Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Slm Arkadaşlar

Konu, 'İstanbul Avrupa' kısmında MURAT PENDİK tarafından paylaşıldı.

  1. MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    slm arkadaşlar yeni üye oldum 1 aydır bisiklete biniyorum hafta arası ve hafta sonları sabahları vaktim oluyor 24-07-2011 yarın pazar sabahı 06:00-12:00 tek başıma tur yapacam katılmak isteyen buyursun bu arada ben GAZİOSMANPAŞADAN katılıyorum güzergah kemerburgaz gidiş geliş
     
  2. Mert Taşkıran

    Mert Taşkıran Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul-Sarıyer
    Seviye:
    hoşgeldin murat foruma
     
  3. #3
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    hoşbulduk saol
     
  4. Burak Çapin

    Burak Çapin Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    hocam gaziosmanpaşanın neresindensin? bende gaziosmanpaşada oturuyorum yeni aldım bisikleti daha 1 hafta falan oldu birlikte dolaşabiliriz ayarlayıp.
     
  5. #5
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    slm ben küçükköydeyim iki sabahta bir saat 06:00 başlayıp eminönü turu yapıyorum
     
  6. Burak Çapin

    Burak Çapin Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    katılmak isterdim ama öglen 2 de işte olmam gerekiyor 12 de gaziosmanpaşaya geri dönmüş oluyormusun ?
     
  7. #7
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    ben sabah 06:00 da gidip 07:30 evde oluyorum 08:00 de işteyim
     
  8. #8
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    bende şu an pc yok yarın sabah 06:00 küçükköy bilge hastanesinin oradan alibeyköy yoluna sütlüce kasımpaşa unkapanı eyüp ten eve gelmek istersen alibeyköy yoluda opet var orada buluşabiliriz
     
  9. Serkan Akgün

    Serkan Akgün Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    70
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Merhabalar, bende mevlana(yeşilpınar) mahallesinde oturuyorum...
    sabahları belki size katılamam fakat haftasonları düzenleyeceğiniz gezilere gelebilirim... hatta diğer bir konuda eminönünden kadıköy oradan tuzlaya gitmek gibi birşeyler konuşuldu... ne dersiniz...
     
  10. #10
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    hafta sonu bana her yer uyar haberleşiriz inşl
     
  11. Burak Çapin

    Burak Çapin Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Hacı dün akşam bakamadım forumaeger cuma sabahıda tekrarlarsan katılmak isterim sana opetin orda buluşabiliriz.
     
  12. #12
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    Hacı dün akşam bakamadım forumaeger cuma sabahıda tekrarlarsan katılmak isterim sana opetin orda buluşabiliriz.
    tamam olur 06:00 da opet te buluşuruz inşl
     
  13. Burak Çapin

    Burak Çapin Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    554 787 36 04 daha rahat haberlişirz
     
  14. #14
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    Herkese Hayırlı Ramazanlar
     
  15. ERTAN ÖZ

    ERTAN ÖZ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    246
    Beğeniler:
    77
    Şehir:
    yenişehir kurtköy
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    murat belgrad turu yapıyorsun hemde kudret abiyle bana haber vermiyorsun....iş yerini aradım yokmuşun gelince ara beni...
     
  16. #16
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    ramazandan sonra beraber tur yaparız inşl
     
    muhammet sarıyıldız bunu beğendi.
  17. muhammet sarıyıldız

    muhammet sarıyıldız Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    79
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Murat Abi Kusura Bakma Pazar Günü Gelemedim Inş Ramazandan Sonra Olur
     
  18. #18
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    inşl kardeşim ramazandan sonra görüşmek üzere
     
  19. #19
    MURAT PENDİK

    MURAT PENDİK Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    herkese hayırlı cumalar