Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Sigmasport siparişi

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında Erhan1 tarafından paylaşıldı.

  1. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Selam ,nihayet yurtdışından (Sigmasport.co.uk)istediğim parçaların bir kısmını 18 Haziranda sipariş ettim ,ancak order status kısmında "awaiting parts" yazıyor hala.Sipariş verdiğimde hepsi stoklarda görünüyordu, bu bekleyiş ne kadar sürecek?Ayrıca maillere de yanıt alamıyorum,bu konuda deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim,iyi günler.
     
  2. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Selam bugün yanıt geldi ancak parçalardan biriAğustos sonunda ellerinde olacakmış;oysa ben sipariş verirken stokta görünüyordu, bu normal midir ve Müşteri yanıltılmış olmuyor mu?İlk tecrübem olduğundan biraz sabırsızım .
    Ayrıca 100 euro sınırı yüzünden siparişin birini iptal edemiyorum yani ya hep ya hiç olmalı,o aşamalar da ayrı konu. Bilgilerinizi paylaşırsanız memnun olurum iyi günler...
     
  3. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.203
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    100 € sınırı olayını tam anlayamadım.. 100€ kargo hariç aldıklarınınız gümrüğe takılmaması için gerekli en üst limittir. Parça çıkartırsanız fiyat düşer ve daha rahat geçer..
    Neler sipariş ettiğinizi bilemiyorum ama siparişinizi komple iptal edip başka sitelere de bakabilirsiniz..
     
  4. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Teşekkür ederim Berkay,ayrıntıları şöyle;alacaklarım 6-7 parça ve 200 euro cıvarı olduğu için siparişi ikiye böldüm ve 99 euroluk bölümü sipariş ettim ancak stokta var dedikleri ve hatta 1 gün önce elimizde dedikleri parçalardan biri için bana Ağustos sonu gelecek dediler bir de Türkiye kısmını ekle 3 ay tutar ki bu kadar beklenmez.4 parçadan ellerinde olmayan da yaklaşık 50 euro tutuyor bu yüzden de planım iki kerede getirme bozulmuş oluyor.
    Anlamadığım nokta son maillerinde sitede gösterilen parçaların durumları yaklaşık olarak belirtilir gibi bir ibare olması(yazı aşağıda), yani bir gün önce elimizde dedikleri malı ertesi gün sipariş ediyorum sonra 3 ay sonra gelecek deniyor.Bu durumda tümünü iptal etmeliyim sanıyorum,bu kadar belirsizlik varsa yurtdışı işi zor gibi görünüyor. Bu tip sorun yaşayan oldu mu ve bu sık rastlanan bir durum mudur ?yorumlarınızı okumak isterim,Tekrar teşekkürler ..





    The web stock is also available to our shop sales - it's perfectly possible for that item to have been sold in store before your order could be processed. The web stock status is only approximate - we update it every couple of hours.

    End of August is the first date the UK distributor will have another delivery from 3T - there is no stock available of that bar until then.

    If you need to cancel part or all of your order then we will do that for you but we cannot get that bar any quicker.