Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

sid wc ile sid team arasındaki farklar?

Konu, 'Süspansiyon' kısmında Alkan Koç tarafından paylaşıldı.

  1. Alkan Koç

    Alkan Koç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    709
    Beğeniler:
    471
    Şehir:
    ankara-çankaya
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    slm arkadaşlar bu perşembe kullanmış oldugum recon race satılıyor ve 2009 sid wc (mavi) veya 2010 veya 2009 model yılından emin değilim sid team alıcam aralarında 300 lira bi fark var benim merak eddiğim bu iki model arasında ne fark var bi 70 gr fark var birinde 185 rotora kadar biri 203 rotora kadar destekliyo(ben 180 lik ile kullanıcam en fazla şu an 160 var zaten)renk olarak mavi cok hoşuma gidiyor ama bi renk öle diye o farkı vermek istemiyorum ben bu maşayı muhtemelen uzun yıllar kullanıcam bana hangisini tavsiye edersiniz yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ....
     
  2. Alper Yıldırım

    Alper Yıldırım Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    468
    Şehir:
    Antakya
    Seviye:
    kafana koyduğunu yapıyorsun yaw. tam aralarındaki farkı bilmiyorum ama hayırlı olsun diyelim şimdiden :=)
     
    Alkan Koç bunu beğendi.
  3. Alkan Koç

    Alkan Koç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    709
    Beğeniler:
    471
    Şehir:
    ankara-çankaya
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    arkadaşlar yarın alıcam yokmu bir fikri olan:S
     
  4. Mehmet Ser

    Mehmet Ser Bisikletkolik

    Kayıt:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    1.207
    Beğeniler:
    526
    Şehir:
    İstanbul-Pendik-Aydos
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Alkan abi sendeki recon neyine yetmiyor :D Bırak abi boşver :D
     
    Alkan Koç bunu beğendi.
  5. Levent Sönmezer

    Levent Sönmezer Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2011
    Mesajlar:
    292
    Beğeniler:
    91
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Selam.
    Kendimce biraz baktım internetten.
    Sid Team Kullanıcıları daha fazla ve tavsiyeleri bu maşa yönünde.
    Biliyorum kararsız kalmak çok kötü.
    Şöyle diyelim eğer rotorda 203 mm ye çıkmayacaksanız 180/185 mm sonuçları gayet iyi..Sid Team alın...



    Kadro renginizle uyumlu mu bilmiyorum ama Sid WC biraz yarış gramajı ayarı çekilmiş ve çok pro kullanıcılar için gibi duruyor.

    Bir sefer para vereceğim ve uzun yıllar kullanacağım dediğinize göre gönlünüz hangisine gidiyorsa onu alın. Keşke kelimesini kullanmadan kazasız uzun yıllar kullanın. Neticede Rock-Shox...
    Bende paramın ancak yettiği (2.el) hayal bile edemediğim Reba kullanıyorum.
    Sevgiler Saygılar.
     
    Alkan Koç ve Alper Yıldırım bunu beğendi.
  6. Alkan Koç

    Alkan Koç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    709
    Beğeniler:
    471
    Şehir:
    ankara-çankaya
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    valla eski mesajlarıma bakarsanız levent abi 300 lişralık bisiklet ile başlamıştım ve şu anda gercek anlamda pro bir bisikletim var ankarada yarış düzenlendiğinde bundan sonra katılmak istiyorum yani şu an bende fazlasıyla hayal edemiycegim bir seviyedeyim. aslında bende reba almayı düşünüyodum ama bisikletci arkadaşım burak(güngörler bisiklet) cok yardımcı oldu ve sid almaya karar verdim ama hangisi olucagına daha tam net karar veremedim renk uyumu wc cok yakışır kadroma ama bakalım yarın tam kararımı vericem heralde