Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Sincan Fatih

Konu, 'İç Anadolu Bölgesi' kısmında Samet06 tarafından paylaşıldı.

  1. Samet06

    Samet06 Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Sincan Fatihli Arkadaşlar Bu konuda bulaşalım ben eski pazar pazarınn orda oturuyorum.Liste yapalım belirli günlerde bulusup göksü ziir vadisi harikalar diyarı turları Düzenleyelim Ben Listeyi Başlatıyorum Fatihliler Buraya.Herkes Adını soyadını Bisikletini yazsın.Listeyi Hergün güncelliyecegim.


    1-)Samet Çelik Salcano Ng650 MD
     
  2. alpay carraro

    alpay carraro Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ANKARA
    slm samet ben alpay sincanda oturuyorum. Hangi günlerde nereye gideceğimizi ayarlarsan bana ulaş gezeriz. Bisikletimde Carraro 417 turner .
     
  3. Samet06

    Samet06 Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Tamam alpay bi kaç kişi daha bulalım 3-4 kişi olunca göksu turu düzenleyelim.Listeye ekliyorum seni.
     
  4. Samet06

    Samet06 Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    1-)Samet Çelik Salcano Ng650 MD
    2-)Alpay Carraro 417 turner



    Arkadaşlar 3-4 kişi daha bulunca ilk tur düzenlenecektir.
     
  5. alpay carraro

    alpay carraro Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ANKARA
    tmm bana bi abi msj atmıştı 1 haftaya ankaraya gelcem gezeriz diye onada sorarım ben belki gelir.
     
  6. Samet06

    Samet06 Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Tamam olur ne kadar cok kişi o kadar cok eglence demek.
     
  7. ramin.k1990

    ramin.k1990 Yeni Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ankara,eryaman
    selam,
    ben Ramin, Eryamanda oturuyorum ,bisikletim de whistle 1162-D.
     
  8. 45Orhan

    45Orhan Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    bende eryaman güzelkentte oturuyorum adım orhan 16 yaşındayım bisikletim geotech master yol bisikleti ben genelde uzun yollara çıkıyorum akşamları ama size de uyarım kazasız belasız sürüşler dilerim.