Maşa gelmiyor. Ama bisikletleri satarken yok; ömür boyu garanti yok; bisikletin arkasındayız gibi sözler hep havada kalıyor. Garanti kapsamındaki bir parçayı değiştiremiyorlar. Forumdaki diğer şikayetlere baktığım zamanda yabancı markaların Türkiye'deki temsilcilerinin yeterli düzeyde olmadığını ve küçük esnaf zihniyetin de olduğunu görüyoruz. Büyümelerini ve bayiliğini yaptıkları firma gibi marka olmalarını beklemekten başka çare yok.