Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Slm Bmx alıcam önerileriniz

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Cem Caliskan tarafından paylaşıldı.

  1. Cem Caliskan

    Cem Caliskan Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    SLM HERKESE

    Bmx alacagım öyle hafiften baslıyıcam amacım 2 metreden zıplamak degil.. Söyle ucuz bir bmx arıyorum ucuz dediysemde öyle yarım metreden zıpladıgımda darmadagın olmıyacak sekilde.. fiyat 150 ile 220 ytl arasi filan daha üstü zor bisiklet alacagım ilerki zamanlarda tabi değiştiricem parcalarını daha hafif ve saglam taktırabilirim .. İstanbul kadıköyde oturuyorum bana uyan bisiklet satan kişi veya yer varsa söylermisiniz??[/
     
  2. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Maalesef bu fiyat aralığında markalı bir bmx bulamazsınız.Belki ikinci el olabilir.
     
  3. Cem Erdoğan

    Cem Erdoğan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    259
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Cem Caliskan bunu beğendi.
  4. Cem Caliskan

    Cem Caliskan Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
  5. Erkin B. KAYA

    Erkin B. KAYA Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğeniler:
    239
    Şehir:
    inci kent sitesi
    Seviye:
    Şöyle anlatıyım;

    O fiyata sağlam bmx bulman çok zor.Zaten bmx e yeni başladığında videolardaki kadar kolay olmadığını görürsün.

    Salcano,Belderia,Bianchi tarzı bmxleri,bmx camiyasında kimse önermez.Sana en uygun kadıköydeki bisikletçiden(hakkı abi) team bike adı verilen bmxlerden almaktır.Ancak onlarda yüksekten atlamaya dayanmaz.Eğer yüksekten atlamak istiyorsan , en az 600 tl cebinden çıkmalı.

    Yarım metreden zaten atlaman için çalışman,çabalaman gerek.İlk önce bunny hop(bisiklette zıplama) hareketini öğrenmek gerek.Salcano,team vb... markaların açılarıda çok iyi değildir hatta iyi değil diyebilirim.(belderia bence çok kötü denedim).

    Ama tanıdığım insanlar team bike alıp kullanıyor ama zorlanıyorlar, çünkü bmxler çok ağır.Sana en uygun şuan 600 tl ye satılan Mirraco Fivestar İntro modelidir.


    Sorduğun sorulara cevap ise;

    ''SLM HERKESE

    Bmx alacagım öyle hafiften baslıyıcam amacım 2 metreden zıplamak degil.. Söyle ucuz bir bmx arıyorum ucuz dediysemde öyle yarım metreden zıpladıgımda darmadagın olmıyacak sekilde.. fiyat 150 ile 220 ytl arasi filan daha üstü zor bisiklet alacagım ilerki zamanlarda tabi değiştiricem parcalarını daha hafif ve saglam taktırabilirim .. İstanbul kadıköyde oturuyorum bana uyan bisiklet satan kişi veya yer varsa söylermisiniz?''

    Selam.

    Zaten kimse annesinin karnından, bmx le 2 metreden zıplıcak şekilde durmuyor.Şu anda,animal bmx,federal bmx takımındaki kişiler bile 2 metreden atlamak için 4-5 kere deniyorlar.150-220 tl lik bmxlede bunny hop çekmen çok zor.(çabalarsan neden olmasın)

    İstanbul kadıköyde bmx satan bisikletçi var.

    hkk.34@hotmail.com adresinden ulaşabilirsin.
     
    Cem Caliskan bunu beğendi.
  6. Cem Caliskan

    Cem Caliskan Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bende para olsa zaten verebilirim 600 ytl ama iste durumum bu o yüzden söyle bana yeticek birsey arıyorum hem duyduguma göre agır bisikletlerde baslamak daha iyi diyorlar..Sonradan hafif aldıgın icin daha rahat oluyormus ..Duyduklarım tabi..Kadıköy Hkk bisiklette bulabilirmiyim bana göre ? yarın olmadı bir uğrayım diyorumda.2.el arıyorum daha cok fiyatları daha uygun oldugundan.
     
  7. Erkin B. KAYA

    Erkin B. KAYA Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğeniler:
    239
    Şehir:
    inci kent sitesi
    Seviye:
    Yarın git Hakkı abinin yanına sana her konuda yardımcı olur.Hafifle başlamak bence en iyisi.(BENCE)
     
  8. Cem Caliskan

    Cem Caliskan Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    eyvallah sagol iyi aksamlar giderim bi yarin yanina hakkıabinin..
     
  9. semih özel

    semih özel Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    cadde bostanda x4tune mağzasında miracco fivestar optimum 250 kağıt
     
  10. semih özel

    semih özel Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    he hakkı abide olabilir
     
  11. semih özel

    semih özel Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    erkin b kaya belederia freestyle başlama bisikleti 6aydır onu kullanıyorum hayvan gibii bunny çekiyorum 1inci kattan atlıyorum